Sunday, May 16, 2010

the most beutifull woman on the planet



231 comments:

  1. אפשר יותר S:

    ReplyDelete
  2. יפה באמת !! אבל לא הכי

    ReplyDelete
  3. יסמין יותר יפה

    ReplyDelete
  4. אני דלוק על ילדה שהיא יותר כוסית ממנה

    ReplyDelete
  5. חחח טוב באמת שזאת לא אנג'לינה ג'ולי והו...חחח
    לקחו לה את הפה את האף וחצי ממנה זאת היא!!

    ReplyDelete
  6. אפשר הרבה יותררררררררררררררררררררררררררר

    ReplyDelete
  7. היא נראת כמו פלטיפוס הברבנל ה -3 ברעעעעעע

    ReplyDelete
  8. אמא שלי יותר יפה

    ReplyDelete
  9. סבתא רבאאאא שלי יותר יפה ממנה!!!!!!.....

    ReplyDelete
  10. יש הרבה יותר יפות ממנה..

    ReplyDelete
  11. אני מכירה ילדה מעירוני א' בכיתה ח' שמה אותה בככככיס !

    ReplyDelete
  12. תומר או רגב יהומואים!!!!

    ReplyDelete
  13. אפשר יותר בהרבה!!

    ReplyDelete
  14. אפשר יותר ומזה השיער הזה?!

    ReplyDelete
  15. איך הם הגיעו לזה שכך
    תיראה האישה הכי יפה בעולם ?
    : O

    ReplyDelete
  16. זו אנג'לינה ג'ולי

    ReplyDelete
  17. כיאלוו יפהה..אבל ראבקק מזהה המצח-רצח הזהה?!
    והדבר הכי מושלםם ויפהה ומדהיםם שישש בעולםם זאת הנשיקה שלי ושל חברר שלי כפרעליוווו!!!!

    ReplyDelete
  18. אני יותר יפה ממנה בהרבה!!!!

    ReplyDelete
  19. אחותי יותר יפה ממנה

    ReplyDelete
  20. אחותי יותר יפה

    ReplyDelete
  21. זין בתחת

    ReplyDelete
  22. אפשר להוסיף :)

    ReplyDelete
  23. יש יותר כבר היום כמוניXDDXDXDXDXDX

    ReplyDelete
  24. היא יפה, ומי שאומר שלא הוא סתם מקנא,
    אבל, אין כזה דבר " הכי יפה"
    ואפחד לא יכול לדעת מי תהיה האישה הכי יפה
    למרות שאאין כזה דבר..

    ReplyDelete
  25. זה כמו סיוון קליין בבלונד לא ?

    ReplyDelete
  26. שחרר הפצצה!!May 16, 2010 at 2:40 PM

    אחותי יותר כוסית ממנה!!!
    מה אתם סתומיייםם??!! "עע~לל~קק~!!" האישה הכי יפהה !!!!!
    סתומיםםםםםםםם

    ReplyDelete
  27. היא סבבה...
    חוץ מזה ש...
    המצח שלה בגודל של אבטיח..
    האף שלה עקום .. חח
    והעיניים שלה מממש לא סימטריות..
    כילו איך שאנחנו רואים בצד שמאל שלנו העין שלה מממש עקומה והימנית סבבה...

    ReplyDelete
  28. יש יותר יפות כמו בר רפאלי,בר רפאלי הכי מושלמת בעולם!

    ReplyDelete
  29. היא באמתת יפה אבל עם היו מאפרים אותה ועושים לי שיער מסודר ויפה אז זה אפשרי

    ReplyDelete
  30. יש יותר יפות אבל היא חמודה..

    ReplyDelete
  31. חברה שלי יותר יפה ממנהה...מה זה הדבר הזה.? טוב שלא הוציאו את התמונה הזאת מהבקבוקים של DUV...חחחחח

    ReplyDelete
  32. יש לה משהו לזאת שבתמונה של אנג'לינה ג'ולי נכון ?

    ReplyDelete
  33. בדיוק מה שבאתי להגיד... מזכירה מעט את אנג'לינה ג'ולי...

    ראיתי פעם תוכנית באופרה ווינפרי שמדענים בדקו מה נתפס אצלנו כיפה...
    וזה אנשים שהמרחק בין תחילת המצח לגבות ובין תחילת הגבות לתחילת האף ובין תחילת האף לקצה הסנטר שלושת החלקים האלו שווים במרחקם אז נראה אדם כזה כיפה יותר..
    וגם שהפתיים האורך שלהם יהיה יותר רחב מהאורך (כמו אנג'לינה ג'ולי) ושהעיניים לא יהיו יותר מידי רחוקות אחת מהשניה ולא יותר מידי קרובות (כמו במקרה של אלין) בכל מקרה כל מיני דברים כאלה קובעים אצלנו בתת מודע את מי נגדיר כיפה ומושך ומי לא... ונחשו מה? אנג'לינה ובראד פיט הם המפורסמים שהכי קרובים לנתונים האלה.. זכו לניקוד הכי גבוה אצל המדענים האלה...
    בכל אופן שימו לב שהתמונה למעלה מגדירה את כל אותם קריטריונים שאמרתי למעלה..

