Thursday, June 3, 2010

הסרטון הכי כואב אי פעם

99 comments:

  1. ראשוןןןןןןןןןןןן!!!

    ReplyDelete
  2. אוץץץ אחחח

    ReplyDelete
  3. *ראשון*

    מסכן הבנאדם :S

    ReplyDelete
  4. וואאוו הלככו לו הבייצים דיייימ :D
    חחחח

    ReplyDelete
  5. אייההה!!!!!!!!!!!איייזה עצווב!!!

    ReplyDelete
  6. פאאאק יאאוו
    מסכן..

    ReplyDelete
  7. איייייייי

    ReplyDelete
  8. אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  9. חחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!
    אאוץ זה נראה כואב..
    מסכן..

    ReplyDelete
  10. זה מבוים למה נראה לכם שסתם ככה תהיה שם מצלמה שמכוונת לבריכה וזה לא מצלמת ביטחון כי זו לא אותה איכות הוא בטח שם מגן ביצים אבל יפה חחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  11. אאאאאאאאאאאאאאאאאאאח !
    אאוץ'מסככככככן ! אבל מצחיק D:

    ReplyDelete
  12. הוא שתה לפני זה נביעות + אנרגיה......

    ReplyDelete
  13. אואץ'!!!!!!!!!!!!!!!! :/

    ReplyDelete
  14. הוא שם מצלמה שם כי הוא תיכנן לעשות איזה תעלול או משהו..זה ממש לא מבויים.

    ReplyDelete
  15. אחחחח מסכן והמצלמה הייתה כדי לצלם אותו כי הוא רצה לצלם איך הוא קופץמעל כל הבריכה!!

    ReplyDelete
  16. ווווואאאאאא'ץץץ

    ReplyDelete
  17. ילדים הוא כבר לא יביא......

    ReplyDelete
  18. אחחחח זה קרה לי פעם חחחח כאבים רצח אישפזו אותי שבועיים.....

    ReplyDelete
  19. אוץץץ איזה מסכן :(

    ReplyDelete
  20. אמאאאאא מסככככן ):
    באמממת צרחתייי !!!

    ReplyDelete
  21. הוא ביקש ממישהוא שיצלם אותו עובר את הבריכה אבל במקום זאת הוא נתקע בה

    ReplyDelete
  22. כיייייין זה כואב לא תפסתי ת'ביצים אח איתה לי הרגשה של כאב לא נעים לא נעים.

    ReplyDelete
  23. מה שאני שואל את עצמי, למה לעזאזל הוא קפץ עם נעליים?

    ReplyDelete
  24. חחחחחחחחחחחחחחחחח מסכןן באמת עוד שניה צעקתיי אייזה שרווט הואא אחחחחחחח אני כבר מתארת לעצמי איך כואב לו יואווו אייזה מסכןן

    ReplyDelete
  25. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא למד לקח טוב מזה

    ReplyDelete
  26. אאוצ' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה לא לצעוק זה לצחוק חחחחח מסכן הבנאדם חחחחחח

    ReplyDelete
  27. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  28. אווייווייי אייי

    ReplyDelete
  29. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה דפוק פעם הבאה שיחשוב פעמיים אבל עכשיו זה לא יעזור כי כבר הלכו לו הביצים!!!!

    ReplyDelete
  30. אוווווץ'

    ReplyDelete
  31. עכשיו הוא יהיה עקר לכל חייו

    ReplyDelete
  32. זה ניראה כואב...
    מסכן זה בטח מאוד כואב ומביך ;)

    ReplyDelete
  33. לא צרחתי!!!!!!!! טעיתםםםםם בייושששששששש אולי אתה בעצמך תפסת ת'ביצים שלך כ"כ חזק עד שהפכת לעקר סורי מאד

    ReplyDelete
  34. הוא תיכנן לעבור את הבריכה אבל לא הצליח וקרה מה שקרה והוא צילם את זה אך שהוא יכול לעבור את הבריכה אבל הוא לא הצליח ויצא ככה זה לא מתוכנן מסכן לא מאחל לאף אחד את זה וחוץ מזה אל תבלבלו לי את המוח למה אין לי ראש אילכים עכשיו ביי

    ReplyDelete
  35. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה בטח כעב רצח הלחו לו הביצים פעם ראשונה אני ניקרעתי

    ReplyDelete
  36. יאוו איזה מסכן בטח כואב.../=

    ReplyDelete
  37. ראיתי יותר כואבים

    ReplyDelete
  38. אני בת ואני לא צחקתי... אני צעקתי !

