Monday, July 19, 2010

ילדה מארה"ב חייבת לאכול כל רבע שעה או שהיא תמות!








ליזי ולסקז (צילום: חדשות 2)שוקלת 25 ק"ג בלבד, ולסקז (צילום: חדשות 2)

"אני רוצה לספר לעולם את סיפורי. הייתי רוצה למצוא אהבה, להתחתן ולהקים משפחה משלי, אך בינתיים אני מנסה לחיות כל יום במלואו" - השורות הללו נראות כמו משאלות לב של בחורה רגילה. צעירה, סטודנטית בת 21, שכל החיים לפניה. אך ליזי ולאסקז מאוסטין, טקסס, לא ממש בחורה רגילה. במשקל של 25 קילוגרמים וכמעט אפס אחוזי שומן, כל יום שהיא חיה היא מתנה בשבילה.
- פרסומת -

"היו לי שני מבחנים היום", היא מעדכנת את 1,700 חבריה בפייסבוק. "יש לי עוד עבודה לסיים ואני קוראת עכשיו מאמר לקורס בפילוסופיה". כשהיא נולדה היא שקלה בקושי קילו והיא אחת משלושה בני אדם בעולם הסובלים מתסמונת נדירה שמונעת מגופה להשמין. נוכח מצבה, ליזי חייבת לאכול כל 15 דקות רק כדי לשרוד. הרופאים לא חשבו שהיא תוכל אי פעם ללכת, לחשוב, לעשות משהו, לשרוד. כל יום היא אוכלת יותר מ-60 ארוחות קטנות ביום - יותר מ-5,000 קלוריות - אבל הגוף נשאר צנום. אנשים מצביעים עליה, חושבים שהיא אנורקסית, אבל, אותה זה לא מעניין. בחודש ספטמבר הקרוב ייצא ספרה. ספר שמספר את סיפורה.

"אני בחורה רגילה לחלוטין"

"אני רוצה שתסתכלו עלי", היא כותבת לעולם. "אני ממשיכה לחיות חיים רגילים למרות האכזריות של העולם. אני רוצה שתסתכלו עלי כשאני מספרת את סיפורי ברחבי העולם, כותבת את ספרי הראשון. אני רוצה שתסכלו עלי - אדם עם יותר אומץ, חוזק פנימי, ממה שלכם אי פעם יהיה".

 במצבה הרפואי המערכת החיסונית שלה כמעט ולא מתפקדת. צינון קל יכול להרוג אותה, אך היא מעדיפה להתרכז בדברים אחרים. "חוץ ממצבי הבריאותי אני בחורה רגילה לחלוטין!", היא מתעקשת. "הייתי מעודדת בתיכון ובאגודת התלמידים. לימדתי בבית ספר, הדרכתי קטנים, אני מצטיינת בלימודים, ויש לי המון חברים!".

עולם הרפואה לא מצא תרופה למחלתה. חברות התרופות לא ששות למצוא תרופות שרלוונטיות לכל כך קצת אנשים, אבל היא - היא לא מפסיקה להאמין. "כדי להשיג דברים גדולים אנחנו צריכים לא רק לפעול, אלא גם לחלום", היא מספרת. "לא רק לתכנן, אלא גם להאמין. אם אני מצליחה לחיות את חיי למרות כל מה שעבר עלי, אתם בטח יכולים!".

219 comments:

  1. אווווווווו , זה כ"כ עצוווווווווב :(
    אני כל כך מרחמת עליייה .. :'(
    ומהרגע שקראתי אתזה ..
    אני יתחיל להעריץ אותה , ואת הדרך חייים שלה ,
    ואני מקווה שגם כל מי שיקרא או לפחות יראה קצת מהסירטון , יבין באמת את המשעמות של החייים (:
    טוב , הייתי פה D:
    ביי [:

    ReplyDelete
  2. איזו מסכנה!!!
    היא ממש רזה!!!
    אילו רק יכולתי לעזור לה...
    כל-כך חבל לי עליה...
    היא בטח חולה במחלה נוראית..וכל-כך חבל שאין לה תרופה...
    ואם כבר אז היא אנורקסית..ואנורקסיות זאת מחלה קשה...שכל יום יש מלחמה עם האוכל...

    ReplyDelete
  3. אני עם זאת שמעליי ^^ איזה בחורה מסכנה יוא , לפחות לא עבדה תקוותה ...
    אבל למממה היא עברת בעיין אחת ? זה גם קשור למחלה ? :\

    ReplyDelete
  4. וואיי היא ממש מסכנהה..!!

    שתהיה בריאהה, ושכול משאלות ליבך יתגשמו אמן!!

    מישהו יודע איך קוראים לספר שלהה??

    ReplyDelete
  5. היא ממש מסכנה !!
    שתיהיה בראיה בעזרת ה'. למרות שהיא לא יהודית.

    ReplyDelete
  6. אני פשוט גאה בבחורה הזאת למרות הקושי שלה היא מצליחה עוד לעודד את עצמה וכן גם אותנו שזה ממש לא בראש מעיינותיה המחלה אלא איך להפיק תועלת ממקום אחר חכמה חייכנית ופשוט מדהימה את מודל לחיקוי להרבה אנשים מי ייתן ותהיה לך רפואה שלמה ובכל אשר תיפני תצליחי

    ReplyDelete
  7. אויששש איזה מסכנה ... :|

    ReplyDelete
  8. חחח היא נראת כלכך אלקטרונית
    מסכנה מסכנה מסכנה
    הייתי תורמת לה מהשומנים שליייי

    ReplyDelete
  9. הלאווי שהיא תקום בבוקר ותראה את עצמה שוקלת לפחות 40 ק''ג ותבריא מהמחלה "אמן"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. שתיקח את השומנים שלי ושנינו נהיה מאושרות D:
    מסכנה

    ReplyDelete
  11. יואו,כולם כותבים איזה מיסכנה איזה מסכנה ומרחמים אליה אבל היא לא חושבת ככה ואם היא לא מרחמת על עצמה גם אתם לא צריכים!!!!!!

    ReplyDelete
  12. הבחורה הזאת לא מחפשת רחמים אם לא סמתם לב
    בעצם היא מחפשת ההפך
    היא אומרת שהיא בידיוק כמונו
    והמחלה הזאת רק העלתה לה את הביטחון
    היא לא רוצה רחמים כי היא יודעת שהם לא יעזרו לה היא מעדיפה שיתיחסו אליה כמו לבנאדם רגיל ...

    ReplyDelete
  13. הדבר היחיד שמפריע לה זה שצוחקים על אנשים ועליה.
    זה באמת מעצבן! למה אנשים לא יכולים לראות יתרונות באנשים עם חסרונות ורק לראות חסרונות באנשים עם יתרונות ?

    ReplyDelete
  14. כל הכבוד לה באמת !

    ReplyDelete
  15. אני ממש גאה ומעריצה את הבחורה הזו!!
    למורות מראה ולמרות הבעיות שלה היא לא מפסיקה לחייך!!

    ReplyDelete
  16. כל הכבוד לה!!!
    רפואה שלמה !!!

    ReplyDelete
  17. למספר חמש עם אני לא טועה שאלת על הספר עם אני לא טועה קוראים לו "אני בחורה רגילה לחלוטין"
    וואי היא ממש מסכנה !!!!

    ReplyDelete
  18. XD אין לכם את הסרטון????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? O.O ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????.?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????.?

    ReplyDelete
  19. באמת מסכנה וחבל שהיא חייה ככה , אבל אני מעריצה אותה וגאה בה שהיא ממשיכה בכל זאת ושאין לב בעייה עם זה [:

    ReplyDelete
  20. יאאא מיסכנה האישה הזות היא שוקלת בקושי כמו ילד בגיל 10

    ReplyDelete
  21. זה נורא....

    ReplyDelete
  22. זה מה שנקרא להודות כל יום ל ה' על שלא חסר לכם שום איבר בגוף שאתם בריאים ושלמים ושתסתפקו במה שיש לכם ולא במה שאין לכם ושתאריכו כל דבר שיש לכם בחיים או מה שאתם מצליחים להשיג ולהפסיק להתלונן על שאין לכם כלום בחיים.
    תראו אותה איזו דוגמא למופת כל מה שקורה בחייה והיא לא מתלוננת ולכל דבר היא חיובית...

    ReplyDelete
  23. מסכנה איך אפשר לחיות ככה זה לא חיים

    מסכנה איך בגילה היא צריכה לאוכל כל רבע שעה היא צריכה לאול יותר מזון מהיר ככה היא תשמין היא צריכה לאכול איזה 4 המוברגרים ומגש פיצה וזה אולי יעזור לה ככה היא תשמין כמה שיותר כמה שיותר שומן וכולסטרואל חייב להיות תרופה למחלה הזאת חייב !!!

