Thursday, June 10, 2010

ילד הכי שמן בעולם בטוח שהוא הדבר הכי יפה שיש! בואו לראות איך הוא משתחצן


47 comments:

  1. חחחחחחחחח הוא בטוח שהוא יכוללללל לזייןן על הדייטט הראשוןן?
    נ.ב.
    ראשונההה (תמיד רציתי להגיד את זה)

    ReplyDelete
  2. חחחחח איייזה חמוד D: שמנמן קטן כזה חחחחח

    ReplyDelete
  3. חחחחחחחחחח שלישי :)

    ReplyDelete
  4. רביעי!! חמודילה

    ReplyDelete
  5. אני חמישיי

    ReplyDelete
  6. דומה לחזיר ים אסייתי

    ReplyDelete
  7. אני לא מאמינה שיש חולצות בגודל שלו!!!
    חחחח

    ReplyDelete
  8. תלוי אם הוא יגיע לדייט..

    ReplyDelete
  9. זה חנון מהיפה והחנון

    ReplyDelete
  10. יש ילדים יותר שמניים ממנו בההההרבה

    ReplyDelete
  11. ישש מספר עשרים ושמונה...

    לא באמת ספרתי אז אל תיהיו קטנוניים

    ReplyDelete
  12. הוא שמנמן חמודייייי

    ReplyDelete
  13. הוא לא הכי שמן, אני מכיר ילדים פי 2000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 יותר שמנים ממנו!

    ReplyDelete
  14. ההוא חמודי אבל מכוערררררייי!
    יש הרבה יותר שמנים ממממממממממממממממנו בהרבה!!!!!
    מ-כוסית על שבאה מהחלל!

    ReplyDelete
  15. תרגום:אני מזיין בדייט הראשון.

    ReplyDelete
  16. חחחחחחחחחחחחחח שווףףףףףףףףףףףףףףף

    ReplyDelete
  17. חעחע אייזה שממן חששש..:P

    ReplyDelete
  18. מכוווער ! שמן כמו פרה

    ReplyDelete
  19. כוס אמא שלך כולכם הוא בטח רצה להצתלם כמו כולם הוא לא רצה להשוויץ אתם כאלה חראות ?!?!!?1 אני בטוח שלכול מי שקילל אותו כאן ואפילו מי שלא קילל אותו יש לו איזה בעיה בגוף ומי שפתח את הקבוצה לא התחשב בילד הזה

    ReplyDelete
  20. להצטלם ושל כולכם

    ReplyDelete
  21. יזבלים!!!
    מה אתם יורדים עליו?!
    הוא ילד בדיוק כמוכם !!!
    אז הוא שמן ו....???
    אני בחיים לא הייתי שמן אבל גם לא צחקתי על שמנים!!
    יזבלים אמן תמותו

    ReplyDelete
  22. זה נכון מה שרשום לו בחולצצצצה.. סתכלו איזה חבילה יש לו חחחחח

    ReplyDelete
  23. כמו הילד הכי אשכנזי בעולם ביוטיוב

    וכמו חזרזיר מ"בעל זבוב" חחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  24. איזה פתטים! אתם יורדים על ילד קטן וחמוד

    ReplyDelete
  25. נחמד, הבעיה היא שזה מזויף.

    ReplyDelete
  26. ן יצה לכםם יללדדד כזהההה שרמוטותתתת מי מגיב פהה כוללל הילדי מחשב המיזדייניםם שבחיים שלאאםםם לא נגהו במישהי אזזזזז לכו תחפסו מי יזיין אותכם

    ReplyDelete
  27. בטח זה אמיתי רק ילד בן 10 ילבש חולצה כזאאת ..

    ReplyDelete
  28. הכי שמן בעולם ??
    חחחחח ונראלי שישלו תיסמונת דאון מה ישלכם ?!

    ואתתהההה 1 מעללי תרגייע ת'תחחחת אוליי אנחנו לא כמוך שכל היום דופקיים אנשיים . תירגעעע. !
    איזה אנשים יש בעולם לפעמים זה מחרפן חח !!

    ReplyDelete
  29. *** השני מעליי !
    [ עכשיו זה כבר השלישי ]

    ReplyDelete
  30. איזהה מגעילים מה אתם כותבים הילד הכי שמן זה מזה לא יפה ומגעייל מה אככפת לכם שהוא חושב שהוא יפה ומשתחצן כל אחד ומה שהוא רוצה...

    ReplyDelete
  31. איייייייייייייייייייייייייייזה חמוווד הווא מילה !
    וזהה בכללל לאא יפפה..וישש פיי מיליוון יותר שמנייים מימנו !
    והאלה שרושמים ראשון שני שלישי...אתם פשווווט טיפשים !

    ReplyDelete
  32. מה בטח שהוא מזיין על הדייט הראשון....
    הוא יוצא עם יד ימין

    ReplyDelete
  33. וווואו אל תגזימו הוא לא כזה שמן ראיתי ילדים הרבה יותר שמנים ממנו.
    וחוצמזה לא הבנתי מה הוא משתחצן בדיוק וחושב שהוא הדבר הכי יפה בעולם זה פשוט רמאות! אני מציעה לכולם לעשות לא אוהב.

    ReplyDelete
  34. יש יותר שמנים , ראיתי ילד אחד 400 קילו בטלוויזיה בתכנית ד"ר פיל ...

    ReplyDelete
  35. פ'חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח , בחלומות הלילה הוא יזיין את הדייט הראשון שלו XDDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  36. כולכם על הזין שלי וזאת שמתחתי לא מעניין יא בת זונה

    ReplyDelete
  37. מה אתם צוחקים הוא עשה את זה בצחוק
    ומה קשור חושב שהוא יפה ?..
    החולצה זה רק בשביל הצחוק הוא לא היה רציני ..
    תתבגרו כבר

    ReplyDelete
  38. יש לנו ילד בכיתה שהוא פי 1000000000 יותר שמן !! עוקף אותו בקלווות !!

    ReplyDelete
  39. חח איזהה אהבלל נראה לי שעלל הפגישה האלף ואחד הוא לא יגע בבחורהה חחח עלקק אני דופקקק על הפגישה הראשונה אני נישפך פההההה

    ReplyDelete
  40. מאה עשרים ואחת ווהו!!!
    חח סתם מה הקטע של כולם אחרי שמישהו אומר ראשון להגיד שני שלישי...
    הילד הזה ממש דומה לדובי הקטן שלי וביננו לכולנו יש אחות קטנה...







    נ.ב:למי שלא הבין זה שרובכם אולי כולכם מסתירים סוד מפדח מאוד ואמרים "זה של אחותי הקטנה"...
    מי שלא הבין שילך לפסיכיאטר(כי רק לו יש ת'זכות להשתמש בחשמל)

    ReplyDelete
  41. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שיואוווו איזההה חמודדד הוא חחחחחחחחחחחחחח איזה קרועיםםם האתר הזה לא יאומןןן.!!

    ReplyDelete
  42. ווואווו הוא לבש חולצה שכתוב " הזדיינתי על הדייט הראשון " זה אומר שהוא אוהב את עצמוו...? מפגר מי שהקים את זה

    ReplyDelete
  43. אויי איזה רעות -____- הוא שמן אז מה? הוא לא כווסון על,אז? ואני דווקא חושבת שיש לו חולצה די מגניבה ^-^ חייבת להשיג אותה O___O

    ReplyDelete
  44. זה לא אני מזיין על הדייט הראשון זה אני שם זין על הדייט הראשון><

    ReplyDelete