Saturday, May 8, 2010

FB STATUS


לחצו על התמונות בשביל להגדילן












94 comments:

  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  2. תרגמוווווווווווווווווווווו

    ReplyDelete
  3. חחחח....360 אנשים טיפשים

    ReplyDelete
  4. paaaaaaaaaaaahahahahha :))) amerikaim metumtamim!

    ReplyDelete
  5. חחחחחחחחחח D:
    אההההבתי ! לייק ענקקיי XD

    נ.ב. י'טיפשייים O: לא יודעים אנגלית .. ><

    ReplyDelete
  6. חחחחח יואו כמה קרעו אותי שם! ויטיפשים מה תרגמו מה אתם לא יודעים לקרוא?

    ReplyDelete
  7. חחחחחחחחחחחחחחח......

    ReplyDelete
  8. חחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  9. איזה סטאטוסים אמריקאים חחחחחח

    ReplyDelete
  10. חחחחחחח וואי הזה עם ההיטי והשני כל כך מצחיקיםם
    ומי שרוצה תרגום שיגיד למה אבל ..

    ReplyDelete
  11. חחח חזקקק, >< אחד הטובים

    ReplyDelete
  12. חזק זה שאמא שלו לחצה like על זה שהיה לו ערב מדהים
    ואז הוא כתב wtf mom!

    ReplyDelete
  13. חחח באסה לאישה שעושה מסיבה , וישלה איזה 10,000 מוזמנים XDDD

    ReplyDelete
  14. חחחחחחחחח האחרון קרע אותי XDDDDDDDD איזה מטומטמתתתתתתת

    ReplyDelete
  15. Retarded, blocked, stupid is what I have to say about it !!!!!!
    You will learn to be normal people already bitch!!! :p

    ReplyDelete
  16. חחחחחח אחד החזקים!

    ReplyDelete
  17. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח,

    מצחייייק XD

    ReplyDelete
  18. חחחחחחחזק רצאאאאאאאאאאאאח

    ReplyDelete
  19. חחח איזה חזק אהבתי את הזה עם האירוסין שהאמא לא ידעה ואת האחרון איזה מפגרת האישה הזאת אני חושבת שהיא בעצם שולחת כסף לוויל

    ReplyDelete
  20. חחחחחח האחרון מצחיק

    ReplyDelete
  21. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרג אותי ואת חברה שלי מצחוק!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  22. ליייקקק XD

    ReplyDelete
  23. הXBOX גדול!

    ReplyDelete
  24. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    thank you will you are so AWESOME
    XDD
    stupid girl

    ReplyDelete
  25. חחחחחחחחחח הרגו אחד אחד XD אהבתי את השני איך הוא ביאס אותה חחחחחחח וזאת עם המקלחת גם הרגה XD

    ReplyDelete
  26. חחח איזה קרועים .... XDDD

    ReplyDelete
  27. אם זה לא מבוים זה פשוט ענקקקקקקק

    ReplyDelete
  28. תתרגממו לי הכל לא הבנתי מיללללה

    ReplyDelete
  29. מישהו יכול לתרגם בבקששה

    ReplyDelete
  30. חחחח וואיייי איזה גדול הראשון!

    ReplyDelete
  31. תרגום~
    לראשון:
    מישהי1: ידעתם ששתי המדינות היחידות שלא מספקות שירותי בריאות אוניברסלים הם ארצות הברית ואפריקה?
    מישהו: אפריקה?!
    מישהי1: התכוונתי 'שלא מספקות שירותי בריאות אונירסלים'

    ^^ (זה היה די חלש כאילו, אם הבנתי נכון הפאנץ' זה שהיא לא יודעת שאפריקה היא יבשת ולא מדינה)

    השני:

    אמנה נמצאת עכשיו במערכת יחסים
    שון: ווהו מזל טוב!
    מיק: זה ששכבנו לא אומר שאנחנו יוצאים.

    שלישי:

    *אמא* מוגדרת עכשיו כרווקה
    הבן: התגשרת מאבא?!
    אמא: שחכתי לספר לך...

    רביעי:

    קיסיי: נמצאת עכשיו במקלחת.
    46 אנשים עשו לייק
    קיסיי: אתם רציניים?

    חמישי:

    ילד: לילה מטורף, הגמילה נשברה
    *אמא* עשה לייק
    ילד: מה לעזאזל אמא?!
    אמא: אופס, איך מבטלים לייק?
    חברה: חחחחחחחחח

    שישי:

    מישהו1: מחר יהי ה'יום הראשון ללימודים' ה-21 שלי
    (18 שנה לימודים + 8 שנים מלמד) למה לא יכולו למצוא מחליף?! הייתי מעדיך להתחיל ללמד עוד מחרתים
    מישהו2: זה לא יוצא 26? מזל שאתה לא מורה למתמטיקה

    שביעי:

    *בן* עכשיו מאורס ל*חברה*
    אמא: מההההה?
    חברה: אני מקווה שאת לא כועס
    אמא: אני לא כועסת אני פשוט אמא שלו והוא לא סיפר לי... אני מבולבלת...
    בן: גאד, כן אני מאורס ועוד לא הספקתי לספר לאף אחד זאת הסיבה שאני שונא רשתות חברתיות!


