Thursday, January 14, 2010

האח הגדול 2: נקמת היורמים של אלירז

כשמולו עומדים בריונים שאיבדו את הצפון, מנהיג "החנונים" בבית מוכיח ברגע האמת מדוע הוא ראוי לאהבת הקהל

מאז התחלק בית "האח הגדול" למחנות יריבים, טבע אלירז את המושג "חנונים" לחבורתו הכוללת את אלין, עדנה, גואל, הילה ופותנה. הם "הדחויים", הפריקים, אלו שנתקלים בחצר בית הספר בבריונים השחצנים של השכבה ומשתדלים לא להישיר מבט, מקווים לחמוק מעימות ורק רוצים לסיים י"ב בשקט.

כך גם אלירז, שבכל מקום אחר בוודאי לא הייתם מוצאים את המילה "חנון" דבוקה לשמו בשום סיטואציה, פשוט רוצה לשרוד בבית, להעביר את הזמן על מי מנוחות ואולי, כן אולי, לזכות במיליון. אבל רגע, אליבא דה סער, אין דבר נורא ושפל יותר מלהגיע לתוכנית כמו "האח הגדול" בכדי לזכות במיליון. הרי זו שפלות רוח, חמדנות לשמה ומי שרוצה את המיליון יעשה הכל כדי להגיע אליו. אפילו יימנע בכל כוחו מעימות חזיתי עם טווס מנופח שהגיע לווילה ממש בטעות ובלי שום מחשבה על הפרס – אולי הוא חשב שזו האחוזה של "הרווק".

תמיד נשאר אני. אלירז (רונן אקרמן)



לא כאן בשביל המיליון. אז מה סער מחפש בבית?

גם מי שהתנדנד בין הצדדים במהלך השבוע החולף ראה אתמול את האמת המכוערת במלוא תפארתה המחרידה. כל מי שחטף איזו כאפה או שתיים בבית הספר יודע שאימא תמיד אמרה "הם פשוט מקנאים" על אותם ילדים רעים ואלימים. ואימא, כידוע, תמיד צודקת. בתחילה היה קשה להבין את מקורם של דיבורי הביבים ומילות השופכין שיצאו לשרה וסער מהפה בכל הנוגע לאלירז, אך כעת התמונה הולכת ומתבהרת. כמו אותו בריון בחצר, שלא ידע להביע את עצמו בשום דרך מלבד אגרופיו והתקנא במי שהתברך בשקט ושלווה נפשיים, גם מחנה סער-שרה התלקח לאחר הצפייה בסרטון תעודת הזהות של אלירז. לא משום שהוא אמר שם משהו נפיץ במיוחד, להפך. הוא היה לגמרי הוא: ערס לייט עם בייבי פייס מתוקים, גרסת ריאליטי משודרגת לדמותו של אסי כהן מ"אהבה זה כואב", אמיתי עד פחד ולגמרי נינוח בעור של עצמו – אדם שלם אך לא מושלם.

יותר מכל נטרפה עליהם דעתם משום שהם ראו בסרטון את כל מה שהם לעולם לא יוכלו להיות במשחק הזה. טבעיים, זורמים, אמיתיים ומעל לכל – כנים. איחוד בין חבורת אנשים כה אינטרסנטיים שנאמנויותיהם במשחק השתנו ללא הרף, הוא מתכון לפיצוץ. אנחנו רק נמתין בסבלנות שהוא יקרה. והוא יקרה.


עמד במבחן. אלירז בעימות האחרון עם סער

המבחן הגדול של אלירז, הדני זוקו של היורמים, הגיע כשסער החל לפרוק את זעמו לאחר הצפייה בסרטונים. כמו מכונת יריית שאיבדה שליטה השתלח סער עם חיוכו הזחוח ויהירותו מעוררת הקבס, בכל מי שנקרה בדרכו. וכן, גם היו נפגעים – הילה בראשם. את הפינאלה שמר סער לנמסיס שלו, אלירז ,שברגע האמת התעלה על עצמו, על התחושות האנושיות הטבעיות והברורות שהוא בוודאי חש, ועל כל מחשבה נקמנית שעברה לו בראש. כמו חנון אמיתי הוא קם והלך. לא הרים אגרופים, לא חשף שיניים, פשוט סובב את הגב וצעד לכיוון הנגדי – אל המקום בו מחכה לו המיליון.

