Tuesday, July 20, 2010

99% מהאנשים רואים את האיש הזה בחלומות שלהם!!!


73 comments:

  1. אני מהאחוז היחידי שלא רואה ת'איש הזה ..

    ReplyDelete
  2. גמאני לא ראיתי מהחירטוט הזה

    ReplyDelete
  3. מי זה שאני יראה אותו בחלום שלי בחיים לא ראיתי את האיש הזה

    ReplyDelete
  4. אני ראיתי

    ReplyDelete
  5. חחחחחחחחחחח מזה השטויות האלה ...
    גמני לא ראיתי .

    ReplyDelete
  6. מי הקוף הזה ומי כבר יראה אותו ? םם

    ReplyDelete
  7. חחח מיזה הקוף הזה אבל הוא מוכר לי מהתחת!

    ReplyDelete
  8. מי זה אף פעם לא ראיתי אותו בחלום שלי או שבחיים שלי וגם אף פעם לא אראה

    ReplyDelete
  9. חחחחחחחחחחחחחחח איזה גבות עבות ישלו D:

    ReplyDelete
  10. תעשה גבות O.O

    ReplyDelete
  11. בחיים לא ראיתי אותו , בחיים אני לא יראה ..
    אני מקווה , תראו איזה מכוער הוא !!

    ReplyDelete
  12. חארטה אחת קטנה...סתם איזה ילד קטן שעשה אתזה...

    ReplyDelete
  13. מי הבן זונההההה שפירסם אתזה?!!?
    שילך להיזדייןןןןן אני פותח לו תאמאמא שלו!!
    עלקקקקק 99% אומר הבן זונהה =\

    ReplyDelete
  14. למה צריך לקלל?

    ReplyDelete
  15. גם אני לא זה חרטוט ש 99% רואים אותו בחלומות ...

    ReplyDelete
  16. ראיתי אותו במציעות לא בחלום זה היה בגן החיות הוא היה בכלוב של הקופים כי הוא משתייך לשם....

    ReplyDelete
  17. חחח לייק על התגובה שמעליי XD

    ReplyDelete
  18. מי זה ?
    חח בחיים לא ראיתי אותו ...

    ReplyDelete
  19. עכשיו הוא יופיע לי בחלומות(בסיוטים).... מה זה החיוך המטריד הזה? חחחח

    ReplyDelete
  20. איש מוזה מוכר לי איך שהוא

    ReplyDelete
  21. איש מוזה מוכר יש לו פרצוף מתריד קזה

    ReplyDelete
  22. הלילה אתם תחלמו עליו כי החדירו לכם אותו לתת מודע!

    ReplyDelete
  23. וואלה בחיים לא ראיתי אותו בחלום חחח

    ReplyDelete
  24. בחיים לא ראיתי אוצו בחלום אבל עכשיו רוב הסיכוים שמי שראה תתמונה יחלום עליו

    ReplyDelete
  25. הוא מלחייייץ ביווותר ! O:
    המבט שלו מפחיד *~*

    ReplyDelete
  26. לא ראיתי ועם מישהו כן רואה אותו זה לא חלום זה סיוט

    ReplyDelete
  27. הפרצוף הזה מוכר לי ברצינות.......
    זה קצת מטריד

    ReplyDelete
  28. וואי זה באמת נכון ראיתי אותו כבר באיזה 50 חלומות

    ReplyDelete
  29. מי הבן זונה שפתח את זה אני יפתח לאמא שלו תתחת

    ReplyDelete
  30. יכל להיות שבאמת חלמתם עליו אבל אתם פשוט לא זוכרים -_- אדם חולם 4-6 חלומות בלילה וזוכר רק את האחרון

    ReplyDelete
  31. מזזהה ?? אני רואה אותו כל פעם בחלום
    הוא החבר הכי טוב שלי ..
    אני מת עליו

    ReplyDelete
  32. לי הוא נראה כמו מוכר בפלאפל ....
    לליק על זה שמעליי

    ReplyDelete
  33. בחיים שלי לא ראיתי אותו וגם לא בחלומות שאני לא זוכר

    ReplyDelete
  34. כןן אני ראיתי אותו !!
    בכלוב של הגורילות בגן חיוותת !!!
    איזה קוףף !!
    וזה סתעםם חארטה בארטה !

    ReplyDelete
  35. מי זה קופיקו?!