    ואין לי כוח לתרגם את השאר, לכו ללמוד אנגלית

    ReplyDelete
  32. 1. - ידעתם ששתי המדינות היחידות שכן מספקות שירות
    רפואי חינם לתושביהן הן: ארה"ב ואפריקה?
    - אפריקה??
    - סליחה, התכוונתי לא מספקות

    2. - בקשר עם מישהו
    - וואו! מזל טוב!!
    - זה ששכבנו לא אומר שאנחנו חברים..

    3. - רווקה
    - את ואבא נפרדתם??
    - אה, כן.. שכחתי לספר לך

    4. - במקלחת
    ואז היא רואה שיש 43 לייקים
    - ברצינות חבר'ה??

    5. - לילה מ ט ו ר ף! (פה יש משהו שלא הבנתי)
    - אמא שלו עושה לייק
    - מה לעזאזל אמא??
    - אופס, איך אני מבטלת?
    - (מישהו אחר) חחחחח

    6. - מחר אני מתחיל את השנה ה-21 שלי בבית ספר (18 שנים כתלמיד, 8 שנים כמורה). למה הם לא יכולים למצוא לי מחליף?? אני רוצה להתחיל עבודה חדשה.. מחר, במקום ללמד כל היום!
    - זה לא יוצא 26 שנים? מזל שאתה לא מורה למתמטיקה =]

    7. - ג'סטין מאורס לאמנדה
    - מה????
    - (אמנדה) אני מקווה שאת לא כועסת..
    - לא כועסת, אבל אני אמא שלו, הוא לא אמר שום דבר על זה.. אני מבולבלת..
    - (ג'סטין) כוס עמק! כן, אני מאורס, אבל עוד לא אמרתי על זה לאף אחד. בגלל זה אני שונא את כל הרשתות החברתיות האלה!

    8. - (אישה א') יום ארוך.. ישו (גם - האלוהים של הנוצרים) עושה לי חיים כל כך קשים..
    - (אישה ב') נראה לך שלא?? אבל הכל לטובה, רק תשאירי אותו בלב שלך ותמשיכי להתפלל.. ישו פועל בדרכים נסתרות..
    - (אישה א') את לא מבינה, ישו זה הבן שלי, בן 14. הוא הושעה היום מבית הספר בגלל שהרביץ למורה.

    9. - יום ההולדת של קייט (ואז יש פרטים)
    - היא רואה ש43,683 אנשים כתבו שהם באים, אז היא כותבת:
    מה לעזאזל אנשים?? למה יש 10,000 מוזמנים???
    זאת מסיבה פרטית בדירה שלי!

    10. - (פראטיק, שם של איש) אתם יודעים למה קוראים לXBOX 360 ככה? (סוג של פלייסטיישן) כי כשאתם רואים אותו אתם רוצים להסתובב 360 מעלות וללכת משם
    - (איש א') *חיוור*
    - (פראטיק) ?
    - (איש ב') אתה מתכוון 180 מעלות
    - (איש א') מה שהוא אמר ^
    - (פראטיק) לא זה לא, מה אתה דפוק?
    - (איש ב') אם תסתובב 360 מעלות, יוצא שאתה מסתכל על זה שוב..
    - (איש ג') אתה תלך לעבר זה
    - (פראטיק) לא אתה לא

    11. - (איש א') אני אוהב את ההרגשה שיש ילדים קטנים מסביבי! טיול בפארק!
    - (איש ב') איזה הרגשה זה עושה לך בדיוק??

    12. - (לורן) OMG הרגע ראיתי בחדשות שהיה פיצוץ בהאיטי, כל כך עצוב, אני רוצה לתרום כסף אבל לא יודעת איך!
    - (קרלה) תאמת שזאת הייתה רעידת אדמה, אבל אם את רוצה לתרום כסף, תשלחי SMS למספר 90999, וזה יחייב את חשבון הטלפון שלך ב-10 דולר.
    - (לורן) וואו! תודה רבה!!
    - (וויל) את יכולה גם לסמס את המילה "בדיחות" למספר 44686, זה הרבה יותר טוב, וככה את גם תורמת הרבה יותר כסף!
    - (לורן) תודה וויל! אתה אדיר!
    - (טראי) אלוהים אדירים וויל..
    - (לורן) וויל, זה לא אמר שום דבר על האיטי, זה פשוט שלח לי בדיחה..
    - (וויל) כן, ככה זה. הבדיחות נכתבו על ידי ילדים מהאיטי, זאת הדרך היחידה שלהם להגיד תודה.
    - (לורן) וואו! אדיר! שוב תודה וויל!!

