Monday, January 25, 2010

גוד ביי ג'ורג'ס

לתומר הייתה התחלה טובה בבית "האח הגדול, אבל כנראה שבימיו האחרונים שם לא הצליח הפביולס להפריד בין שכלו ליצרו. עידן קפון מקבל באהבה את בירדי ועדיין לא מבין מה אתן מוצאות באלירז


תומר לנצמן(האח הגדול)
תומר. זה סופו של כל פבילס
אזהרה: הטור הבא אינו מיועד למעריצות המתוסכלות של אלירז שדה.

עוד לא החלטתי אם הוא היה יותר גורג'ס, פביולס או חביתוש שעבר השפלות בילדות והפך לנרקיס הכי נרקיסיסט בביצה התל אביבית הרדודה. כן החלטתי, לעומת זאת, שתומר ההורס מאד יחסר לי בבית. הוא נכנס בקול תרועה רמה לאחר שישב על הספה בבית והחליט שבית "האח הגדול" הוא אחלה מקום לארגן בו מסיבה. הוא שקד היטב על שיעורי הבית, ניתח כל אחד מהדיירים וירה את חיציו בהתאם: שלח את גברת רחמימוב להחזיר לסער את הביטחון העצמי, ליטף את הכלב של גואל, לחש את המילים הנכונות על האוזניים של כולם ואסף אסימונים כאילו מדובר בכדורי פלאפל של פותנה. עד שהדיירים שלחו אותו למצוא טלפון ציבורי מחוץ לבית האח הגדול.

בימיו האחרונים בבית, תומר לא הצליח להפריד ולמשול בין חרמנותו לשכלו הישר. משיכתו הפיזית לסער הובילה אותו לבחור צד, מהלך שעיקר את כוחו הכריזמטי. הוא היה פביולס, הוא היה גורג'ס אבל יותר מכל הוא היה חרמן. האבסורד הוא שמתוך קבוצת החדשים, האחרונות שנותרו הן חברת הפייסבוק של חסן נסראללה ובעלת הפרצוף של אחת שעדיין ממתינה לבאבא סאלי.

מחסום עדנה

- פרסומת -
אם בימים הראשונים לכניסתה של עדנה לבית עוד נמניתי, כמו אלירז דהיום, על התומכים במתן חופש ביטוי לגברת עדנה קנטי, היום אני אף מברך על כך. כי אין שירות יותר שלילי למחנה השמאל הקיצוני מאשר לשמוע את דברי התועבה ההזויים מפיה של אותה גברת, המשווה בין סיפורי התנ"ך העתיקים לשואה המודרנית שהומטה על עם ישראל לפני שישים שנה. גברת קנטי אינה לוחמת חופש ואינה לוחמת צדק, אלא אישה הזויה הצמאה לתשומת לב בכל מחיר.

אך הרבה יותר משאני נגעל מעדנה, אני זועם על פחדנותם וצביעותם של יתר הדיירים. פרט לסער, שמביע שאט נפש מדעותיה תוך שהוא נוהג בה כמו ילדה בכיתה גימ"ל ועובר לצד השני של המדרכה כשהיא בסביבה, כל יתר הדיירים מחייכים בצביעות למשמע התנצלותה המזויפת בשולחן השבת, ומבקשים שיעבירו להם את האורז.

האם מעריצי אלירז באמת עד כדי כך עיוורים כדי להבין שהבחור נמנע מעימות עם הגברת כיוון שהוא זקוק לתמיכתה בקלפי? אם הוא באמת היה כזה אליל וגבר שבגברים, כמו שאתן טורחות להדגיש בכל סטטוס פייסבוק אפשרי, הוא היה סותם לה את הפה אחת ולתמיד ומגן קצת על כבודם של היהודים והחיילים שבזכותם אפשר בכלל לקיים בשקט תוכניות כמו "האח הגדול". אבל מה זה כבוד של מדינה, לעומת מיליון שקלים? אפשר הרי למלא עם זה הרבה טופסי טוטו.