מקור: עכבר העיר

19 comments:

  1. יאללה הבנו שמי שכתבה את זה דלוקה על אלירז הזה.
    שלא תטעו, זה שהוא אמיתי זה לא אומר שהוא לא חרא של בן אדם, בעיקר כי הוא אמיתי קל לראות את זה שהוא ערס צעצוע מכוער, איילה סתם נדבקת למישהו כל פעם ורוכבת עליו עד הסוף, עדנה צריכה למות, פותנה שותקת כל היום, תומר תחמן אידיוט, גואל הומו שחושב שהוא יכול לשלוט בכולם, וארז, ארז סתם אידיוט.

    למי מגיע לזכות כבר? יאללה שסער ייקח, לא כזה מעניין לי את החיים מי יזכה במיליון דולר, מתי יראו את החזה של איילה??????

    ReplyDelete
  2. אלירז איןן עליייייייייך..
    אתה אמיתי..
    סהר הבייתה מהררר...
    המיליון של אלירז

    ReplyDelete
  3. הלוואי שאלירז יזכה, לדעתי הכי מגיע לו לזכוות
    אני איתו עד הסוףף ושאיילה תעווףף כבר !~!~

    ReplyDelete
  4. אלירז ייקח ת'מיליון ויהיי מה
    איילה וסער סתם בוחשים אחד לשני בשוקו שילכו קיבינימט שישכירו חדר או משהו שתיי מגעיליים ברמות

    ReplyDelete
  5. ממש תגובה "יפה" תקדדדדדםםםםם גם אתה וחבל שאני לא יכול למחוק את מה שרמתה פה אתה תופס מקום בדףף של התגובות חוצפןןן..........

    ReplyDelete
  6. כל מילה בסלע

    ReplyDelete
  7. אני מדבר על התגובה מ'ס 1

    ReplyDelete
  8. רציתם אמיתי לא? אז הנה, התגובה הראשונה תגובה אמיתית.

    ReplyDelete
  9. איך אני מת שאלירזזז יקח את המיליון רק בשביל התענוג לראות את מחנה סער מתפוצץץץץץץ יוווו נ'ב אילה הסתומה הזאת כל שניה מה צעקו בחוץ מה צעקו היא עוד אומרת לתומר לך תברר מה צעקו היא מפחדת לדעת שבחוץ אנשים לא סובלים אותה הזבל הזאת ממש אוגררררררררררררררררר אוגי האוגרררר בדיוק

    ReplyDelete
  10. הוא בישביל המיליון בבית..
    יש סיבה אחרת?
    אולי פירסום אבל חוץ מזה שום דבר אחר
    אז סעררר תקדם אומרים לך תתקדםםםםםםםם בן של זונה

    ReplyDelete
  11. כל מילה בסלע.
    שמחה שרוב הציבור השפוי הבין שסער הוא לא יותר מיצור פתטי וכוחני שבטוח שהוא תותח.
    וכך גם כנופייתוילדי כיתה ד'2.

