Sunday, June 13, 2010

פאקקק חחחח איך קאשה נראיתה פעם ממש בעע בעע בעעע! במקום בלהבלהבלה XD


21 comments:

  1. ראשווווווווווון ! יייייייייש תאכלוו *** כי אני ראשון !!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. אזזז ? אז אתה ראשון ! וווואו שנייה אני יבכה בשבילך !

    מה אתה גיי ??

    ReplyDelete
  3. מה אתה מפסוט אתה כולה ראשון!

    ReplyDelete
  4. הייתה נראת רגיל..
    עכשיו היא יותר מפחידה :D

    ReplyDelete
  5. o m g אין מצב איזה חנונייייייייית היא הייתה בגלל זה בהתחלה של tik tok יש לה משפחה חנוווונית!!!! חחח

    ReplyDelete
  6. אוי תפיסקו להגיד את זה אני ראשון אני ראשון... טוב שלא אתם אומרים אני האחרון... וחוץ מי זה היא לא בעעעעעעעעעעעע

    ReplyDelete
  7. גם עכשיו היא נראית בעע בעע בעע ושהיא היתהה ילדה אז היא נראית טיפה נורמלית...(אבל מכוערת!!)

    ReplyDelete
  8. זה פוטושופ

    ReplyDelete
  9. מה הקשר פוטושופ?? זאת היא!! כל דבר שלא יודעים אומרים זה פוטושופ..

    ReplyDelete
  10. זאת לא היא

    ReplyDelete
  11. לכו לכו חרטטו מישהו אחר סבבה ?
    עלק קאאשה .
    פ'''ח
    י'חסרי חייים תפסיקו לרדוווף אחרי רכילויות תפסיייקו !

    ReplyDelete
  12. זה לא היא י'הומואים

    ReplyDelete
  13. שתקו כבר! אתם מחרפנים אותי!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. יא מלטפי חצילים בחושך מה אתם סופרים ראשון שני?!?!?
    מי יגהץ לי תעניבה בתורות?????
    דפוקים בגולגולת!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. לא שעכשיו היא נראית בסדר...

    ReplyDelete
  16. היא לא יפה ולא מכוערת סתמו.-.-
    אולי פעם היא נראתה שונה אבל עכשיו היא מפורסמת אז תאכלו ת'לב אידיוטים P:

    ReplyDelete
  17. איזה מפגר הבן אדם החרא שעשה את זה! ומה הקשר פוטושופ?! תגיד נולדת בתחת של מישו כדי להיות כל כך אידיוט.! תמצא חברים!

    ReplyDelete
  18. OOO: היא נראית כ"כ חמודה..חבל שהיום היא. איך לומר את זה במילים עדינות? זונה,שרמוטה שמוכרת ת'גווף שלה בקליפים בשביל פרסוום וכסף XDD

    ReplyDelete
  19. מי שמעליי שתמות היא כל הקללות שהיא אמרה בעצמה !! שתקי גם בתקופה במאה הקודמת חמודה וגם עכשיו , רק שתדעי שבן דוד שלי יוצא איתה אז שקקקקקקט !

    ReplyDelete
  20. האנונימי שאמר לקאשה זונה?
    זונה אמא שלך,ישרמוט אמן שתשרף בגהנום!!!
    קאשה היא יפה,מושלמת,נהדרת והיא הזמרת הכי טובה בעולם...
    אז לך תחפש מי ינענע אותך יחסר חיים כושעלאמאשלך המוצצת,שלא תאיז לקלל את קאשה בחיים!!!!
    אם עוד פעם תקלל אותה,אני אמצא את האיי פי של המחשב המטונף שלך,אמצא את הפרוף המכוער שלך ובוא אני אגיד לך במילים עדינות...
    אני אחנוק אותך למוות,הוריד לך את הראש עם מסור חשמלי אכח את הגופה שלך לגג מגדלי אזריאל ואזרוק אותה למטה וקשיקברו אותך אני ארקוד לך על הקבר!!!!

    ReplyDelete