    ReplyDelete
  24. תפסיקו לרחם עלייה.
    היא לא מסכנה, זה מה שהיא מנסה להעביר.
    תראו כמה חוזק כמה עוצמה
    במקום לרחם עלייה תנסו לקחת מזה משהו, ללמוד להעריך.
    לא לקחת כל דבר קשה ולהסתכל תמיד על הצד החיובי.
    ותפסיקו להסתכל על אנשים שהחיים היו רעים אליהם והם התרוממו מזה ולקרוא להם מסכנים-כי במקרה כזה כנראה שאתם המסכנים..

    לילה שמח

    ReplyDelete
  25. אין משו שיעזור לה ?
    זה דוגמא שצרייך לדעת שאנחנו בוכים על מה על על שנפרד ממנו חבר על הכל שבעצצם היא בוכה כי כל יום בחיים שלה הוא מתנה(:
    מקווה שתמשיכיי לחיות ותמצאיי אהבה ושיהיו לך ילדיים ושתהיי בריאה ושתשמיני בעזרת ה' והכיי חשובב בריאות בריאות בריאות (:

    ReplyDelete
  26. ש ה' יעזור לה ,איך שהיא סרדה בכל ה 20 שנים שלה היא באמת מלכית שבאה ללמד אותנו דבר חשוב:"תמיד תקבל את עצמך ,כפי שאתה"
    ולחשוב שהיא צריכה להיות ארנית לאכול כל 15 דקות כדי לא למות!
    רק מהידיע של "אני הולכת למות עם אני לא יוכל "
    הורגת אותי מבפנים!!
    אני מכווה שהיא תוכל לחיות את חייה כמו אדם רגיל!

    ReplyDelete
  27. אני חושבת שהיא אישה עם הכי אבל הכי הרבה אומץ לכתוב ספר ,לדבר על זה .וזה לא אנורקסיה זואת מחלה נדירה יותר ! אני מקווה שבעזרת ה' ימצאו לכם תתרופה המתיאמה ושזכי לחיים רגילים=]!

    ReplyDelete
  28. איך יש לה אימא כזאת יפה?!

    ReplyDelete
  29. אמא מסכנה ואאיי איזה מפחידד זהה להיות במחשבה שאת יכולה כל שנייה למות מפחיד הלוואישתהיה רק בריאה

    ReplyDelete
  30. וואו כל הכבוד לה... אני לא מקאנה לה ואני מאחלת לה רק בריאות ושתחיה אמן... אני גאה באנשים כאלה שיש להם את הכוח להלחם ולהמשיך לחיות...!!!

    ReplyDelete
  31. אז איך היא ישנה?!?!?

    ReplyDelete
  32. איזה מיסקנה ורזה ליזי

    ReplyDelete
  33. איזה רזה ליזי אני מרחמת עליה אבל תודה לאל שהיא עדין חיה אני ממש היתי עצובה כשראיתי את ליזי וגם היתפלאתי עד כמה היא רזה זה ממש אבל ממש עצוב

    ReplyDelete
  34. וואי כל התגובות האלה ממש יפות גם אני מאחלת לליזי המון בריאות ואתם צוקים היא באמת אמיצה מאוד ולדעת שהיא יכולה כל שניה למות זה אומץ לב ליזי משמשת דוגמה להמון אנשים שחולים במחלות שיחולות להרוג אותם.{:

    ReplyDelete
  35. ה' יעזור לה.... אמן

    ReplyDelete
  36. וואי איזו מסכנה... באמת כל יום בשבילה הוא מתנה...
    הלוואי שהיא תספיק לקיים את משאלותיה..

    ReplyDelete
  37. למרות ההמחלה שלה... היא מאוד חזקהה אני מעריצהה אותהה שהיא ממשיכה להאמיןן למרות המחלה שלהה..

    ReplyDelete
  38. וואי איזה מיסכנה!!!
    אני מחרמת עליה ואני מעריצה אותה שהיא לא מפסיקה לאמין
    אני מקווה מאוד שימצאו תרופה והיא תיהיה בריאה וכול שאר האנשים שחולי בזה
    במיוחד השתיים האלה שיש להם את אותה התיסמונת

    ReplyDelete
  39. היא לא אנורקסית יש לה מחלה ובגלל זה היא גם עיוורת בעין אחת...
    ממש מסכנה ): אני מעריצה אותנה ושהיא לא תפסיק להאמין.. הלוואי שימצאו לה תרופה ושהיא תיהי בסדר..

    ReplyDelete
  40. היא לא מסכנה - אם היא הייתה שמה על כל האנשים שמצביעים , על המבוגרים שלועגים , אז היא הייתה מסכנה , כאילו היא כן מסכנה אבל היא לא לוכחת אותה כאחת כזאת - אם הייתי במקומה לא הייתי מסוגלת לחייות , זאת אומרת , לא הייתי מנסה ליהנות לכחת כל דקה של החיים כמתנה , היא מדהימה ואני בטוחה שהיא תמצא בעל יותר טוב מכל הגברים שבעולם :) בעל שלא יסתכל על היופי , בעל שיסתכל על האופי ^_-

    ReplyDelete
  41. וואי איזה מסכנה לא חסר לה שהיא לא נראת טוב היא גם יכולה למות מתישהו חס וחלילה אני מרחמת עליה ,היא יכולה להיות כל אחד ואחד מאיתנו...וזה עצוב :( כדי שתפרסמו את זה....

    ReplyDelete
  42. בטח כולם מסתכלים עליה ואומרים עליה דברים רעים,וזה הדבר הכי משפיל בעולם והכי מעציב...אני מאחלת לה שכל יום תשמח על כך שהיא קיימת ועדיין חיה.

    ReplyDelete
  43. כל הכבוד לה על הרצון שיש לה היא לדעתי באמת אדם גיל לחלוטין !

    ReplyDelete
  44. אני בוכה פפפה :'(
    אני כ"כ עצווובה
    אני מעריצה מס' 1 שלה
    אני מעריצה את דרך החיים שלה ואיך שהיא בוטחת בעצמה
    הלוואי שתרגיש טוב
    שה' יעזור לה בחיים שלה
    שיהיה איתה כל החיים
    ושלא ישכח שיש אנשים מסכנים כאלו בעולם
    וכל העולם ביחד איתה :)

    ReplyDelete
  45. באמת אישה מסכנה . ..
    אתם רואיים אנשים זו הסיבה שצצריך להודות כל בוקר לה' ולהתפלל לו.
    להודות לו על שעשה אתכם בגוף שלם ובריא.
    וכמו שאתם רואים הנערה המקסימה הזו לא מושלמת.
    כל הכבוד לאישה הזו שיש לה אומץ וביטחון מפני אנשיםם שצוחקים עליה אני כל כך גאה בה.
    ואני מבקשת מכולכם כל בוקר תודו לה' על הנתן לכם להתעורר בבוקר על העשה אתכם בגוף שלם ובריא .!

    ReplyDelete
  46. אנשיםםםםם!!!
    תפסיקו לומר: אוי מסכנה,אני מרחמת עליהה...
    די!!!!!!!1
    כאילווו בסדר זה סיפור שקשה לשמוע..
    ולא רגילים לראות.. וכן זה לא מצב רגיל..
    אבל היא חיייה עם זהה 21 שנה!
    אז במקום לומר מסכנה כל כך וממש מרחממים עליה..
    תאמרו אני גאה בה!
    וכל הכבווד!
    עובדה שהיא לא בוכה כל היום על מר גודלה..
    אז למה שאתם תבכו?!
    הכל ביידי שמיים....
    ואם אלווהים נתן לה
    את צורת החיים הזאת הוא נתן לה אתזה כדי
    שאנשיםא חרים ייסתכלו וילממדו ...
    וכם כי היא חזקה וכל יכולה להתמודד עם זה!!
    אני מאחלת לה המון המון בריאוות!
    ואניי באמת גאה..
    ומקנאה בה אפילו על כל החווזק
    והאומץ הזה שיישלה!!

    ReplyDelete
  47. גורללה ****

    ReplyDelete
  48. מה רבו מעשייך ה' כולם בחוכמה עשית.

    ReplyDelete
  49. וואי זה ממש עצווב ,
    רק מהתמונות , והסרטון עם התמונת התחלה כבר לא רציתי לראות את הדבר הזה ,
    אבל בהחלט אני מאחלת לה שתשאר בריאה

    ReplyDelete
  50. אותי הדברים האלה מפחידים ...
    אבל היא בהחלט אמיצה , ואני ממש מעריצה אותה על זה שזה לא ממש מזיז לה היא עומדת על שלה והיא שורדת ואני מקווה שיום אחד היא תהיה במצב בריאותי טוב .

