Thursday, May 13, 2010

crazy dad



54 comments:

  1. משהו יכול לתרגם ? D:

    ReplyDelete
  2. אם תלמד אנגליית תדע ראבק

    ReplyDelete
  3. אינלי כוחחח לקרואא תרגמוו מישהו פליזז!

    ReplyDelete
  4. תתרגמו יאינפטלים!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. אפשר תרגום בקשה כפרה?

    ReplyDelete
  6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איזה אכזרי זה !

    ReplyDelete
  7. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יו איזה זבללללל

    ReplyDelete
  8. תירגום ד ח ו ף אנשים ! ! ! ! ! !

    ReplyDelete
  9. אני צריכה תירגום למי יש כוח לאנגלית

    ReplyDelete
  10. חחחחח איזה אבא...

    ReplyDelete
  11. יואו, טיפשים :/
    "לאחר שאני לא משיג אותך בפלאפון כדי להגיד לך שההורים של נייט תובעים אותך בסכום של 4,800 דולר על החלק שלך של השכירות אז אני חייב להגיד לך כאן. תארוז את החפצים שלך חבר, אתה עובר הביתה לסוף שבוע הזה!!!!!"

    ReplyDelete
  12. תרגום:
    בגלל שאני לא יכול לתפוס אותך בטלפון כדי להגיד לך שההורים של נייט (שם של מישהו) תובעים אותך על 4800.00 בשביל החלק שלך בשכר דירה אני חייב להגיד לך את זה פה... תארוז את התיקים, אתה חוזר הביתה בסופ"ש הקרוב.

    ReplyDelete
  13. היות ולא הצלחתי להשיג אותך בפון אז אני אומר לך פה
    שהורים של נייט תובעים אותך בסכום של 4800 דולר על ה"מקדמה"( לא בטוח שזה הפרוש )של השכר דירה .
    תארוז תחפצים שלך חבר אתה חוזר הביתה השבוע !!!!

    ReplyDelete
  14. תרגום:
    מאחר שאני לא מצליח להשיג אותך בטלפון כדי להגיד לך שההורים של נייט תובעים אותך בסך 4800 דולר בגלל החלק שלך של שכר הדירה אני יצטרך לספר לך כאן.
    תארוז את החפצים שלך חבר אתה בא הבייתה בסוף שבוע !!!!!!!

    ReplyDelete
  15. לא הבנתי מה מניאק בזה????????

    ReplyDelete
  16. התרגום..:

    לכו תלמדו אנגלית יטמבלים

    ReplyDelete
  17. תרגום :
    מאחר ואני לא יכול להשיג אותך בטלפון כדי להגיד לך שההורים של נאט תובעים אותך ב 4800 על החלק של
    שכר הדירה לכן אני אומר לך את זה פה .
    תאזרי את התיקים שלך, פאל. את עוברת השבוע הזה לבית !!!!

    ReplyDelete
  18. תירגום בבקשהה ;)
    אפשר..?

    ReplyDelete
  19. הנה תרגום
    מאחר שאני לא מצליח להשיג אותך בטלפון כדי להגיד לך שההורים של נייט תובעים אותך בסך 4800 דולר בגלל החלק שלך של שכר הדירה אני יצטרך לספר לך כאן.
    תארוז את החפצים שלך חבר אתה בא הבייתה בסוף שבוע

    ReplyDelete
  20. עצוב שאנשים לא יודעים אנגלית:
    "מכוון שאני לא יכול להשיג אותך בפלאפון כדי להגיד לך שההורים של נייטס טובעים אותך על סך 4800.00 על החוסר תשלום/עיכוב של שכר הדירה, אני נאלץ להגיד לך את זה כאן, תארוז את התיקים שלך חבר, את הסופ"ש אתה תבלה בבית!!!"

    ReplyDelete
  21. אפשר תרגום !???????????????

    ReplyDelete
  22. תייייירגום !!!!! דחוף

    ReplyDelete
  23. באמתת מהה מניאקק בזהה.? לאא הבנתיי כלווווום

    ReplyDelete
  24. חחחחחחח איזה זבל

    ReplyDelete
  25. מה קשור מניאק ??? מה זה החרא הזה

    ReplyDelete
  26. אפשר תרגום !?

    ReplyDelete
  27. חחחחחחחחח איזה מניאק XDDDDDD
    ובואנה יא גייז תלמדו אנגלית XD

    ReplyDelete
  28. לו היבנתי כלום תאבי תרגום !!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  29. אימא שלך גייז יא חנון

    ReplyDelete
  30. 1. זה מזויף
    2. מה מניאק בזה?
    3. פעם הבאה תשימו תרגום אלה שמעלים תמונה!!!

