Sunday, June 6, 2010

המצלמה תפסה בן אדם שיש לו מהירות על! נתפס על חם! מגניב


34 comments:

  1. איפה הבנדם?

    ReplyDelete
  2. או פוטושופ או פשוט חשיפה ארוכה אלק מהירות עלXD

    ReplyDelete
  3. למה נראה לכם שזה אמיתי??

    ReplyDelete
  4. בצד ימין למטה איפה שהמדרגות יש רגל ולא רואים ת'איש אוליי בגלל המהירות מאיפה לי.... חחחח וזה אמיתי בכלל?!..

    ReplyDelete
  5. חחחח חזקק אבל לא בעיה לעשות את זה פשוט לצלם ולהזיז ת'מצלמה ... נחמד..

    ReplyDelete
  6. פוטושופ.. לא אמיתי וזה ברור!!

    ReplyDelete
  7. או קיי השתכנעתי...

    ReplyDelete
  8. כןן רואים את האיש הוא בצד שמאל זה עם הבגדים הכחולים אבל זה ברור שזה לא אמיתי..

    ReplyDelete
  9. כןן ועוד משהו נאמר שזה הגיוני זה היה מתפרסם ממזמן..

    ReplyDelete
  10. ואני יכול לעוף
    וחבר שלי הוא זה שבתמונה

    ReplyDelete
  11. חבורה של אידיוטים.. סתם תשתשו את זה

    ReplyDelete
  12. מה אתה מזינם את השכל

    ReplyDelete
  13. זה בכלל לא אמייתי

    ReplyDelete
  14. פוטושופ אחושרמוטה!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. זה פשוט כמה אנשים שעשו פוטושופ וטישטשו אותם

    ReplyDelete
  16. פשוט האטו את התמונה

    ReplyDelete
  17. זה שהמצלמנה שלהם גרועה זה לא אומר שיש להם מהירות על!!!!

    ReplyDelete
  18. זה כןן פוטושופ תראו מרחו את זה

    ReplyDelete
  19. מה קשור זה בכלל מסרט היה פעם סרט כזה על מישהו בחליפה אדומה עם ברק באוזניים שהיה רץ מהר

    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs346.ash1/29455_127196737301026_127196650634368_215675_1057515_n.jpg

    ReplyDelete
  20. בקישור למעלה ניתן לראות תדמות מהסרט (מצויר)^
    ^
    ^

    ReplyDelete
  21. אני יכול לעוף....
    חבר שלי יכול להפוך לבלתי נראה....
    אחותי יכולה למתוח את הגוף לאורך 60 ק''מ....
    והאיש הזה רץ במהירות האור.....

    אנחנו ארבעת המופלאים......... D:

    פוטושופ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  22. אני סופרמן

    ReplyDelete
  23. ואני יכול לקרוא מחשבות מה זה השטויות האלה

    ReplyDelete
  24. נראה כמו סימס ._.

    ReplyDelete
  25. יואו איזה מגניב!!!!! הייתי מתה שיהיה לי גם כזה דבר!!! איזה כיף לאיש הזה... בטח היה מה זה קשה לצלם אותו

    ReplyDelete
  26. פוטושופ עלוב ביותר:S

    ReplyDelete
  27. יאללה יאללה יא סתומים חושבים שכולם מאמינים להכול?
    לי יש קריאת מחשבות לאחי יש כוח תעופה ולאחותי הקטנה יש יכולת חוזק... ממש מזה פו ליגת הצדק?חח

    ReplyDelete
  28. או פוטושופ או שזה כמה אנשים שזזו בו זמנית..

    ReplyDelete
  29. זה בולשיט! אם זה היה אמיתי היה גם וידאו!!! בתמונה רואים מלא מצלמות וידאו מצלמות... (למטה בתמונה)

    ReplyDelete
  30. איזה שטות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  31. קוקסינלים יא מזדינים בתחת לכו לאמא שלכם הקוקסינלית בני זונות אתמול זיינתי את אמא שלכם ואמא שלכם זונות ומצצתי לה יחד עם אבא שלכם דחפתי לה עם הזין שלי לכוס שלה!

    ReplyDelete
  32. אם זה נכון אז אני אלוהים(אבל אני לא)

    ReplyDelete