    ReplyDelete
  39. איה לי כואב XD

    ReplyDelete
  40. וואי זה נראהה כזה כואבב :/ חחחח [ :

    ReplyDelete
  41. אווצ' מסכן....

    ReplyDelete
  42. באלייייייייייי למווווווווווווווווווווווווווווותתת.
    אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  43. יוווווווו וואייי הבן אדם נכה עכשיו ביכלל D:
    חחחח כמה הייתי צוחקת אם הייתי בימקום האישה הזאת :-[

    ReplyDelete
  44. וווווווווווווואייייייייי אייזה מסכןןןןן
    [ ואני בת ] !!

    ReplyDelete
  45. אווץ' נראה ממש כואב... ממש אי אםשר לצחוק מזה... אמאלהההההההה

    ReplyDelete
  46. חחחחחחחחחחחחחח.......... נראה כואב...

    ReplyDelete
  47. חחחחחח.......
    באמת ניראה לי שכל הבנות יצחקו מזה והבנים יבכו מזה

    ReplyDelete
  48. ראשון!!!!!!!!!! ישששששש סוף סוף!!!

    ReplyDelete
  49. איזה ביצים מיסכנות.. :O

    ReplyDelete
  50. הרוכסן הסטלן..June 4, 2010 at 2:14 PM

    זה לא מבויים כי הבת צרחה כאילו היא באמת מופתעת..!!! זה כאילו הוא רצה לעשות קפיצה פה והחטיא!! וחוץמזה זה מ-א-ו-ד כואב..!!

    ReplyDelete
  51. אין ילדים ואין יללדים ! XD

    ReplyDelete
  52. אוייי בלעעע..

    ReplyDelete
  53. אייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייה! למרות שאני בת אני מזדהה איתו אפילו שלנו (הבנות) זה קורה זה כואב תחת!

    ReplyDelete
  54. אחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  55. וואו מסכן
    רואים שהכאב פשוט אילף אותו! ברגע שהוא קביל תמכה הוא נזל ממש לבריכה בלי הרכה נראה לי...

    ReplyDelete
  56. ראיתי את זה וואי כואב לי הביצים משו בן זונה כוס אמאמאמק אחחחח

    ReplyDelete
  57. איייייייייייייייייייייייייייייייייייייי זה עושה לי חשק ללכת עם מגן ביצים לכול מקוםםםםםםםם

    ReplyDelete
  58. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  59. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  60. אוווץ' XDDD

    ReplyDelete
  61. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ניפטרתיייייייייייייייייייייייייייי! יאו אני ל אמפסיקה לבכות אמאלההה

    ReplyDelete
  62. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  63. אבי יוספיJune 4, 2010 at 7:46 PM

    אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

    ReplyDelete
  64. פאק!!! יואו איזה מסכן!!!

    ReplyDelete
  65. זה לא היה מבויאם הם פשוט רצו לצלם איך שהוא קפץ מעל הבריכה כיאלו להראות איזה קפיצה ענקית יש לו ובסוף הוא לא הצליח ! מה קשר מבווים מהה ?

    ReplyDelete
  66. מי שמעלי צודקת באתי ליכתוב את אותו הדבר :)

    ReplyDelete
  67. לצחוק או לבכות???XD

    ReplyDelete
  68. לפחות עכשיו הוא לא צריך קונדום ...
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מקווה שהוא בסדרר

    ReplyDelete
  69. הוא כבר לא צריך ללבוש קונדומים !

    ReplyDelete
  70. מה הקשר מבויים הם צילמו אותו אם הוא יעבור את הבריכה

    ReplyDelete
  71. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    קורע (אני יודעת שזה כואב אבל אני לא יודעת כמה..אף לא היה לי כזה דבר..חחחחחחחח)

    ReplyDelete
  72. מתקבל לג'קאס XD כמו ג'וני נקסוויל רק במכות בבייצים מסכן האיש לא יוכל לזיין לא יהו לו ילדים XD חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  73. חחחחחחחחחחחחחחח נקרעתי מצחוק!!! מיסכן אני לא מקנאה בו אאאאווווץ

    ReplyDelete
  74. פסדר לפחות הרגליים ריככו קצת יותר את הנפילה על הביצים!