    ReplyDelete
  31. זה שאתם דפוקים זה לא אשמתנו ... לכו ללמוד אנגלית יא עילגים ותקראו דברים רק בעיברית אין לאנשים כוח לתרגם פהה

    ReplyDelete
  32. מה מניאק בזה יא חתיחת מפגרים

    ReplyDelete
  33. טוב מה אתם רוצים יש כאלה שלא מבינים אנגלית!!

    ReplyDelete
  34. אולי יש כאן אנשים שלא מבינים אנגלית, אבל יותר כאלה שלא מבינים עברית! אתם לא שמים לב כאילו ש10 אנשים כבר תירגמו את זה? דיי חלאאס חפרתם

    ReplyDelete
  35. אבא של מישהו אומר לו שהוא אוסף את החפצים שלו ועף מהבית למקום אחר בסוף השבוע

    ReplyDelete
  36. ווואוו אז הוא אמר שהוא לא מוכן לקנות לו פלאפון ב 4800 דולר ושהוא צריך לחזור הביתה בסופשבוע הזה איזה מניאק WTF?!?!?

    ReplyDelete
  37. תתרגמו לי חברים שלי אנמי לא מבין כלום !

    ReplyDelete
  38. יווואווו!!
    כמה פעמים צריך לתרגם לכם אנשים?!?!
    תסתכלו למעלה!!!!

    ReplyDelete
  39. יווואווו!!
    כמה פעמים צריך לתרגם לכם אנשים?!?!
    תסתכלו למעלה!!!!

    ReplyDelete
  40. בגלל שאני לא יכול לתפוס אותך בטלפון כדי להגיד לך שההורים של נייט (שם של מישהו) תובעים אותך על 4800.00 בשביל החלק שלך בשכר דירה אני חייב להגיד לך את זה פה... תארוז את התיקים, אתה חוזר הביתה בסופ"ש הקרוב.

    ReplyDelete
  41. חחחחח נייס.
    אגב, אנשים, אתם חייבם לעבוד על האנגלית שלכם

    ReplyDelete
  42. מה המשמעות לאימרה ממזר/ה אני בתור אנונימי יזביר למרות שאני לא מבין אנגלית כשרואים חריגה משמעותית באדם או שהוא ממזר או דפוק או שנהם יחד ומי אמור לדעת מה הבעיה באדם רק האימה שלו כי האימה יודעת אים הילד ממזר ואפו מתחילה הבעיה כשהאבה חושד האימה תעשה הכול כדיי להסתיר את ערוותה כמובן על חשבון הילד או הילדה ומיתוך כך הממזר מתוסבך ואימו תמשיך לשנזר אים הענין לא יסגר כי הי תמשיך למגר את הבעל שהיתעורר כמו כן לפי האסכם גרושים הכול יתבהר כך לפחות הממזר יפסיק ליהיות עיוור פלונית אלמונית לזה קוראים עיברית או אנגלית

    ReplyDelete
  43. לא הבנתי ...

    ReplyDelete
  44. יוווווווווו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני עדיין בשוקקקקק מהחיים שלי איזה אבא חרא חחחחחחח

    ReplyDelete
  45. מה מצחיק כולה אמר לו לחזור הביתה נו באמת

    ReplyDelete
  46. מה אכזר לא הבנתי מה אכזרי בוא?

    ReplyDelete
  47. נכון לא מצחיק ביכלל

    ReplyDelete
  48. מממה אכזריי בוו ?!

    ReplyDelete
  49. מה אכזרי בו באמת כולה אמרו לו לחזור הביתה.......... פיגור D:

    ReplyDelete
  50. חח...איזה זבלל!!!

    ReplyDelete
  51. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח................................גדולל אבל איזה אבבאא זבלל!!!!!איזה עיללגים זה אנגלייתת שפה הכי קלהה מעניין אם בעברית אתם צריכים תרגום!!

    ReplyDelete
  52. אליה המלכה!!May 18, 2010 at 10:05 AM

    חח...ענקק אבל איזזהה אבאא מניווק!!!!

    ReplyDelete
  53. אלייוושהה הנסיכה!!!May 18, 2010 at 10:06 AM

    טנצר המניאק חח...

    ReplyDelete
  54. איזה מגניב עשיתי כאילו לא אמר/ה חח...

    ReplyDelete