    ReplyDelete
  12. אלירז מלך

    אם סער לא בא לקחת את המיליון אז מה בדיוק הוא חיפש ????
    להראות כמה הוא עורך דין "טוב" הרי תומר הפישר הרס לו את הקריירה ועשה ממנו אפס
    אהבה היחידה שיש לו בבית וזה בספק רב אולי איילה
    וגם באהבה שלה הוא לא בטוח
    מה נשאר כשהוא יצא בחוץ ויראה איזה קרקס עשו ממנו ומהקריירה שלו גם הפסיכולוג הכי טוב לא יעזור לו
    אם אתה סער מחזיק מעצמך ערוך דין ועוד פלילי אז אתה באמת צריך להתקדדדדדדדדדםםםםםםםםםםםם ומהר

    ReplyDelete
  13. אלירז צריך לזכות הוא מספר אחד!!!
    חייבים להדיח את אילה הפרחה הזאת היא ממש מרגיזה כל שניה נדבקת לגבר אחר בהתחלה נצמדה לאביב עכשיו נצמדת לסער נראה מי יהיה הבא בתור. אני לא סובלת אותה היא ממש מתנשאת ומגעילה!! אני שונאת בנות מתנשאות שונאת!!
    אני רק שומעת את הקול שלה אני מקבלת עצבים.
    בקיצור חייבם להעיף אותה ואת סער כמובן.

    ReplyDelete
  14. מה תומר משחק אותה "חבר" של סער ואילה הוא אמר לא פעם שהוא לא סובל את אילה.

    אלירז המלךךך

    ReplyDelete
  15. אלירז כפרעלין חתיך שלי הוא יקח ת'מיליון ו...5-5-5 על העיניים של כולם
    סער צריך לעוף מיד גם אילה שהיא הזנב שלו
    ותומר הרכלן והסכסכן ושרה חמודה לכי הביתה..!!

    ReplyDelete
  16. אלירז מלך ! כפרעליו אני מאוהבת בווווווווווו

    ReplyDelete
  17. ואי .. הדבר הכי הזוי ששמעתי אתמול באח הגדול, הוא שסער וכל החבורה המסריחה שלו התחילו ללכת נגד אלירז בגלל שהוא אמר בתעודת זהות שהוא יעשה הכל כדי שישיג את המליון... ולמההה סער ואיילה ושרה(פולניה מפגרת) באים, בשביל לשווק את עצמם או בשביל לנצח במשחק ולשחק אותו טוב. אני עם אלירז פותנה אלין עדנה בגלל שהם אמיתיים,הם משחקים את המשחק בלי פוזות ובולשיט.

    ReplyDelete
  18. תת רמה של אנשים!! כל הקבוצה של סער המעורערת הזאת:
    סער: לא גבר של אישה אחת, שקרן ושחצן. איילה: פריחה עם תעודות בלי טיפת כבוד עצמי, נמרחת על כל מי שזז בבית וחושבת שכולם מאוהבים בה - חיה בסרט. תומר: האבא של התחמנים, הוא זה שבגללו הבית התחלק למחנות, פשוט בנאדם רע. ארז: בור ועם הארץ, טיפש ואידיוט שמחפש כל היום את קרבתו של סער ועסוק בשרירים שלו. שרה: אישה טיפשה ומתנהגת כמו ילדה בת 16 ומדברת גועל נפש.
    בקיצור, בית משוגעים ושכל הקב' הזאת תעוף מהבית כמה שיותר מהר כי לא נעים לראות את התכנית בגללם!!!

    ReplyDelete
  19. מה שהקבוצה של סער עשו בעיקבות הצפייה בפרומואים היה מתחת לכל ביקורת!!! גועל נפש!!!!
    מי הם חושבים את עצמם!! כל אחד מדיירי הבית אמר דברים לפני כניסתו לבית לפי ראות עיניו ולפי איך שנראה לו שיתמודד במשחק ---- אבל.... זה היה לפני תחילת המשחק!!!!! למה צריך לקחת את הדברים האלה ולזרוק בפרצוף של בנאדם ועוד מול כולם ליצור סכסוכים ואי נעימויות!!!! מה קורה פה???!?
    לכעוס על אלירז שאמר שהמטרה שלו זה להשיג את המיליון ולעשות מזה קללה --- למה? אתם לא באתם למיליון אז למה באתם??? לזיין את השכל כל היום ולהראות את הגוף העקום של איילה????
    כל הקבו' של סער בעיקר סער ואיילה עברו את הגבול!

    ReplyDelete