    ReplyDelete
  75. הלכה לי הטוטה D:

    ReplyDelete
  76. אה זה באמת כואב לכם ? (:

    ReplyDelete
  77. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.................................

    ReplyDelete
  78. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :D :D :D פאאאאאאאאאאאק !!!

    ReplyDelete
  79. אומייגאאאאאאאאאאאדדד שווה!!!!!!! חעחעחעחע נדפק האידיוטט
    **ואני בת**
    #&@!%$^&%פמיניזם פוראוור#@^@$#%$#*

    ReplyDelete
  80. איזה מסכןן...למרות שזה פוטושופ

    ReplyDelete
  81. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוווווווווווווווווווו'צ

    ReplyDelete
  82. טוב הוא היה מספיק מטומטם בשביל לעשות את זה

    ReplyDelete
  83. חחחחחחחחחחחח כואב לעיניים=]]]

    ReplyDelete
  84. וואי אימאאאאאאא חחחחחחחחח סרטון אחד המצחיקים
    אני מעולפת פה מצחוק חחחחחחחח
    הלו הביציםם בדוק הוא מאושפז עכשיוו :)))
    אין דברים כאלה אם אני רואה את זה במציאות אני נופלת מרוב צחוק
    שיהיה לכולנו ערב טוב ומהנה ושימרו על הביצים שלכם בנים :DD חחחחחחחח

    ReplyDelete
  85. טוב הוא לא יתקבל לוועד הורים !

    ReplyDelete
  86. אחחחחחחחחחחח זה בטח כאב!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  87. הוא קפץ עם נעליים כי הוא ניסה לקפוץ מעל הבריכה וכמעט הצליח

    ReplyDelete
  88. מוחמד המנייאקJune 10, 2010 at 7:54 PM

    רק מלראות את הסרטון כואב לי

    ReplyDelete
  89. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  90. אחחחחח הלך לי הביצים רק מלראות את זה

    ReplyDelete
  91. אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ואווווו מסכןןן אבל קורעע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    חעחע באמת ניראלי בנים בכו חעחע@!!!

    ReplyDelete
  92. חחחחחחחחחחחחחחח
    וואיי איזה גאוני מסכן האיש!!
    סרטון אחד הטוביםםם!!!!!!1

    ReplyDelete
  93. וואי רק מליראות את זה הלכו לי הביצים!
    שמיתי תידים על הביצים מרוב פחד! נראלי אני באמת אלך עם מגן ביצים חח -_-

    ReplyDelete
  94. זה שמעליי מטריד פה מיייייייינית לך חפש זונות במקווווום אחר שיגעו לך במגןן ביצייייים י'מכווער עוף עוף כי היום 12.9.2010 נתתי למישהו בבצפר בביצים והפנים שלו היו אדוווווווווומות והוא התעלף ! וזה רק כי הוא הציק לי ולחברות שלי אז .. שתוווווווק ואל תטרייייד פה מייייייייינית !! ביי

    ReplyDelete
  95. בטח ניהיה לו שם חבייתה מקושקשת : ) חחחחחחחחחחחחחחחחחח יואוו אייזה מסכן !

    ReplyDelete
  96. חחחחחחחחחחחח מה את מפגרת מה קשווור מטרייד מייניית וזה לא מי שרשם את זה יואוו מייייייילה שאת אהבלה ט'חחחחחחח מייייילה שאת סתם רווצה צוומי יאללה ללכי לכיי יקוופה !!

    ReplyDelete
  97. אמא'לה האפרוחים שלי בוכים הביצים שלי חושבות סוף העולם אמא'להההההה

    חביתה מקושקשת של אפרוחים נהייתה לו שם !

    לא יהיו לו ילדים ! עד היום אני הולך עם מגן ביצים
    נשבע באמא שלי אם רואים אותי בלי מגן ביצים זה באמצע סקס!

    אלוהים אדירים אני משתין פה הביצים שלי מאבדות שליטה מאמא'לההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

    ReplyDelete