    ReplyDelete
  51. כן - זה עצוב זה לא רגיל לראות
    אבל היא ממש מקסימה , ושלא תפסיק להאמין ,
    היא משמשת דוגמא לכל האנשים במחלות פחות מסוכנות ומראה שאפילו עם מחלה קשה כזאתי אפשר לשרוד אם אתה באמת רוצה ומאמין

    ReplyDelete
  52. מסכנה צריך ליצור תרופה מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..........................

    ReplyDelete
  53. ווואאאיייייי מיסכנהה אימאלל''הההההה אני פוחדתתת זה מפחיד אותי היא כל כךךך רזה והיא כל כך מפחידההה שמע ישראלל שתיהיה בריאה!!

    ReplyDelete
  54. למה היא פשוט לא יכולה לעבור ניתוח שייבאו לה שומנים?!

    ReplyDelete
  55. וואי זה עצווב :(
    אבל ממש כל הכבווד לה איך שהיא מאמינה
    ואני מאכלת לה שלא תפסיק להאמין ותבריא במהירה !

    ReplyDelete
  56. אני כזה שמןןןן הלוואי שהייתי היא... אבל איזה מסכנה היא.. היא עיוורת בעין אחת

    ReplyDelete
  57. אתם בדיוקק כמו כולם אומרים לה שהיא אנורקסית ושהיא מסכנה....לפחות היא מאמינה בה ואומרת שהיא בסדר גמור ....אז בואו ותגידו פשוט כל הכבוד ואיזו אמיצה שהיא אומרת שהיא בסדר לחלוטין!

    היא כל כך אמיצה....
    אני אם היה לי כזה דבר חס וחלילה,אז הייתי כבר ננעלת בחדרר!!!!

    ReplyDelete
  58. למרות המחלה , הכי חשוב זה שיש לה הרבהה ביטחון עצמי ושהיא לא מפחדת להיפתח לעולם ...!

    ReplyDelete
  59. יואו איזה צמרמורת נהייתה לי אבל למה יש לה עין אחת בצבע שונה מהשניה? זה מוזר.. מסכנההההההההההההההה שלא נדעעעע!!

    ReplyDelete
  60. לדעתי... כולם צריכים לבחור בדרך חיים שהיא בחרה בו.. היא בחורה כל כך אמיצה והיא באמת בחרה להפיק רק תועלת ממה שיש לה כולם צריכים פשוט להיות גאים בה ובאמת כל אדם שונה וכל אחד מיוחד בדרך שלו ובמראה שלו כל הכבוד לה...

    ReplyDelete
  61. סיפור עצוב :(
    אני מעריצה אותה על זה שהיא מראה לכולם שהיא גם יכולה כל הכבוד לך !!

    ReplyDelete
  62. אויייי סיפור נורא!@!!! אבל איזו אישיות מדהימה!!!!!!!!!מעכשיו היא הגיבורה שליייי

    ReplyDelete
  63. ואווווו איזה כוח יש לאישה הזאת !! הסיפור הזה נותן זווית אחרת לחיים הרגילים שלנו .. כל הכבוד לה!

    ReplyDelete
  64. ממנה צריך רק ללמוד.. יש לה כוח עצוםם! שמעורר ביי קנאה היא לוקחת את כל הרע בezsy גיבורה אמיתית

    ReplyDelete
  65. לכל אלהה שאומרים שהיא תכניס שומן לגוף שלה בניתוח אזז רק דעו שאי אפשר במצב שלה היא לא יכולה לעמוד בניטוחח

    ReplyDelete
  66. אוו .. :(
    הלוואי הלוואי שימצאו נגד זה תרופה אני כלכך ישמח בשבילה, מגיע לה היא באמת נשמעת נשמה ♥
    אני מתפללת גם בשביל 3 האנשים האחרים שבשבילם גם ימצאו את התרופה גם אם הם קצת, הם עדיין בני אדם והם חשובים

    ReplyDelete
  67. תגידו לי חתיכת נבלות אילו שכותבים מה רבו מעשיך אלוהים עכשיו אתם כותבים את זה?! שאתם רואים אותה?! ההיתם צריכים להעריך את ה' גם לפני ליזי פתאום כל אחד נהיה לי רבי חנוכה חתיכת חנפנים אתם צריכים להאמין בה' תמיייד לא משנה מה ואני גם!ליזי?כל הכבוד לך על האומץ החיוך על הכוח והעל הרצון שלך שיהיה לכולם שבת שלום!Tell me a piece of carrion if write what fight are you doing God now you spell that?! You see it? Ahhitam should appreciate the well before Lizzie suddenly everyone got a piece of me Rabbi Hanukkah Hanpnim you need to believe in it, Tamyeid no matter what and I also! Lizzie? All respect you for courage and strength to smile on your CPC will be all Shabbat Shalom!

    ReplyDelete
  68. היא כל כך מסכנה !!!!!!!!!
    שכל הרזות למיניהן ידו מזה להיות רזה זה יכול להדרדר למצב כזה וזה מעוד מסוכן זה סבל שאי אפשר לתאר

    ReplyDelete
  69. היא באמת מסכנה כשמסתכלים מהצד אבל תיראו היא חייה ועושה הרבה דברים שאנשים אחרים לא בטוח היו יכולים לעשות אותם היא ממש אישה חזקה וכמו שאמרו כבר זה באמת הסיבה האנשים האלה הם הסיבה כל יום להסתכל במראה ולהגיד תודה לה' שאנחנו כאלה שאין לנו מחלה קשה שאנחנו בסדר גמור וגם אם אנחנו שמנים קצת פה ושם והחיוך שלנו לא יפה ויש לנו חצ'קונים גם על זה צריך להגיד תודה כי זה לא כזה נורא כמו לאנשים כמוה המחלה הזאת באמת מחלה קשה

    ReplyDelete
  70. "אנונימי אמר/ה...
    איזו מסכנה!!!
    היא ממש רזה!!!
    אילו רק יכולתי לעזור לה...
    כל-כך חבל לי עליה...
    היא בטח חולה במחלה נוראית..וכל-כך חבל שאין לה תרופה...
    ואם כבר אז היא אנורקסית..ואנורקסיות זאת מחלה קשה...שכל יום יש מלחמה עם האוכל..."
    חמוד/ה..... אנורקסיה זה מחלה שאת חושבת שאת שמנה אז את לא אוכלת... מה את מטומטמת?!?!?!!? אנורקסיה לא גורם לך להרזות!

    ReplyDelete
  71. כל הכבוד לה שהיא הצליחה לחיות.
    איזה מסכנה היא.
    ואני עוד בונה על עיניים כחולות.

    ReplyDelete
  72. אייי כל כך מסכנה :( אם רק ההיתי יכולה הייתי עווזרת לה בכל דברר ! פשוט אשא אמיצה ! מצב בריאותי כה קטן ! אבל כח ואומץ כה גדול ! פשוט לא מגיע לה להיות כזו ! כל מי שמכנה אותה וצוחק עלייה פשוט זבללל! תמוותוו אמןןןן למרוות שיש אנשים שם שמכנים אותה כאנורקסית אם הם מכנים אותה ככה זה סימן שהם לא יודעים מה זה אנורקסית !!! פשוט בושה לאנשים הללו ! היא בסך הכל בנאדם רגיל ! כל מי שנגדה מניייייאק ! אנלו לבב !!! פשוט בנאדם כל כך מסכן ! וה' לא רוצה לקחת אותה לשמיים ! אם הוא היה רוצה הוא היה לוקח כבר ! אבל היא ממשיכה לשרוד ! זה סיסמן שה' שומר עליה ורוצה אותה פה איתנו!!

    ReplyDelete
  73. היא ממש מסכנה וחבל שאי אפשר למצוא או לעשות תרופה בשביל מחלתה

    ReplyDelete
  74. כל מי שהגיב פה פשוט עילג מה זה?? כמה שגיאות כתיב!! תעשו הגהה לפני שאתם מפרסמים תגובה חצופים!

