Monday, February 8, 2010

האח הגדול 2: שאריות מחוממות של עדנה

ההפקה נאבקה בשבוע נטול אירועים עם נשק יום הדין: עדנה המודחת והשנויה במחלוקת שהפכה בעל כורחה למרכז העניינים. לפעמים אין בושה בלהודות: אין לנו מה לשדר

הוציאו לה את המיץ. עדנה (רונן אקרמן)

#999999; margin:1; font-family:Courier; background:#F1F1F1} .textMode {border-top: 1px black solid; font: 10pt courier; direction:ltr;} BODY {FONT-FAMILY: Arial (Hebrew

"ברוך שפטרנו" (סער, מגלה שלעדנה יש גידול בגולגולת)

לא ברור אם עדנה כבר חתמה על הסכם לפיו תאפשר למצלמות ללוות אותה במהלך מאבקה הצודק בגידול, כפי שעשתה בשעתה ג'ייד גודי ז"ל, דיירת האח הגדול הבריטי, שהפכה לגיבורת תרבות על ערש דווי. גם אם כן, לא בטוח שעדנה, תבדל"א, תצליח לסחוף את אהדת הקהל שגייסה לטובתה גודי. מצד אחד, היא לא עונה להגדרה השגורה של כוסית, וזה חיסרון גדול; בנוסף, יש לה עמדות פוליטיות, ואפילו ביקורת – וזה, בעיני סער שיינפיין, ולא רק בעיניו, כבר ממש בלתי נסלח.

האח הגדול 2 - כל הכתבות והביקורות

בכל מקרה, מתברר שמדובר בגידול שפיר בסך הכול, כזה שאפשר לחיות אחריו ואפילו לחיות איתו, מה שאפשר לכלל הדיירים, גם לאלה שהזדעזעו לרגע, לחזור ולדבר סרה בעדנה. כיוון שלאח הגדול לא היה הרבה מה לשדר אמש חוצמזה, זכינו לראות אותם מלכלכים עליה, מלכלכים עליה עוד, מלכלכים עליה בשידור חי, מקשיבים להולוגרמה שלה, ומתעמתים איתה. מדובר בלא מעט זמן מסך עבור דיירת שמוצתה היטב כבר בבית – אבל מחלות הן דבר שאנחנו לא יכולים לעמוד בפניו. אפילו לאולמרט זה עבד לרגע בזמנו.

"גם כשהיא הולכת היא צריכה למשוך תשומת לב" (סער, מגלה שלעדנה יש גידול בגולגולת 2)

מעבר לסחיטת המיץ ממצבה הבריאותי של עדנה, שגרמה לי להודות לאל על כך ששבירת היד של גואל לפני מספר שבועות לא לוותה בספיישל, ניכר שמצוקת החומרים הייתה קשה. בליל של תמונות, צבעים, וקמצוץ הולוגרמות, טשטש את העובדה שכל מה שהאח הגדול ניסה לעשות אתמול זה לקבוע איתנו דייט. לא הייתה הדחה, כי עדנה חסכה לנו את התענוג של לסמס נגדה. לא היה שום דבר אחר, פשוט כי לא קרה שום דבר אחר – כן, סער ואיילה מתנשקים בבוקר, כן, שאר האנשים משוחחים לפעמים זה עם זה, כן, ארז ממשיך לככב בסרט שהוא חי בו, ובאופן כללי נראה שהדיירים משמינים מרוב שיממון (7 קילו, וזה רק אלין!).


יש עוד משהו להראות? סער ואיילה כבר לא מייצרים עניין

"האח הגדול" רצה לספר לנו מתי ישודר הגמר. לכאורה, אינפורמציה שאמורה הייתה לעבור אלינו בצינור המקובל שכולל לוח שידורים, פרומואים צעקניים וקידום התוכנית במסגרת תוכניות אחרות. אבל מדובר כאן על תוכנית שאינה ככל התוכניות. היא זולה, אבל מבית עשיר, כולם מדברים עליה, וכולם רוצים להיות שם כשהיא נגמרת. התוכנית הזאת היא פאריס הילטון. היא לא קובעת דייטים, היא מכריזה עליהם. הגמר הוא ב-4.3, ותגידו תודה שהיא הודיעה לכם מספיק זמן מראש.

"אני רציתי לשאול, המשקל שקיבלנו בתור הפתעה מתחלפת, הוא תקין??" (אלין לאח הגדול, מקווה שזה רק נדמה לה)

מה לעשות שתאריך הוא דבר קצר. שתי ספרות, במקרה הזה. כדי שהתוכנית לא תימשך דקה וחצי (בכל זאת, כמה פעמים אפשר לומר ברצף "הרביעי לשלישי"), שודרו גם שאריות מהשבוע שעבר – משפחות ההולוגרמה של פותנה וארז. כדי ליצור מראית עין של חידוש, התבקשו הדיירים להעמיד רק דייר אחד להדחה. למה? אין לדעת. אולי הם יצליחו לריב על זה, והרעיון יוכיח את עצמו.

בדרך כלל אנחנו צופים בזבל כשהזכייניות מתעלמות מההתחייבויות שלהן ומגדירות ספיישל שלמה ארצי כסוגה עלית. אמש, צפינו בזבל דווקא מפני שבקשת התעקשו לשדר לנו את מה שהתחייבו לשדר. אין מה לומר, יקר לבטל שעתיים של תוכנית, ואני לא מצפה שהאח הגדול יספוג את המחיר הזה מתוך תקציב הבית. לכן אני מציעה שחלק קבוע מכספי האגרה שלנו יושקע בערוצים שיבחרו שלא לשדר את מה שהם התחייבו לשדר. מגוחך להתחייב מראש לפעמיים בשבוע של מוצר טלוויזיוני טוב, ולכן אני אומרת – לא יצא טוב, קורה, שימו סיינפלד. אבל אל תבזבזו את זמננו – הוא יקר, גם לאלה מאיתנו שבריאותם, טפו טפו, לגמרי בסדר.

מקור: עכבר העיר

No comments:

Post a Comment