תסמונת אלירז

אלירז שדה במיטה(האח הגדול)
אלירז. לא מעניין
בעקבות עיון בטוקבקים מהשבוע שעבר, אני חייב התנצלות עמוקה לקוראות הטור הקודם. מסתבר שלא רק רווקות מתוסכלות מעריצות את אלירז, אלא גם נשואות ממורמרות. עבור הרווקות המתוסכלות, אלירז מסמל את כל אותם בחורים לא יוצלחים שהן נוטות להימשך אליהם ולהתאכזב מהם בכל פעם מחדש. עבור אותן נשואות ממורמרות, אלירז מסמל את הגבר השובב והפנטזיה המינית הלא ממומשת שודאי עדיפה על רואה החשבון לו נישאו. מה שעוד יותר מדהים בעיניי זה שאלמלא התוכנית, אף אחת מאותן בחורות לא הייתה טורחת להסתובב אם אלירז היה שורק לה איזה פססססס ברחוב. אבל אני לא מופתע, כבר בעונה הראשונה התרגלנו לכך שכמה שאתה יותר כלום, כך גדלים סיכוייך לזכות במיליון.

קלילה כאיילה

אתמול נסחפתי לתוך ויכוח סוער, לאחר שהעזתי לומר לשתי בחורות חמודות את האמת הפשוטה: נשים ישראליות פשוט לא מסוגלות לפרגן לאיילה. האחת טענה שאיילה מעוותת כי אין לה פרופורציה בין האגן לישבן, השנייה טענה שהיא צריכה אשפוז. אבל שמתי לב שלא משנה מה איילה תעשה, תמיד לנשים הנמנות על מעריצותיו של אלירז תהיה איזו הערה שטנית לנעוץ בכל פעם שדמותה תרצד מולן על המסך.

איילה רשף(האח הגדול)
איילה. הכל מקנאה
עבור כל אותן נשים מתוסכלות, איילה הרי מסמלת את זו שמהלכת עליהן אימים, את זו שעיני הגבר התורן שלהן תמיד עשויות לפזול אליה, את זו שזוכה לתשומת לב מבלי באמת לעשות כלום, את זו שנראית אינטליגנטית ואצילית גם אם לא למדה ארבע שנים חינוך, את זו שנראית מטופחת מבלי לעשות מדי שבוע שפם וגבות.

אני, באופן אישי, ממש לא נמנה על חסידי איילה, אבל אני גם לא טורח לסקול אותה במילים בכל פעם שהיא אוכלת סרטים על המסך.

ביג בירד

הכירו את בירדי
בירדי. רעיון מבריק
לו היה מדובר בהפקה של "הישרדות", בטח היו ממשיכים לעבוד על הצופים שבירדי היא באמת מ"האח הגדול" ארה"ב, שהסתיימה כבר לפני כחמישה חודשים, ובאמת הציעו לה לטוס עד לישראל. אבל בהפקת "האח הגדול" מכבדים את האינטליגנציה של הצופים. בירדי היא הברקה גאונית ואם היו מכניסים אותה לארמון של גיא גיאורצון, כל היסמין למיניהן היו נמלטות. היא מדהימה ביופיה, היא מקסימה באופיה וכשאיילה ואלין יעמדו לידה הן יראו פתאום כמו מעיין חודדה. יש למה לצפות.

1 comment:

  1. וואי תקשיב הרגת אותי...
    קודם כל נשואה ממורמרת בטוח לא... אם כי נערה לא מתוסכלת בכלל בת 20. (ובוודאי שיש לך המון מה הלגיב על זה אבל נתעלם...) ככה שכושר הבחנה... כבר פסלנו!
    מעבר לזה שוואלה... הבחורים הפשוטים הם באמת הכי טובים מה לעשות... לעומת הערסים (הבאמת ערסים) או כל ה"גברברים" כמו סער או לא יודעת מי... אין בכלל מה להשוות! כן עדיף פשוט כנה ומקסים מאשר האופציות האחרות... אז וואלה לא הערצתי בעיוורות אני לא מכירה את הבחור נכון... אבל וואלה פירגנתי מתוך הבית הזה (ואמת שאין הרבה במה להתחרות) הוא הכי בסדר! אופי מראה והתנהגות... אז קבל שלילה כמו שבנות "מקנאות" באיילה כי היא כוסית... אתה מקנא באלירז כי כולם חושבים שהוא מקסים... קורה.

    האם עלייך ללכת לבדוק עם מטפל פתרונות בקשר לרגשי נחיתות? לא! זה קורה לכולם אין מה עלשות... אז נא להתמודד ולצאת לב אדם מהחיים... תתרכז קצת בעובדה שלסער יש מוח של ילד בגן, שאיילה מתנהגת כמו חברה במחזור או שאלין היא כזאת מקסימה ובקושי מראים את זה כי עסוקים בלנסות להוציא אותה אהבלה... הדברים שבאמת קורים!

    שמחה שקראת תתגובה הכל ברוח טובה (ובכנות) :) יום נעים

    ReplyDelete