    ReplyDelete
  75. זה שמעליי מה אתה מטומטם לך יש שגיעות כתיב עוד אתה מדבר על כולם ... דבר שניה מסכנה האישה ! .. אבל אין מה לעשות אבל אני גאה בה שהיא מצליחה ועושה הרבה בחיים ולא יושבת בספה כואב לי כואב לי .. היא מישתדלת ומאחלת לה רק הצלחה ואמן אמן אמן שתבריא :) :)

    ReplyDelete
  76. אני גאאאה בה ! (:
    שתהיה בריאה אמן !
    תחשבו על זה .. כל רבע שעה לאכוול ! :'(
    איך היא ישנה ?!
    ותפסיקו לרחם עלייה ! היא לא רוצה שירחמו עלייה !
    בריאווווות בריאוווות ובריאווות ! D:

    ReplyDelete
  77. חחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מגעילההה

    ReplyDelete
  78. יש הרבה אנשים שונים וחולים.. יש בה כוח גדול לנצח את המחלה וזו גדולה.. אני גאהבה היא דוגמא טובה לעולם על אופן התמודדות עם מצב בלתי ניסבל כואב וקשה מאוד.
    זה גם בה ללמד את העולם- כמה חשוב להיות בריא דבר ראשון ושכל דבר יבוא ללא בעיה..
    שה' יעזור לה אמןןן.

    ReplyDelete
  79. מסכנה שה' יעזור לה

    ReplyDelete
  80. שה' יעזור לה !
    רק שאלה ... איך היא ישנה?

    ReplyDelete
  81. הבחורה הזאת באמת לא מחפשת רחמים ,
    ראיתם איך היא כתבה שהיא בנאדם רגיל לחלוטין חוץ מהחסרונות שלה ,
    אבל אנשים ! תתעוררו ! בנאדם חייב להיות מושלם ?! אז מה אם היא נראית טיפה אחרת ! זה אומר שצריכים לצחוק עלייה ולהשפיל אותה ?! ההפך !!! צריך לתמוך בה! למה תארו לעצמכם חס וחלילה הייתם גם כאלה ! הייתם מתביישים לצאת לרחוב כי אנשים היו מצביעים עלייכם וצוחקים עליכם... צריך לעודד אותה ! באמת ! לעודד אותה מכל הלב ! הלוואי שתהיה בריאה אמן ! אף אחד לא מושלם ! וכל אחד צריך לתפוס אומץ כמו שהיא תפסה ! כי היא לפחות נולדה עם בטחון ! אני אומרת את האמת... אני פשוט מתביישת. ככה ישראל ? אז מה אם היא לא מישראל אז מה ?! אבל היא גם זקוקה לזה ! באמת כואב הלב ! אני גאה בה מכל הלב ! ואני מאמינה שגם אתם ! מאחלת לה בריאות ואושר !
    הלוואי שהייתה לי דרך לעזור לה...

    ReplyDelete
  82. יאוווו אני כלכך עם זאתי או זה שכתב\ה חתיכת נבלות....וההמשך כלכך נכוןן

    ReplyDelete
  83. איייזה סתום מי שהעללה את זה מה הוא רושם שזהה דבר מצחיייק !?

    ReplyDelete
  84. כואב הלבבבבבבבבבב כואב , אני גאה בה ומעריכה אותה כלכך !
    תיהיה בריאה אמן אמן ואמן שיהיה לך רק טוב ואושר הלוואי
    כל הכבודדדדדדדדדדד לך תמשיכי לחייך לעולם אל תפסיקי !

    ReplyDelete
  85. כל הכבוד לך תמשכי לחייך לעולם על תפסיקי אני ממש מעריצה אותה על הכוח שיש לה שאלוהים איתן לה הרבה בריאות ותמשכי להיות מי שאת ושכל משאלות לבה יתגשמואמן תמשכי להיות כזו גבורה ותקחי את החיים בסבבה ובקלות אני מאד גאה בך ממני לימור

    ReplyDelete
  86. אני ממש מרחמת עליה.....
    למרות שהיא עושה מה שכל בן אדם רגיל עושה.
    אני מעריצה אותה! בימיוחד בגלל הכוח הפנימי שיש לה בשביל להמשיך הלאה.
    אני מצאתי אותה בפייסבוק. אני שמה פה את הכתובת למקרה שמישהו רוצה להגיד משהו....
    זיכרו: מי שכותב לה הודעה צריך לכתוב באנגלית
    http://www.facebook.com/aboutlizzie?ref=search#!/aboutlizzie

    ReplyDelete
  87. וואי איזה כוסית היאא !!!

    ReplyDelete
  88. רק בריאות אמן!
    ותייהיה חייה עעד 120 שננה

    ReplyDelete
  89. אין פשוט מה להגיד , בחורה לתפארת , כמה אומץ , נחישות , האמנה ,שמחה ליזי מצליחה לחיות למרות הכל וזה פשוט מדהים היכולות שלה הן כמו יכולות של כל בן אדם אחר , הכח המנטלי שלה פשוט מדהים , לדעתי החברים שלה הם אנשים מקסימים שלא מסתכלים על המראה החיצוני וישר מחרימים אותה אלא תומכים בה, עוזרים לה , ומבלים איתה כמו כל אדם אחר ... פשוט , בחורה מדהימה !!!

    ReplyDelete
  90. אנשים, אני באמת חושבת שזה ממש נוגע ללב שאתם "מרחמים עלייה " וכל זה ..
    אבל הבחורה הזאתי ? באמת לא מחפשת רחמים !
    היא אמרה שהייא בחורה רגילה לחלוטין חוץ מהחסרונות שלה שזה העין והלסת ואולי טיפת בעיית שומן .
    אז ...
    מממ ביי

    ReplyDelete
  91. וואוו ממש ככל הכבוד לה !!
    אני לא הייתי מסתדרת ככה אבל לה יש ממש ממש אומץ וביטחוווווון היא ממש גיבורה!!
    היא מממש מלאך כל הכבווד להה שתמשיך כך !

    ReplyDelete
  92. יואו איזה חזקה הייייייא , שתמשיך כך !
    כולנו צריכים ללמוד ממנה !

    ReplyDelete
  93. לא הפסקתי לבכות לבחורה כלכך טובה לא מגיעה מחלה כזאת כל הכבוד לה היא פשוט מלאךךךך וכולנו צריכים להודות כל יום שלנו אין מחלה כלשהי

    ReplyDelete
  94. איזה אישה חזקה =]
    באמת כול הכבוד לה !!!

    ReplyDelete
  95. ווואאאאוווו פשוט גיבורה אין עליה כל הכבוד אלוי על כולם כזה כוח באמת מ~ד~ה~י~מ~ה
    נ.ב
    עם מישהו מהמשפחה שלה רואה את זה אני רוצה להגיד שזחיתם בילדה גיבורה וחכמה שביגלל הבעיה שלה היא למדה את הערך של החיים לא כמו כמו כל אחד שזה נורמלי בישבילן לקום בבוקר!

    ReplyDelete
  96. איכס איזה מכוערת היא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני שונאת את המראה והסרטון נטקע כלללללללללללללללללללללל 1 שנייה

    ReplyDelete
  97. A shame this video is seen to be healthy "Amen" that God will keep up

    ReplyDelete
  98. שתיהיה בריאה אישה חזקה שהיא חולה והיא מתנהגת כרגיל

    ReplyDelete
  99. אני גאה בליזי היא באמת בחורה ממש טובה ולכל האנשים שצוחקים עליה הם סתומם ונבלות ואם הם היו חולים במחלה כזאת הם היו כבר מבינים ולזיו את ילדה ממש מטומטמת אם אתאומרת שהוא מכוערת צריך להסתכל על האופייייולא על היופי
    הלוואי שהיא תהיה בריאה אמן אמן
    אני ממש מעריצה אותה !!!!

    ReplyDelete
  100. שתברי כמה שיותר קרוב שאנשים תמיד היו לצידה שה' תמיד היה איתה שתבורך אבל לא הבנתי כי זה היה באנגילית מי שיודע למה היא ככה שהבין אז שירשום פו

    ReplyDelete
  101. חחחחח!!!!!!!!! באאאאסה !!!

    ReplyDelete
  102. כע גם אני עם זאתי שרשמה חתיכת נבלות וההמשך... נכון היא מסכנה שתרגיש טוב

    ReplyDelete
  103. שכל אחד יקדיש חצי דקה מזמנו ויגיד את הפרק תהילים הזה ויכוון לרפואתה :
    "שיר המעלות ממעמקים קראתיך יהוה אדני שמעה בקולי תהיינה אזניך קשבות לקול תחנוני אם עונות תשמר יה אדני מי יעמד כי עמך הסליחה למען תורא קויתי יהוה קותה נפשי ולדברו הוחלתי נפשי לאדני משמרים לבקר שמרים לבקר יחל ישראל אל יהוה כי עם יהוה החסד והרבה עמו פדות והוא יפדה את ישראל מכל עונתיו"

    ReplyDelete
  104. OMG איזו מסכנה :(:(:(:( אני מקווה שימצאו לה תרופה במהרה למחלה שלה.. אני מעריצה אותה ואת הדרך שלה להתמודד עם המחלה שלה. הלוואי שימצאו לה תרופה כבר!

