Sunday, December 26, 2010

המשימה מתחילה - פרטים: מלחמהההה!

במסגרת משימת מנהרת הזמן שממשיכה להפתיע יחזרו החל מהבוקר דיירי הבית ללבוש מסכות אב"כ ולצפות בסרטי ההדרכה וההרגעה של פיקוד העורף. המטרה: לשרוד בתקופת מלחמת המפרץ. קבלו את כל הפרטים


במסגרת משימת מנהרת הזמן שהחלה לפני שבוע בה ומבלים הדיירים בתקופות בולטות בזיכרון הקולקטיבי הישראלי, יחזור היום בית האח הגדול לתקופת מלחמת המפרץ. המשימה תבוצע תוך שיתוף פעולה בין ההפקה לפיקוד העורף, שסיפק את מסכות האב"כ אותן ילבשו הדיירים בזמן אזעקת נחש צפע וסרטוני הסברה ישנים לנוהל חירום מאותה התקופה.

בימים בהם ישהו דיירי הבית ב"מצב מלחמה" יוקרנו בפניהם סרטוני הסברה מהתקופה והם יתרגלו חבישת מסכות אב"כ. חשוב לציין שבמסגרת המשימה גם תושמע במתחם הבית הדמיה של צפירת אזעקה, אך תושבים הסמוכים למתחם יכולים להירגע - לא מדובר באזעקת אמת.

סא"ל במיל' אילן סגל, מי שהיה אחראי על הדרכת אוכלוסיה בתקופת מלחמת המפרץ וכיום מפקד על אולפן הטלוויזיה של פיקוד העורף, מסר: "מלחמת המפרץ פתחה למעשה עידן חדש בו העורף מהווה חלק מרכזי בשדה הקרב. ראינו זאת במלחמת לבנון השנייה ובמבצע עופרת יצוקה, וגם ראינו שכאשר האזרחים יודעים כיצד להתנהג זה מפחית למינימום את הסיכוי להיפגע. אני שמח לשתף פעולה עם האח הגדול, תוכנית שזוכה לאחוזי צפייה גדולים מאוד, ובכך להגביר את המודעות של הציבור בנושא רענון ערכות המגן והכנה לחירום בכלל".



מקור: מאקו

No comments:

Post a Comment