Thursday, December 9, 2010

רייטינג: "האח הגדול" נפתחה בשיא חדש

פרק פתיחת העונה השלישית של "האח הגדול" זכה אמש לרייטינג מרשים במיוחד של 35.5%, מה שהופך אותו לתוכנית הפתיחה הנצפית ביותר בתולדות הפורמט הישראלי. במקביל נודע כי רן שריג מצטרף לצוות הפרשנים שילווה את העונה מדי יום שישי


העונה השלישית של "האח הגדול" נפתחה אמש (רביעי) ועמדה בכל הציפיות כשהגיעה לראש טבלת הרייטינג עם נתון של 35.3%, כך עולה מנתונים ראשוניים שמגיעים באיחור קל היום.
נתון זה הופך את פרק פתיחת העונה הנוכחית, שתוכנן להתקיים כבר במוצאי השבת האחרונה אךנדחה בעקבות השריפה בכרמל, לפרק הפתיחה הנצפה ביותר בכל שלוש עונות התוכנית ששודרו בישראל עד כה. פרק הפתיחה של העונה הראשונה השיג 26.7% רייטינג, פרק הפתיחה של עונת ה- VIP הגיע לנתון של 30.8% ואילו פרק הפתיחה של העונה השנייה הגיע לכדי 31.5%.
חשיפת זהותם של המתמודדים החדשים הביאה הפעם לנתון גבוה ביותר של קרוב למיליון צופים המתחילים את עונתה השלישית של תוכנית הריאליטי המדוברת. שבעה עשר משתתפים עלו אמש במדרגות אל בית "האח הגדול" ואם לשפוט על פי העבר, יהפכו אלה במהרה מאנונימיים לכמה מהדמויות המתוקשרות ביותר במדינה.
הערב המוצלח של ערוץ 2 התחיל עם מהדורת החדשות, שהגיעה לנתון מרשים של 24.6%, בעוד שבערוץ 10 הגיעה המהדורה המרכזית לרייטינג אופייני של 10.8%.
בערוץ 10 שידרו במקביל ל"אח הגדול" את "המקור" עם תחקיר על פרשת בר לב שזכה נתון יציב למדי ואופייני של 7.7% רייטינג. כאשר ב"קשת" נמשך אירוע הפתיחה של "האח הגדול" המשיכו בערוץ 10 את שידורי הערב עם "הצרות שלי עם נשים" שהגיעה ל- 3.9%, מהדורת הלילה של גיא פינס גרפה רק 4% רייטינג וכך גם שאר רצועת הלילה של הערוץ הגיעה לנתונים מאכזבים עם ממוצע של כ- 3% רייטינג לכלל התוכניות בה.
כאמור, מי שסחף את רוב הצופים באותן שעות היה "האח הגדול", אך לאחריו שודרה תוכנית שסקרה את הפן העיצובי של הבית החדש והמשיכה את גל הצפייה המסיבי. איילה רשף, מי שהתמודדה בעונה הקודמת של הפורמט, הנחתה את המשדר, שסיפק בעיקר פרסום עבור בעלי העסקים שלקחו חלק בעיצוב הבית ובכל זאת, וחרף העובדה ששודר כמעט עד חצות, גרף 22.5% רייטינג. בכל זאת, מדובר ב"אח הגדול".
במקביל לכך נודע היום כי תסריטאי "רמזור" וכוכב "מחוברים", רן שריג, מצטרף לצוות התוכנית "שלום האח הגדול" שתשודר מדי יום שישי. התוכנית, ששודרה גם בעונה הקודמת של "האח הגדול", תעלה כבר מחר בפרק ראשון בשעה 15:00 ותהווה למעשה מעין פאנל של פרשנים שיעסקו בהתרחשויות השבוע בבית "האח הגדול". צוות הפרשנים מורכב ממתמודדי עבר של התוכנית לצד אנשי תרבות ותקשורת וכך השנה לוקחים בו חלק שריג, אלירז שדה ומנחם בן שהשתתפו בתוכנית בעבר וקרן שפירא, עורכת באתר האינטרנט של הזכיינית.
הצטרפותו של שריג לתוכנית מפתיעה מכיוון ששמו מעולם לא נקשר עם הפקת "האח הגדול", זאת בניגוד לשאר הנוכחים בפאנל. פרט לניתוחים השונים של חברי הפאנל ולזוית ראייתם את המתרחש בתוכנית, תשלב התוכנית גם שידורים חיים מהבית ובייחוד לאור עובדה זו, המאפשרת לצופים פעם נוספת בשבוע הצצה ללא תשלום אל המצלמות המבוקשות, זכתה בשנה שעברה לרייטינג ממוצע של כ- 7%. 

מקור: עכבר העיר

No comments:

Post a Comment