    ReplyDelete
  105. איזה מכוערת

    ReplyDelete
  106. יואו יא מפגרים הכול זה פ-ו-ט-ו-ש-ו-פ

    ReplyDelete
  107. היא ממש לא מסכנה !
    למרות שהיא מוגבלת פיזית ,
    היא הרבה יותר אמיצה וחזקה מכולנו !!!
    היא כל יום מודה לה' שהיא חיה ,
    מעריכה כל דקה , שנייה ,
    מה שאנחנו , רובנו , כמעט ולא עושים !
    להגיד מסכנה , זה בדיוק ההפך ממה שהיא !
    היא לא מסכנה !
    היא לא נותנת למוגבלות הפיזית שלה , לשבש לה את החיים ,
    והיא רק מפיקה ממנה מסר שהיא יכולה להעביר לאנשי העולם , ולילדים !
    היא כ''כ אמיצה , חכמה , ומקסימה ,
    שהיא ממש חלום של כולנו !
    אנחנו חייבים להבין !
    ופעם הבאה שתרצו לצחוק על משהו ,
    בגלל שהוא נכה , פיזית או מנטלית ,
    תחשבו טוב טוב ,
    כי אולי מאחוריו מסתתרת אישות דומה מאוד לזו של ליזי !

    רק בריאות , אמן !

    ReplyDelete
  108. וואוו,כאילו בפעם הראשונה שראיתי אותה בפייסבוק לא חשבתי שהיא אישה אמיתית בכלל.. עד שראיתי את הסרטון הזה. ולחשוב שיש אי שם עוד שני אנשים שסובלים מהמחלה הנוראית הזאת וצריכים להתמודד עם העולם האכזר הזה
    אם היא חייבת לאכול כל 5 דקות כדי לשרוד, איך היא ישנה?

    ReplyDelete
  109. יואו!
    רונלדיניו

    ReplyDelete
  110. יוווווווווווווואאאאו !!
    אייזו מסכנהה,היא כ"כ רזהה,וחייבת לאכול כל 15 דקות ..
    אבל אם היא יודעת שהיא יכוולה להתגבר על בעיה שכזו, כל אחד יכול להתגבר על כל בעיה !
    מגיעעע לה כבוד וגאווה,לא אכפת לה מה אומרים או מה חושבים עליה היא פשוט ממשיכה לחיות בדרך שלה !!היא כ"כ מדהימה !!איך שהיא מתגברת על הכל,ומודה שכל יום היא חיה .."ריספקט"!!!
    פשוט גיבורה !! רק בריאות !!! D:
    אבל אם היא צריכה לאכול כל 15 דקות ..מתי יש לה זמן לישון בכלל?איך היא יכולה לישון ..אם היא לא תאכל היא תמות ...

    ReplyDelete
  111. מי שאמר שזה פוטושופ סתם מפגר/ת שלא מביןן כלום מהחייים !!!!
    זה לא פוטושופ ולא שום דבר !!!
    זה אמיתי וצריך להכיר בעובדה שיש דברים כאלה,
    ואם היא מצליחה להתמודד עם זה ולאהוב את עצמה איך שהיא אז גם אתם צריכים לעשות את זה!!
    היא לא מכוערת ולא מסכנה,היא פשוט מבינה שאלו חייה ומתמודדת עם הכל !!!
    מגיע לה כבוד והערצה ולא להגיד שהיא מכוערת !

    ReplyDelete
  112. כמה היא שוקולת ?! מה היא קמה לאכול כל 15 דקות ?!?!?!?

    ReplyDelete
  113. שתהיה בריאה יוותר חשווב מהכל (=

    ReplyDelete
  114. אתם לא מבינים שהיא לא אנורקסיתת !! אנורקסים יש גם בישראל ! לה יש מחלה נדירה מאודד !! אבל מיסכנה היא לא יכולה לישון שתבינו נכון לכל אחד יש בגוף שומן ושהוא אוכל משהו עולה לו השומן אז לה אין את זה השומן לא עולה לה ! בימקומה אני הייתי אוכלת כל 5 דקות ארוחה ענקיתת

    ReplyDelete
  115. וואי אבל היא ממש אמיצה ויש לה מחלה ממש נדירה ולא נראה לי שיש אותה בישראל שיהיה לה רק בריאות ... אמן....!

    ReplyDelete
  116. חזקי ואמצי כל הכבוד לך היא לא מסכנה היא מאוד חברותית מחייכת ומתגברת על כל קשייה. אז תפסיקו לרחם עליה ותתחילו לפרגן לה

    ReplyDelete
  117. יואאוו : \
    בעזרת ה' רק בריאות אמןן !!

    ReplyDelete
  118. היא מסכנה שיש לה את המחלה , אבל חוץ מזה היא לא מסכנה כי היא נראת אישה חמודה וטובת לב . אני מעריצה אותה ואת הדרך שבה היא חיה . תפסיקו לרשום אלייה דברים רעים . לכל אחד יש בעיות משלו . ולה יש את הבעיה הזאת . זה לא אומר שום דבר על האישיות שלה !
    יש לה משפחה טובה , חברים וחיים נפלאים . פעם הבא שאתם רואים מישהו שלא נראה לכם רגיל , תחשבו על מה שאתם עושים פעמיים לפני שאתם עושים אותו !  

    ReplyDelete
  119. מסכנה !?
    אבל עכשיו לפחות אנשים יתחילו להעריך אתזה שהם חיים !
    אני ממש מעריצה אותה !!

    ReplyDelete
  120. היא  כ"כ  מיסכנה
    למה  החברות  של  התרופות  לא  רוצים
    לייצר  לה  תרופה  ??
    ויש  ממש  חוצפה  לזואת  שרשמה  לה
    את  ההודעה  השוביניסטית  הזואת!!
    כתבו  לה  : ליזי  את  כ"כ  מכוערת
    איך  היית  מעודדת
    כ"כ  חוצפההההה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  121. איזה ילדים מגעילים זה לא פוטושופ וזה ממש לא יפה להגיד שהיא מכוערת איזהה חוצפפההה!!!
    רואים שזה אמיתי והאישה הזאת כ"כ מדהימה שהיא מצליחה לעבור את זה ככה !!!
    אז כול מי שיורד עליה אני רק מוסרת לכם אתם מגעילים !!! וחצופים בעיקר.......

    ReplyDelete
  122. כול אלה שלא יורדים עליה אני איתכם!!!
    אני זאתי שכתבתי "איזה ילדים מגעילים זה לא פוטושופ וזה ממש לא יפה להגיד שהיא מכוערת איזהה חוצפפההה!!!
    רואים שזה אמיתי והאישה הזאת כ"כ מדהימה שהיא מצליחה לעבור את זה ככה !!!
    אז כול מי שיורד עליה אני רק מוסרת לכם אתם מגעילים !!! וחצופים בעיקר.....
    נכון כתבתי איזה ילדים מגעילים {אז לא כולם} רק אלה שיורדים עליה

    ReplyDelete
  123. איזה מסכנה היאא

    איזה אומץ יש לה
    ומי שכתב את כולה הדברים המכוערים עליהה
    אז בואו תנסו להיות יום אחד רק יום אחר כמוה ותראו איזה קשה זה
    אז לאף אחד אין זכות להגיד עליה משהו מכעור

    ReplyDelete
  124. וואי ,
    אין לי מושג בכלל אם זה פוטושופ או לא ,
    אם זה לא פוטושופ [ משו שאני 80% בטוחה בו ]
    אז היא ממש ממש אמיצה , חזקה , איך בנאדם יכול לחיות עם הידיעה של אם אני לא יאכל , גם אם אכלתי לפני רבע שעה , אני ימות , איך היא מסוגלת ?
    היא מחצית מהזמן שלה אוכלת , אני ממש גאה ומעריצה אותה , כזאת אמיצה , שה' יתן לה רק בריאות , וכל המגיעילים שחושבים שהיא מכוערת - תתחלפו איתה ליום , ותתחרטו .
    כל הכבוד לה .