    ReplyDelete
  33. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני על הרצפה גדוול!

    ReplyDelete
  34. אהבתי ת'זה עם ישו ועם המורה למתמטיקה.
    חחחחחח קרע אותי . :)

    ReplyDelete
  35. אהבתי את הסטטוס של זאתי שבקשר עים מישהו ושאומרים לה מזל טוב היא אומרת זה ששכבנו לא אומר שאנחנו חבריים חחחחחחחחחחחחחחחחחח קררע אווותי D :

    ReplyDelete
  36. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק!!!

    ReplyDelete
  37. תרגמו בבקשה אני לא טוב באנגלית חחח

    ReplyDelete
  38. פאאק הזה של ישו עושה לי קשה הרג אותיייי
    1 XD

    ReplyDelete
  39. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...........גדולללל!!!!!
    כ"כ סתומיםם האנשים האלה...

    ReplyDelete
  40. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  41. אצל הלטנים יש שם כזה חסוס באנגלת זה כתוב כמו ישו

    ReplyDelete
  42. האחרון מצחיקxD

    ReplyDelete
  43. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    גדווולללל!!!

    ReplyDelete
  44. באמא שלי איזה פאגים פה כולם! XDD חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  45. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי את השני והרביעי D:D:

    ReplyDelete
  46. טחחחח קורעיםםםם!!! XDDDDDD
    מי שלא יודע אנגלית, למה הוא נכנס בכלל? הרי ברור שבעברית לא יהיו כאלה מפדחים.
    Jesus is my son... חחחחח

    ReplyDelete
  47. חחחחחחחהההה...
    ללללייייקקק!!!!!
    י'דפוקים-- לא יודעים לקרוא אנגלית?!?!?!?!?!?!?!
    XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD

    ReplyDelete
  48. אמריקאים סתומים...
    (נפלתי על הרצפה... XD כנראה שאמא שלי תעטה וטמטום כן עושה משו בחיים... XD)

    ReplyDelete
  49. האחרון חזקק חחחחחחחחחחחח מטומטמתתת

    ReplyDelete
  50. חחחחחחחחחחחח .. את ואבא התגרשתם?
    אהה כן שחכתי לציין את זה.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעעתתםםם

    ReplyDelete
  51. סאמק כל כל מה שמביאים מביאים באנגלית אינעל אמא שלהם..

    ReplyDelete
  52. פ'חחחחחחחחחחחחחחח D:

    ReplyDelete
  53. חחח...ענקק!!:D

    ReplyDelete
  54. חחחחח !!! X D
    אחד ה-מצחיקים ! אני על הרצפה .
    חח טנקס למי שתרגם ! D:

    ReplyDelete
  55. האחחרון קרע אווווווותי XD

    ReplyDelete
  56. בסטטוס שהאיש אמר היה לילה אדיר הוא אמר אחרי זה שהוא כבר לא בתול

    ReplyDelete
  57. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אין נקרעתי D:

    ReplyDelete
  58. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כמהה סתומיםםם יש בעווווולםםם... השםם ישמוור ..חחח זאתתת ששינתה למערכתת יחסיםם הרג אוותי זה שרשםםםם :זה ששכבנוו זה לא אווומר שאנחנו בקשרררר חחחחחחחח אז מה זהה אומרר בידיוווווקק יזוונה זכר !

    ReplyDelete
  59. תלמדו אנגלית, טיפשים.

    ReplyDelete
  60. בני זונות זה מצחיק...

    ReplyDelete
  61. לא מצחיק בשיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט

    ReplyDelete
  62. חחחח!!! וואי האחרון מצחיק!!! וגם הזה של: זה ששכבנו לא אומר שאנחנו חבריםם.. קורע :D

    ReplyDelete
  63. וואי אחד הטוביםםםםםםםםםםםםםםם XD

    ReplyDelete
  64. יייאוווווווו נשפפכתייייייייי!!!!!!!!!! XDD

    ReplyDelete
  65. חחחחחחחחחח XD

    ReplyDelete
  66. מה כל כך גדול אני לא מבינה זה לא כל כך גדול!!!!!!!

    ReplyDelete
  67. האחרון אדיר

    ReplyDelete
  68. זה לא אופר לאלה שלא יודעים אנגליתתת תרגמו בבקשה D:

    ReplyDelete
  69. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  70. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ליייייייק ענק ! ! ! ואנשים .... ! לכו תלמדו אנגלית ! ! ! ! מוגבלים ... !

