Saturday, May 8, 2010

ואו ילד כמעט הרג את עצמו במגלשה

29 comments:

  1. יואוווווווווווו איזה שטויווות,זה פשוט חרטטטא יא סתומים!

    ReplyDelete
  2. אויש נו .. לאן הדרדרתם ?! :O

    ReplyDelete
  3. ווואאווו...אמאלה זה נראה לי ציור..או שזה אמיתי לא יודעת..

    ReplyDelete
  4. איזה ישןןןןןןן

    ReplyDelete
  5. יישן ונראה לכם אנשים יבנו מגלשה כזאת?
    תהיו הגיוניים!

    ReplyDelete
  6. יאללה כולה צוחקים מה נפלתם עליו

    ReplyDelete
  7. חחחח מזה פוטושופ

    ReplyDelete
  8. מןכק???????מננננננננננילניל

    ReplyDelete
  9. מה נראה לךתמה אתה טמבל

    ReplyDelete
  10. אהבתי ביותר :))

    ReplyDelete
  11. איייייזה מפגר DD :

    ReplyDelete
  12. אם לא יהיה לי פומפה בבית אני אלך לשם חח איזה מסוכן

    ReplyDelete
  13. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  14. איך רואים שזה פוטושופ

    ReplyDelete
  15. מומו הכווסעעMay 9, 2010 at 5:58 PM

    איזה פיגור שכלי באלוהיים!

    ReplyDelete
  16. חחחחח עלקק :P

    ReplyDelete
  17. יאללה איז מגניבי חחחח אוף אוף אני במגלש

    ReplyDelete
  18. זה עם פוטושופ יא מפגרים

    ReplyDelete
  19. טוב שלא רואים שיש פוטושופפפ

    ReplyDelete
  20. חחחחחחחחחחח איזהה דפוק זה חחחח איך רואים שזה לא אמיתי !

    ReplyDelete
  21. פוטושופפפ

    ReplyDelete
  22. מה אתם רצינים!? ברוווווור שזה פוטושופ!
    חחחח,חלאס להגיב כמו טיפשים.

    ReplyDelete
  23. חח פוטווו!!!

    ReplyDelete
  24. ללכת כול מישהגיב עכשיו להיזדיין יאלללה מכול דבר אתם פותחים ריב..!!!!

    ReplyDelete
  25. אהבתיי ברורר שזה לא אממיתיי אבל זרמווו

    ReplyDelete
  26. טיפפשיים בטח שיכול להיות דבר כזה רק שזה לא חד ולא יודעת

    ReplyDelete
  27. מישהי חכמה יותר מכםJuly 17, 2010 at 12:29 AM

    ממש רואים שזה פוטושופ, אבל הרעיון חזק ביותר [:

    ReplyDelete
  28. חזק!אבל רואים שזה פוטושופ!נ.ב


    הפייסבוק שלי:לינוי קיזמן המאמי תישלחו לי הודעה אני יאשר אותכם (אני בת)

    ReplyDelete