    ReplyDelete
  125. היא באמת ממש מיסכנה ואיך שהיא מיתמודדת עם המחלה ועם אנשים שמנדים אותה יש לה באמת אומץ לב אני מקווה שימצאו לה תרופה ושהיא תוכל להיות ילדה רגילה כמו כולם ולהקים מישפחה כמו שהיא רצתה

    ReplyDelete
  126. יש לי להקיא

    ReplyDelete
  127. ממש מסכנה אבל כל הכבוד לה אני מוריד בפניה את הכובע והלואי שתמשיכי לחיות עד גיל 120 אמןןןן

    ReplyDelete
  128. איככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככס, שתיהייה בריאה תראו ת'סרטון השני, אומרים שם שהיא : עיוורת, אנורקסית עם 25 קילו,
    עין אחת. היום מקנים אותה בילדותה : ילדת עצמות,
    עין אצלה... וכל זה ילדים חארות

    ReplyDelete
  129. מסכנה היא הייתה אולי כשהייתה קטנה ומיסכנים ההורים שאמרו להם לא לצפות לשום דבר. היא ממש לא מסכנה עכשיו -כל הכבוד לה איך שהיא מחזיקה-

    ReplyDelete
  130. כ"ה לה אתם לא מבינים ?, היא לא רוצה שתגידו לה
    'מסכנה' מהצד היא חושבת שהיא כמו כולם וזה מה שטוב !
    היא אדם חיובי, היא נראת לי כ"F נחמדה ומעניית. אם רק הייתי יכולה לראות אותה ולדבר איתה זה נשמע מעניין , אני גם רזה ואני לא אוהבת שאומרית לי אנורקסית מסכנה אני מבינה את זה .. אבל הבעיה היא שאני לא זה רק היידים שלי = / אם לכל אדם היה אפשרות לדבר איתה בטח היא לגרמי הייתה שוכחת את המצב לה [;

    ReplyDelete
  131. כולם שווים כולם נוצרו ע"י ה'
    ה' יודע מה הוא עושה ולא סתם נותן את המחלות הנוראיות הללו ואת האסונות שבעולם המציותי שלנו
    היא בהחלט מיוחדת ומסכנה :(
    אבל בסופו של דבר ה' אוהב את כולם ועוזר לכולם
    את מי שצריך להעניש הוא מעניש בהתאם :(

    ReplyDelete
  132. ווואו מסכנה :(
    יואו שתהיה בריאה! אני כ"כ מרחמת אליה כ"כ מקווה שהיא תהיה בריאה :/
    אני ממש עצובה :(
    ש-ה' יעזור לה

    ReplyDelete
  133. מסכנה O:
    לפחות היא מקבלת אתזה...
    ולפחות היא מצליחה לחיות...
    מקווה שימצאו לזה תרופה ...
    למרות שאין הרבה אנשים כאלה בכל העולם,
    יש כמה שבאמת זקוקים לתרופה :|
    לא יכולים להתאמץ בשביל האנשים האלה? :|

    ReplyDelete
  134. הבחורה הזו היא משהוא מיוחד עם מישהוא אחר היה במצבה הוא היה מוותר ממזמן אבל היא האמינה בעצמה ועשתה אפילו מה שהרופאים אמרו שהיא לא תעשה מעולם היא בחורה אמיצה ומשמשת דוגמא לכולנו שאנחנו צריכים להעריך את החיים ושאנחנו בריאים אני מאחלת לה רפואה שלמה ובעזרת ה ימצאו תרופה למחלה שלה!!!!!!:):)

    ReplyDelete
  135. סתם \ונה רזה

    ReplyDelete
  136. תפסיקו לקרוא לה מסכנה !
    כולכם !
    היא פשוט מתמודדת עם החיים שלה !
    וצריך להעריץ אותה על זה !
    כי יש אנשים שלא חסר להם !
    וצריך לדעת שבריאות ואושר זה הכי חשוב בחיים !
    לא משנה כמה אתה יפה וכמה אתה פחות !
    ולא משנה אם צוחקים עליך !
    אתה צריך להעריך את זה שאתה בריא ושלם ו להגיד תודה ל- ה' שיש דרך לפתור את זה !
    ואם אין, אז להתמודד !

    ReplyDelete
  137. סתם אחת מהפייסבוק (:July 29, 2010 at 12:57 PM

    כווס אמקק, מסכנה... אבל לרחם זה לא עוזר, הסרטון הזה רק מראה כמה אפשר וצריך להינות מהחיים ... למרות הקשיים והמשברים שעוברים לפעמים... אני באמת מקווה שהילדה הזאת תחלים מהמחלה הזאת כשתגדל והחיים שלה יהיו הרבה יותר טובים אמןן !

    ReplyDelete
  138. יוואו מסכנה !!
    אבל כל הכבוד לה היא ממשיכה
    את החיים רגיל היא אחת שצריך להוריד בפנייה
    את הכובע היא באמת מבינה את משמעות החיים כל יום בשבילה זה מתנה זה פשוט נורא הלוואי ויכלתי לעזוור לה ... \\:

    ReplyDelete
  139. אני מרחמת עליה :(
    מסכנה שתבריא מהר אמן ..!!

    ReplyDelete
  140. איזה מסכנה ירחם ה' אבל אני גאה בה איך היא עדיין ממשיכה לחיות עם חיוך על הפנים !!!

    ReplyDelete
  141. She isn't a poor one !!!
    shes just like everyone else .....
    she is so strong and she loves her self....
    I hope she finds someone how loves her and she can make a family!

    ReplyDelete
  142. מה אתם דפוקים ?!!?!?!
    הי אאמרה שהיא שלמה עם עצממהה מה זה הלוואי יכולתי לעזור להה .
    טוב לה עם איך שהייא והנוסא של הסרטוןן הזה שכל אחד היה עצמו ויתגאה בזה !
    והיא גאה במי שהיא .

    ReplyDelete
  143. חלאס היא לא מסכנה! היא בן אדם כמונו! בסה"כ יש לה בעיה בבריאות!
    היא חזקה ואמיצה, לא כולם אמיצים אבל היא הצליחה! מעריצה אותה אבל לא מרחמת כי אין טעם לרחם כל עוד היא ממשיכה בחייה ובלאה...

    ReplyDelete
  144. זה שהיא אומרת שהיא בריאה וחזקה וכמו כולם.. מאיפה אתם חושבים שהיא הביאה את זה ?! אנשים באמת תמכו בה. גם לנו מותר לתמוך.. אז לכל מי שאומר : " היא לא צריכה תמיכה, היא עצמה אומרת שהיא כמו כולם .. " טועה . היא אמרה את זה כדאי לא לדרוש צומי ושלא יתייחסו אליה כזבל (סליחה על המילה) ושישימו לב אליה ולא לבעיות שלה. ואני חוזרת: לבעיות שלה. אז לכל מי שיש חיים טובים ללא בעיות שידע שיש אנשים שכל בוקר כל שעה כל דקה כל שנייה זה נצח. ה' ירחם ויעשה לילדה הזאת רק טוב. שתחיה עד 120 ואפילו יותר כדאי להחזיר לעצמה את הילדות הנוראית שהייתה לה. הא, למי שרשם : "אפילו אם היא לא יהודייה.." מה עבר עלייך ?! שפעת ?! איידס !? מה יש לך ? מה הקשרר ? זה כמו שאני אגיייד : "הסרחת לי ת'שירותים!" אפילו אם אתה לא חבר שלי.. ל-א ק-ש-ור .
    ילדה ?! אל תקשיבי לאף אחד. תמשיכי להיות כזאת יפה ותעמדי על שלך . מאחלים לך כל טוב

    ReplyDelete
  145. היא ממש מסכנה חבל אליה היא נראת בכורה נחמדה והמחלה נראת החזרית אני מקווה שימצאו לזה תרופה
    ושהיא תחייה יותר מכול אדם אחר (200 בערך)
    שהיא תרגיש טוב ושלא יקראו לה בשמות !
    כמו אנורקטית כי זה ממש לא אשמתה!
    אני ממש מקווה שהיא תחייה ותרגיש טוב
    ויתייכסו אלייה כמו לבכורה רגילה כי זה לא נעים
    שמגנים אלייך בגלל איך שאתה נראה ואו בגללל המחלות
    שלך אלה לפי האופי !

    ReplyDelete
  146. היאאאאא מדהימההה ! באמתת שכלל הכבווד להה , לא שמהה על אנשיםם לפיי דדעתתייי אחתת הנשיםם עםם האופיי הכיי חזקק ! באמתתתתת וחאלסס לוומר שהיא מיסכנהה זהה בדיוקק מה שהיא לא רוצה שיעשוו ! אזז מה ?! בכוחחח ! קיצורר אחלההה של בםןן אדםם (:

    ReplyDelete
  147. היא אישה פשוט מדהימה! אני מעריצה אותה!! תראו איך היא ממשיכה בחיים שלהולא שמה על אנשים , שורדת, ואפילו נהנת מהחיים האלה! יש לה הרבה חברים ויש לה משפחה אוהבת ותומכת! זה הדבר הכי חשוב והכי משמעותי ! אישה פשוט מדהימה!

