Tuesday, February 2, 2010

אלירז מלך. רק אל תספרו לו את זה

חוץ מהחלפת הנוזלים בין סער ואיילה, היינו עדים אמש להכתרה המוקדמת של מנצח העונה השנייה של "האח הגדול". עכשיו צריך לדאוג שהשתן לא יעלה לו לראש. קפון מבקש סליחה מהמעריצות של אלירז ומוחה דמעה על בולבולון

של "האח הגדול", שהפך את שני פרקי השבוע לפרקים הכי טובים שראינו מזה 72 יום. גברת ציפורי, הדג האדום, הפסקת החשמל והדובדבן שבקצפת - הדחתו וחזרתו של אלירז. יגאל שילון ויהודה ברקן לא היו עושים את זה טוב יותר.

המנצח הגדול

אפתח בהתנצלות, והפעם אמיתית ומהלב. הרבה נשים פנו אליי באופן אישי והודיעו שנעלבו מאד מהדברים שכתבתי על מעריצות אלירז. אז מכיוון שמעריצות אלירז הן כמו קצינים בצבא (ואני לא מתכוון לסער), כלומר ניתן לצחוק איתן רק עד גבול מסוים, חשוב להסביר שהדברים נכתבו בטמטום, טיפשות וציניות ללא כוונה רעה.

- פרסומת -
אלירז באמת אחלה גבר, טענתי את זה עוד כשהוא ובנצי העבירו דחקות. תכלס, כל מי שנשאר עד עכשיו הוא די אחלה, אני לא משתייך לשום מחנה דמיוני ומצידי כבר עכשיו אפשר לחלק את המיליון לכולם. טוב אולי חוץ מלעדנה, שעשויה להעביר את חלקה לחמאס.

ועכשיו לביזנס שלשמו נתכנסנו כאן: כמה אבסורד ששני המתמודדים היחידים שהודחו וחזרו לבית "האח הגדול" היו בוריס שניידרובסקי, המודח הראשון בעונה הראשונה ואלירז, המנצח בפוטנציה של העונה השנייה. אם יש סיכוי קלוש שאלירז לא ינצח, בסופו של דבר, זה בדיוק בגלל אותו רגע אמש, עם הכתרתו המוקדמת למנצח.

בעוד רגע, אחרי שהדמעות של גואל, אלין ופותנה יתייבשו, המתמודדים יתחילו לחבר אחד ועוד אחד (אולי חוץ מאלין החמודה) ולהבין שאלירז הוא אהוב הקהל הבלתי מעורער. גם הקהל, שקיבל אמש את ליטרת הבשר ממשיחתו המוקדמת של אלירז למלך המשחק, עשוי לשבוע נחת ולאבד בו עניין. אלירז נמצא עכשיו במצב רגיש ומסוכן. אסור לו להרוס את כל מה שבנה בשתי ידיו וב"תתקדם" אחד, ואסור לו לתת לשתן לזרום לכיוון הראש. זה יעלה לו מיליון ש"ח.

הנשיקה הגדולה

איילה רשף, סער שיינפיין(האח הגדול)
סער ואיילה. תנחומים לבולבולון
מתברר שבירדי הצליחה להוציא את סער מאיזון, להפיל אותו למים, לגרום לאיילה לקנא ובאופן כללי לשחרר ניצרתו של של הרומן הכי גדול שנראה כאן מאז המתח המיני בין מאיה בוסקילה למנחם בן. סער אחלה בחור, אבל יש משהו אחד שמאד מטריד אותי אצלו: עקב האכילס שבועט בו בכל פעם שנעמדת לידו בחורה נאה.

לזכותו ייאמר שהוא כן שיתף את איילה ואת המצלמה בכך שטרם כניסתו לבית, הוא פיתח קשר עם מישהי שהוא מכנה בשם המשפיל "בולבולון", אך אין בכך כדי להפחית מעוצמת הפגיעה וההשפלה שבחורה זו בטח חווה בימים אלה, בזמן שהיא, חברותיה ומשפחתה צופים בסער פוצח ברומן סוער עם איילה מול המצלמות. אם חיפשתם הצדקה כלשהי שלא להעניק לו את הניצחון, הרי היא בידיכם.

איפה עדנה

- פרסומת -
הפרק של אתמול הזכיר קצת את הציור השבועי לילד, רק שהפעם התבקשתם למצוא את עדנה. ארז טל מסר שהיא נשלחה לבדיקה רפואית ואולי האישה שנכנסה לבית במטרה להכניס אנשים לסרטים הסתבכה בתוך הסרטים של עצמה? לא המפה שברה אותה, גם לא ההשוואה המבחילה לשואה, מה ששבר אותה זה העדר תשומת לב, שיטת הטיפול הכי יעילה בילדים בעייתיים בכיתה א', פרי גישתו הנכונה של המורה סער. אל תטעו, עדנה לא אשה רעה, היא אכפתית. אבל מרוב שאכפת לה, היא כבר לא הייתה רגישה לרגשות של הסביבה והקהל. וזה כנראה מה ששבר אותה.

עדנה אולי יכולה להיות מרוצה מכך שבזמן האחרון החלה היסחפות, כזו שלא הייתה מביישת את השיטפונות בדרום, לכיוונה של פותנה. זה התחיל עם דן שילון בתוכנית הבוקר, שבלי לצפות בתוכנית החליט שהוא מחבב "את הבחורה הערביה", והפך למגמת הערצה כללית שדומה מאד להערצת הקבוצה האהובה על פותנה, הפועל תל אביב. אם אתה משתייך למחנה השמאל, הפועל פותנה זו הקבוצה בשבילך.

ארז נגד ארז

ארז דה דרזנר(האח הגדול)
ארז. מתחיל לאבד את זה
אם בוחנים את שתי העונות האחרונות, אפשר ללמוד שכדי לנצח ב"האח הגדול" אתה חייב, פשוט חייב, להחזיק באג'נדה מסוימת ולעמוד על העקרונות שלך. הקהל יכול להתחבר לעקרונות, או שלא, אבל דבר אחד בטוח: אם תשב בצד, אין סיכוי שתנצח את המשחק. זאת הטעות הגדולה כיום של ארז במשחק. הפופולריות של ארז נסקה כל עוד הוא נלחם על רצונו להוכיח את היותו שווה בין שומעים, אבל ככל שהזמן עבר הוא התפייס עם כולם, זנח את מלחמותיו ונותר רק עם בדיחות הזויות, רומנים סמויים עם אסי עזר וחשבונות פתוחים עם ארז טל. זה חמוד, זה מצחיק מאד, אבל זה גם נראה כאילו נגמר לו הדלק רגע לפני הסוף. ודרך אגב, שמתם לב שהיחידי שבירדי חיבקה לשלום היה ארז? עוד פרט קטן שמצביע על הלב הגדול של הבחור הזה.

No comments:

Post a Comment