    ReplyDelete
  71. פוטושופ זה לא אמיתי אל תאמינו זה לקמפיין של פיצה הכל פוטושופ
    לכו ללמוד אנגלית

    ReplyDelete
  72. חחחח XD אהבתי את האחרון !!! אייזה יללדה\אישה סתוממה ! >< "ככה זה.. ילדים מהאיטי כתבו את הבדיחות.." אייזה פייגור >< !

    ReplyDelete
  73. לכל מי שכתב אם אפשר תרגום!
    אני רק בכיתה ו' ואני יודע יותר ממכם!

    ReplyDelete
  74. miranda kasgrov of i carlyMay 14, 2010 at 7:45 PM

    which stupet donwt now english!!!!

    ReplyDelete
  75. כל אלה שמסטלבטים על אלה שלא יודעים לקרוא...
    תפסיקו לזיין בשכל יאשכנזים מתנשאים....
    זה שאתם יודעים לקרוא זה לא עושה אותכם מלכי עולם....
    הרי להישתזף אתם לא יכולים אז זה כבר מינוס!

    ReplyDelete
  76. חבר'ה, זה מבוים... תתעוררו כבר ותפסיקו להאמין בכל דבר שמאכילים אותכם בו...

    ReplyDelete
  77. לא הבנתי כלום ._ .
    תתרגמו ותעשו כתב יותר גדול .

    ReplyDelete
  78. גם עם זה מבוים זה נוצר כדי לבדר אוותנו אז מה אכפת לכם , כן הכל מבוים אתם לא יכולים להאמין פעם אחת שמשהו לא מבוים וקורה באמת , תתחילו להתעורר טיפה !

    ReplyDelete
  79. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח , יאוו גדול ... אנלא מפסיקה לצחווק [ =
    הרג שהיא אמרה שהיא במקלחת ועשו 43 לייקים , וגם האחרון , איזה דפוקה הילדה הזאת , למה שילדים בהאיטי יכתבו בדיחות ?!
    קיצר הכל מצחיק חוץ מה"טיול בפארק" לא הבנתי מזה כלום ..

    ReplyDelete
  80. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח שיואווו גדולללל
    האחרון- ענקיי!! נשפכחתי מהטימטום של הילדה הזאתתת
    עלקק "בדיחות זאת הדרך היחדיה שלהם להגיד תודה" פחחחח
    ולמי ששאל מעליי על הטיול הפארק, מהסטטוס שלו נוצרת משמעות של פדופיל [אחד שאוהב לאנוס ילדים קטנים] אז כשהוא אומר שזה עושה לו הרגשה טובה תבין למה ההוא הגיב לו...

    ReplyDelete
  81. חחחחחחחחחחחחחחחח אהבתיי, האחרוןן מצחייק(:

    ReplyDelete
  82. איזה אנשים ככבדייםםםם... אז מה אם זה מבויים... אז מה אם יש תמונות שנעשו בפוטושופ... ישר התגובות הראשונות-חרטא,פוטושופ,מבויים.. אולי תרגיעוו?!? תצחקו קצת וקחו הכל בקלות... חיים רק פעם אחת... חחח

    ReplyDelete
  83. חחחחחחחחחחחחחחחח
    ה-3 האחרונים קרעו אותי!!!

    וגם איזה ילדים מטומטמים תלמדו לקרוא אנגלית!!!!

    ReplyDelete
  84. janitor זה בעצם שרת ולא מורה =\ עילגים.....

    ReplyDelete
  85. יש לי בטח כח עכשיו לתרגם אותתם נכון??? אז זהו שלא!!!!

    ReplyDelete
  86. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (:
    אחד המצחייייקים P :
    למרות שהבנתי רק חלק .. אני בכיתה ו' .

    ReplyDelete
  87. חחחחחחחחח חאאזקק XD אנשיים לא רואייםם בעינייםם !! XD

    ReplyDelete
  88. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרג אותי זה עם האקסבוקס וזאתי מורייטי

    ReplyDelete
  89. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קורעעעעעעעעעעעעעעעעעע! אהבתי את 43,869 אנשים באים ליומולדת ואז WTF איך?????? זאת מסיבה פרטית בדירה שלי!!!

    ReplyDelete
  90. חחחחחח מפחידד??אחדד המצחיקיייםםם בעולםם חחח לייקקק:)


    אגבב-לכל המפגריםם מעליי אזז סוו וואאטט אם מישהו לא יודע לקרוא אנגליתת?אז הם ילמדוו יחוליי נפשש מזה לקרוא להם מפגרים איפהה אתם חיים מסכנייםם!

    ReplyDelete