    ReplyDelete
  148. יואו איזה מיסכנה תהרו להצמכם מה זה לחיות ככה כולה בת 21 יש לה עוד מלא חיימ' אחרים לעבורר יאו!
    אני מרחמת עליהה עוד היא אומרת שם שהיא לא רואה בעיינן הכחולה יואוו...!! מסכנה :((((

    ReplyDelete
  149. איך היא ישנה?

    ReplyDelete
  150. כל הכבוד לה!!!
    בטוחח שזה מאוד קשה לחיוווות ככה אבל זה רק אומר כמה שהיא חזקה
    אני לא מפסיקה להתפלל שימציאו משהו שיוכל לעזור לה לחיות חיים רגילים כמונו!

    ReplyDelete
  151. יואוו! כואב הלב
    ולחשוב שאנחנו רוצים להיות רזים!!
    מסכנה בטח כולם נבהלים ממנה
    למרות שהיא לא עשתה כלום

    ReplyDelete
  152. הכי עיצבן אותי שלמעלה יש פרסומת שכתוב " שמן זה איכס , זה יכול להיפסק ! "

    ולגבי הכתבה .. זה נוראי ומדהים מה שהטבע יכול לעשות .. מהכתבה הזאת צריך ללמוד . צריך להודות שאנחנו בריאים ויש לנו את מה שיש לנו ולא להתלוננן .

    ReplyDelete
  153. אין הרבה מה להגיד על ליז ....
    רק כל הכבוד !!!
    כל הכבוד לה למשפחתה לחבריה ולכל מי שעזר לה במס היום יוומי הזה
    אני מאחלת לה בהצלחה בחיים ואני מעריצה אותה ממש
    אז אקיצר בהצלחה -3> -

    ReplyDelete
  154. מי שאמר שאם הוא היה כמוה הוא היה ננעל בחדר אז צריך להתבייש בעצמו נכון יש לה מחלה והיא לא נראית הכי טוב ולא נראית הכי יפה אבל אין מה לעשות אין תרופה אבל הלוואי שימציאו אחת ....ולגבי מי שכתב את התגובה המגעילה שהוא היה ננעל בחדרר ...את או אתה ממש מפגרים ולא מפרגנים אני ממש גאה באישה הזאתתת היא אישה נפלאה ואמיצה ואני ממש אבל ממש גאהה...תתבייש לך מי שכתב שהוא ננעל בחדר ..אמן אמן ואמן שהיא תבריא ...ואני מקווה שהיא תמשיך ליהנות מהחיים שלה כמו שהיא נהנית עכשיו שתמשיך ככה ...אישה טובה אמיצה נפלאה ועוד...שתבריא אמןןן

    ReplyDelete
  155. אני גאה בבחורה הזאת , למרות כל הקשיים שיש לה תראו אותה , זה לא מעניין אותה היא מחשיבה את עצמה בחורה רגילה כמו כולם !!! כל הכבוד !!! בחורה ממש חזקה !!
    בעזרת ה' ימצאו לה בזמן תרופה שמתאימה למחלה שלה והיא תיהיה בריאה !! בעזרת ה'!

    ReplyDelete
  156. וואי היא כל כך רזה ומסכנה אבל אני לא מבינה למה היא לא אוכלת כל היום דברים משמינים הלוואי עליי שיכולתי לאכול את כל הדברים המשמינים האלא אבל דיי באמת היא נורא מסכנה ואם רק יכולתי לעזור הייתי עושה הכל! ♥

    ReplyDelete
  157. אני לא חושבת שאתם צריכים לרחם עליה אין לכם סיבה
    היא בעצמה אמרה שהיא לא הייתה משנה כלום
    טוב לה כמו שהיא הדבר היחיד שצריך לעשות זה לתמוך בה להאמין בה אני רואה את הצד החיובי בזה היא מעבירה מסר למליוני אנשים לא סתם ה' ברא אותה ככה ה' שלח אותה להעביר מסר

    ReplyDelete
  158. הייא באמממת ממסכנה , אבל אפילו היא אמרה היא לר רוצה שירחמו עלילה ! זה באמת עצוב אבל מה לעשות .. ???? זה היה יכול לקרות גם ללכן (חס וחלילה)... !

    ReplyDelete
  159. זוועה!!!!!! מסכנה... מצד שני, תודה לאל שישנם רק שלושה כאלה בעולם... גם אם הם חיים חיים מזעזעים!

    ReplyDelete
  160. כל הכבוד לה היא גיבורה אני מקנאה בה על כוח הרצון שיש לה אני מקווה שימצאו תרופה למחלה שלה

    ReplyDelete
  161. שמע ישראל אמאל'ה ה' ישמור יאא איזה מיסכנה וואיי שתיהיה בריאה אמןן... יואו איזה רזה ועוד אמא שלי אומרת לי שאני זאת שצריכה לאכול ולהשמין אמאל'הה יואוו י'רבאקק..

    ReplyDelete
  162. שתמות אמן גויה מסריחה מאמינה בישו מה אתה בכלל רושמים לקרוא תהילים בשבילה?

    ReplyDelete
  163. לזה שמעלי:


    מה קשור במי היא מאמינה???
    מה זה משנה לפי זה את/ה בוחרים חברים???
    היא במצב לא טוב וזה לא משנה במי היא מאמינה צריך לתמוך בה !!!

    יש פה אנשים כל כך רעים שזה לא להאמין !

    ReplyDelete
  164. אבל לא הבנתי איך היא רזה עם היא אוכלת כול רבע שעה

    ReplyDelete
  165. פשוט כל הכבווווווווד לאישה הזו !
    בעזרת השם שיהיו לה חייים ארוכים בלי נדדר ,
    הייייייא אישה מ ד ה י מ ה ,
    ואפשר לשים לב לזה אפילו מבלי שנכיר אותה !
    אמן אמן אמן אמן שיימצאו פיתרון למחלה הזו ,
    אני פשוט גאה באייישה הזו ,
    שתבווורך ושתמשיך לחיות בדרך הזו ,
    כי זו הדרך הנכונה !
    ה' עוזר למי שעוזר לעצמו - והיא ? בהחלט עוזרת לעצמה (:
    כ ל - ה כ ב ו ד ! :]

    ReplyDelete
  166. יואו היא כזאות מסכנה!!!אמל'ה איך היא נראת זה ממש מזעזע!אני מוכנה לטרום לה שומניםםםםםםםםםםם!מזה זה למה לא שמים לה שומנים בגוף מאדם אחרר?!????????!?!?!איכס איזה רופאים ..מקווה שהיא תשרוד היא ועוד השניים הלוקים במחלה זו
    ביוש..♥♥♥♥☺☻

    ReplyDelete
  167. אםם יוסייפו לה שומנים היא תמות כי הגוף שלה לא רגיל !! , אבל היא באמת מסכנה אבל תחשבו אל זה - היא שמחה וזה מה שחשוב !!

    ReplyDelete
  168. ביתי נולדה עם תסמונת כזו ולצערי נפטרה בגיל חמש.מאחלתהרבה בריאות וכח להתמודד זה קשה.

    ReplyDelete
  169. אף פעם לא שמעתי על המחלה הזאת והייתי בטוחה שזאת מחלת אנורקסיה אבל עכשיו שאני רואה שזאת מחלה מאוד קשה אני גאה בבחורה הזאת שהיא מחייכת מלמדת וחיה חיים נורמליים ולא מתלוננת.כל הכבוד ותהיה בריאה.

    ReplyDelete
  170. וואי כל הכבוד לה

    ReplyDelete
  171. אמן שתשרוד היא נראת מאוד נחמדה
    וזה לא יפה שכולם מרחמים עלייה
    זה לא משהיא צריכה היא צריכה
    עידוד ותמיכה אני קראתי את הספר שלה ואני בכיתי אני אמרתי לעצמי שאני לא ירחם עלייה אני יעזור לה
    וביררתי עלייה פרטים ושלחתי תרומות כדי שיעזרו לממן את האוכל

    ReplyDelete
  172. מדהיםם פשוט מדהים כמה חזק יכוךל להיות בנאדם שכל הסיכויים נגדו כמה חזק יצר ההישרדות... אני מוריד בפניה את הכובע...כולנו צריכים !