    ReplyDelete
  36. ראיתי אווותו !
    אבל בכלווב של הקווופים ((:
    כנראה אחד מהם ..
    סתם חאארטה זה לא נכווון !

    ReplyDelete
  37. נזכרתי מיזה!!!
    זה המוכר פלאפל שבחלום שלי!!
    נו זה ששם ל ת'טחינה!!!
    איך יכולתי לשכוח!!!
    :DDD

    ReplyDelete
  38. הדבר היחיד שראיתי בחיים שלי זה היה החלום ביחד שלי זה שחלמתי על חברה שלי חחחח

    ReplyDelete
  39. הא זה זה
    מי זה בכלל

    ReplyDelete
  40. עלק בחיים לא ראיתי אותוו

    ReplyDelete
  41. הייתי עושה אותו

    ReplyDelete
  42. איזה כיעור!!!!!

    בחיים לא ראיתי אותו הוא באמת נרא כמו קוף!!
    איזה חרטטנים!! D:

    אני חולמ\ת רק על חבר שלי..! 3>

    ReplyDelete
  43. מה זה ???? זה פיני בלילי !!!!!

    ReplyDelete
  44. אני ממש לא יודעת מאיפה אני מכירה אותו, אבל הוא נראה לי מממש מממממממש ממממממממממממש מוכר!!!
    ווווואייי זה מלחיץ!

    ReplyDelete
  45. לא ראיתי אותו ואם הייתי רואה אותו עד עכשיו הייתי בבית חולים

    ReplyDelete
  46. טעות בכותרת:
    99% מהאנשים לא רואים אותו בחלומות

    ReplyDelete
  47. זה יצפאן!!

    ReplyDelete
  48. וואי מה זההדבר הזה? איזה חרטא מי ראה צאיש הקוף הזה בחלום שלו

    ReplyDelete
  49. חחחחחחחחח עכשיו אני באמת יראה אותו מהפחדד:)

    ReplyDelete
  50. לא ראיתי אותו בחלום אבל הוא ממש מוכר לי :|

    ReplyDelete
  51. אני לא יודעת למה אבל הוא נראה לי ממש ממש ממש מוכר וזה ממש מפחיד אותי!! אני לא ראיתי אותו בחיים שלי !!! אמאל'ה...

    ReplyDelete
  52. יוואו הוא מפחיד :/

    ReplyDelete
  53. אמא'לה!!!!!!!!!!!!!!!!!! |: ... יש לי זיכרון מעולה כנראה שאני יזכור אותו.. \: ... זה מפחייד!!מלחיץ ומטריד!!>< ... שאני רואה אותו כמה שניות אני מרגישה כזה כאילו אני עומדת למות!כזה כאב בראש!!!ברצינות!!!אמאא'להההה!!!!!!

    ReplyDelete
  54. יואוו הכרתי איזה מישהוו והוא מזה דומה לוו!!
    הוא היה מאשקלון והםם ממש כמו תאומיםם!!
    נשבעת לכםם!!!!!!!!

    ReplyDelete
  55. יווו גםאני ראיתייי אותווו בחלוםם !

    ReplyDelete
  56. נראה לי הוא פדופיל או משו XD

    ReplyDelete
  57. חחח אולי 99% מאהנשים ראו אותו בסיוט אחרי שראו את התמונה .......... (;

    ReplyDelete
  58. הוא נורא דומה לילד מהכיתה שלי D: אבל לא, לא חלמתי עליו בחיי

    ReplyDelete
  59. אין סיכוי שתזכרו . אתם מתנהגים כמו טיפשים . רווב החלומות שלכם אתה לא זוכרים ...
    האיש הזה מהתת מודה . זה ממש מסובך להסביר את זה למה אתם רואים אותו .
    קיצר תישתקו עשו טובה לאנושות

    ReplyDelete
  60. זה מרקו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





























































    הרווח זה סתם בשביל שתשימו ♥ לתגובה שלי.

    ReplyDelete
  61. נראה לי טיפה מוכר אבל בדוק לא ראיתי אותו בחלום..

    ReplyDelete
  62. הוא מוכר...
    אולי ראיתי לא זוכרת חח אבל פרצוף מפחיד..

    ReplyDelete
  63. זזזזהההה, נוווווו, כעע,
    אסיי כהןן .
    בדווווווווווק .

    ReplyDelete
  64. אני ראיתי :\

    ReplyDelete
  65. חחחחח עכשיו באמת הוא יהיה לי בחלומות D:

    ReplyDelete