    ReplyDelete
  173. איזה מסכנה זה לא מגיע לה בכלל
    מה היא עשתה לעולם שהיא נולדה ככה ועוד צוחקים עלייה
    זה בכלל לא מגיע לה...
    אמן שהיא תחליים מהר ושהיא לא תשאר כהה ושהיא תמצאה את האבת חיי....
    כי כולם לא רוצים אותה רק כי איך שהיא נראלת תסתכלו בתוך הכנכן ולא מבחוץ ולזה אני מתקבנת לבנים

    ReplyDelete
  174. אני מעריצה אותך איך שאת מתגברת על זה בהצלחה שיהיה לך רק טוב

    ReplyDelete
  175. וואאייי איזהה עצובב שיש אנשים כאלה בעולם!!אבל מי שקרא ראהה שכתובב שיש רק 3 כאלה בעולם כולו!והיא עיוורת גם זה בגלל המחללהה!!פשוטט עצובב!!אהה וקוראים לספר שלה:"אני בחורה רגילה לחלוטין" ולא ניראלי שהביאו אותו לישראלל!

    ReplyDelete
  176. כול יום הוא מתנה
    לכול אחד ואחת יש תיקווה
    החזקים בעצם חלשים שמיסתתרים
    מאחוריי הצלים
    אלה שחלשים מבינים את החיים
    כול יום הוא מאבק
    כול יום הוא מתנה
    ואחת מיוחדת יש תיקווה
    חזקה מיבפנים עם נשמה
    וכוח ביפנים

    השיר הזה שכבתי מוקדש לה על המאבק שלה ועל כוח הרצון שאותו היא לא שוכחת ולא מוותרת!

    ReplyDelete
  177. אני זאתי שכתבה את השיר היתכוונתי לצללים ולא לצלים

    ReplyDelete
  178. יא מיסכנההה
    כל הכבוד לה שהיא ממשיכה האלהה ולא מוותרת ושהיא אומרת שהיא אישה רגילה לחלוטיןןן
    אני מצדיעה לה =]

    ReplyDelete
  179. איזה לוחמת,אתם יודעים כמה רצון וכוח סבל צריך כדי להיות במחלה הזאתי...שימות מי שיקלל אותה ויגיד לה שהיא מכוערת.היא בן אדם בדיוק כמו כולנו לא פחות ולא יותר....אדם לא חייב להיות יפה במחוץ העיקר שהיא יפה בריאה מפנים.
    ליזי בעזרת ה' אמן אמן אמן שיבוא היום ותבריאי...:)

    ReplyDelete
  180. אווי בא לי לבכות אני מרחמת עלייה אששש!!!....אני לא מאמינה איך היא חייה את החיים שלה זה עצוב ברמות אני מאחלת לה רפוא שלמה שתהיה בריאה אמן איזה מסכנים ההורים שלה!!!,אני הייתי מתה עם לי זה היה קורא איך היא ממשיכה את החייים רגיל ככה זה קשה מאוד ליראות באדם ככה זה לא נעים בטח צוחקים עליייה בביצפר איזה מסכנה!!!....זה מזה לא נעים לעשות את זה אנשים ממש מגעילים!!!! :(

    ReplyDelete
  181. אל תדאגו אם היא החזיקה 21
    שנה אי תחזיק עד 120
    שהקדוש ברוך יעזור לה
    הוא עוזר לכולם

    ReplyDelete
  182. ואם אתם תבינו כול מי זה הדברים הכי נכונים שהיא אומרת והיא באמת מישקנה אבל היא גם מלכה כי היא לא רואה אפחד מימטר אאאהההקקק והיא חייה חיים רגילים כמו כול בנאדם :)))))

    ReplyDelete
  183. בעזרת ה' יהיו לה חיים טובים. כי לא מגיע לאף בנאדם עונש כזה!!!

    ReplyDelete
  184. שיהיו ל החיים מושלמים ,כל הכבוד לה שהיא ממשיכה לחיות חיים טובים.

    ReplyDelete
  185. כל הכבוד לה (:
    תראו אני לא מבינה מה עושים מזה סיפור,
    כולה הבחורה לא משמינה והיא צריכה לאכול הרבה..
    אתם יודעים כמה בחורות בנות בגילה היו חולמות על אכול כפי יכולתך בלי להשמין?!
    טוב נזרום עם מצברוח הריגשי ,
    מסכנה וואי , ממש כל הכבוד לה..
    כאילו מה אתם לא בהלוויה!

    ReplyDelete
  186. יאווו אני לא מפסיקה לבכות :(
    היא כל כך מקסימה
    לא הייתי מוצאת מישהי שלוקחת את זה כל כך בקלות
    וחייכנית כזאת, אם צריך אני מוכנה לתרום לה איזה 10 קילו
    ושתינו נהיה מרוצים ... :)

    ReplyDelete
  187. תפסיקו להגיד שהיא מסכנה היא לא!
    אני ממש גאה בה היא כמו כל אחד מאיתנו והיא לפחות שלמה עם עצמה לא כמו רובנו שתמיד מבקרים ולא מרוצים מהחיצוניות...
    מי ייתן ותמצא תרופה למחלה הנדירה שלה שתעזור לה להגיע לאריכות ימים

    ReplyDelete
  188. יאואו איזה מסכנהה!!!!
    שתחייה עד 120 ושיהיו לה חיים בריאים וטובים!

    ReplyDelete
  189. היא ממש ממש לא מסכנה ,
    היא באנדם מדהייייייייייים !

    ReplyDelete
  190. אני עם זאת שמעלי ^^ ...

    ReplyDelete
  191. וואי איזה באסה .. הלוואי והיו יכולים להעביר מאנשים שמנסים לעשות דיאטה שומנים אליה !! אבל אי אפשר לנתח אותה היא רק עור ועצמות !

    ReplyDelete
  192. אני ממש מאחלת לה בריאות אושר ושמחה שתמשיך להיות חזקה כמו שהיא אני הייתי רוצה לפגוש אותה ולעזור לה מתי שאני רואה אותה זה עושה לי חשק לעזור לה ולעוד אנשים

    ReplyDelete
  193. אנשים שופטים לפי מראה... ולא תמיד מה שבפנים :(
    האישה הזאת כל יום שורדת מנסה לעשות את המיטב על מנת שלא למות..
    יש לה חברים ואף חברות.. היא בחורה נורמלית לחלוטין....
    אז מה אם היא לא כמו השאר?!
    זה מה שעושה אותה מיוחדת!!!
    אנשים כמוה ניקראים ילדי אלוהים..
    אלוהים תכנן ו"עבד" עליה במשך הרבה זמן והשקיע המון מאמצים...
    אם חס וחלילה למישהו מאיתנו היה קורה דבר כזה לא היינו רוצים שיכנו אותנו מסכנים..
    גם אם אנחנו נראים כאלה...
    בשורה תחתונה תהיו עצמכם!
    תקוו לטוב ותסתכלו קצת לצדדים..
    למי שרע למי שלבד ועשו כל מה שצריך על מנת שיהיה לו טוב!
    חשבו על הזולת ורק אז על עצמכם..
    ליזי היא אישה מדהימה, חכמה ואכפתית..
    היא הרבה יותר טובה מאנשים אחרים..
    פתחו את הלב וקבלו אותה בזרועות פתוחות..
    כמו שהייתם רוצים שיקבלו אותכם....... =]

    ReplyDelete
  194. איזה גיבווורה ! ממש כל הכבוווד לה ...
    ואנחנו חווושבים שהחיים כל כך קליייים : /
    לפחווות היא כתבה שיש לה הרבה חברים : )
    איזה אנטיפטים אלה ששופטים לה את המראה ... רעייים !
    איזה בחוורה חזקה ... אם הייתי במקווומה אני חוושבת שהיייתי נשברת ... זה כל כך חשווב לה להמשיך בחייים ... להצטיין בלימווודים ולהראווות לעוולם איך היא מצליחה למרוות כל הקשיים שלה ... למרות מצבה הבריאווותי ... ולמרוות אנשים ששופטים אוותה ככה סתם !
    איזה מודה היא שהיא בעזרת כל האמווון שלה .. היא נאבקת במצבה הבריאותי ... וחברוות התרוופות צריכים לחרווש על זה ... עד שתהיה להם את התופה להציל את שלוושת האנשים בעוולם שחווולים בזה ...
    שהכל יהיה בסדר איתה ... ב"ה ! מגיע לה באמת שמגיעה לה להמשיך את חייה כבחורה רגילה ...

    ReplyDelete
  195. אני מאחלת לכל אלה שצוחקים עלייה ושופטים אוותה להיות במצב שלה במשך יום שלם ... שיראו מזה השפלה אמיתית !
    כאילו שהם מוושלמים : )

    ReplyDelete