    ReplyDelete
  34. המדענים הסיקו את המסקנה הזו לפי חישוב מדוייק של תווי הפנים המושלמים ועריכת סקרים.

    ReplyDelete
  35. המשך ^^

    זאת לא בהכרח האישה היפה ביותר, אבל לפי חישובים מדעיים תווי הפנים האלו מושלמים.

    ReplyDelete
  36. פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  37. תהיו בריאיייייייים !!!!!
    אישה מושלמת זה עניין של טעם !
    בייי

    ReplyDelete
  38. מה אתם צוחקים?
    יש בנות הרבה יותר יפות שאני מכירה שיפות ממנה!

    ReplyDelete
  39. לא התעלפתי

    ReplyDelete
  40. חחח ואיפה הגוף שלה ?

    ReplyDelete
  41. O_O באמת שאי אפשר לדעת איך תראה האישה הכי יפה גם לא על ידי המדע. יופי זה עניין מוחלט של טעם

    ReplyDelete
  42. היא פשוט מהיא שחושב שהיא לא יפה הומו או לסבית

    ReplyDelete
  43. זה אנג'לינה ג'ולי והילארי דאף ביחד.
    והיא לה הכי יפה ...

    ReplyDelete
  44. שישו בוברוב הכי יפה <:

    ReplyDelete
  45. Shishu Bobov is the best ! ♥

    ReplyDelete
  46. bobrov, idiot xD

    ReplyDelete
  47. יש הרבה יותר יפות ממנה אבל היא באמת לא נראית רע

    ReplyDelete
  48. מצח רצחחחח

    ReplyDelete
  49. יפה יפה אבל הייתם יכולים להמשיך גם לשאר הגוף שלה :P

    ReplyDelete
  50. יש פי מליון יותר יפות ממנה למשל ממלכות היופי יש הרבה יותר יפות והיא לא הכי יפה בעולם אפילו אחותי פי 100 יותר יפה ממנה אז מי שאעלה את זה הוא טועה בגדול!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  51. יואו היא יפה אבל אפשר עודדד D:

    ReplyDelete
  52. אני כבר יותר יפה חחחחח

    ReplyDelete
  53. מכירה מלא יפות, חלקן באמת די דומות לה. אבל כל אחת והסגנון שלו, זאת באמת נראלי הכי יפה שאפשר, אני מכירה מישהי שאולי יותר יפה אבל זאתי אחת היפות באמת (:

    ReplyDelete
  54. קים קרדשיאן ה-כ-י יפה שיש!! היא האישה הכי מושלמת בעולם ♥♥♥ הרבה יותר יפה ממנה!!!

    ReplyDelete
  55. אין דבר כזה:הכי יפה,על טעם וריח אין להתווכח...כל אחד אוהב משהו אחר....:)

    ReplyDelete
  56. פששש מדהימה..
    אבל יש יותר..

    ReplyDelete
  57. אני לא סובל את אנגלינה ,היא פשוט לא יפה!ואת\ה צודק\ת כל אחד אוהב משהו אחר

    ReplyDelete
  58. או.קיי היא יכולה להיות דוגמנית ,אבל לא "האישה הכי יפה בעולם"זה כבר מוגזם יש יפות ממנה...

    ReplyDelete
  59. אף מוזר
    וגבות לא באותו גובה!

    ReplyDelete
  60. לכל מי שלא יודע- התמונה נראת טיפה מוזרה כי יש אתר שבוחרים תמונות של מפורסמים ואז יוצא השילוב של התמונות שבחרת.
    לא נראה לי ששילבו גם את אנג'לינה ג'ולי כי יש לה שפתיים יותר עבות =]

    ReplyDelete
  61. היופי הוא בעניי המתבונןןןןן!

    ReplyDelete
  62. אבא שלי יותר יפה ממנה ולייק על זה שכתב "זין בתחת"!!!
    חחח עאלק לייק מה אנחנו בפייסבוק???
    סתם מי שבא מהפייסבוק שיכתוב!!

    ReplyDelete
  63. זה אולי יישמע מוזר ואפילו קצת צפוי אבל -
    היא לא כזאת יפה, יופי זה משהו מיוחד, שונה,
    והיא נראית לי מוכרת קצת, לא מביאה שום דבר חדש
    אני רוצה לראות פנים שיהממו אותי ואלה - ממש לא

    ReplyDelete
  64. באמת שאתם לא מביניםכלום , ונראה אותכם מוצאים מישהי יותר יפה ממנה .

    ReplyDelete
  65. יש ילדה יותר יפה ממנה קוראים לה ליאור מזרחי!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  66. ברסמי היא מושלמת , הכל בגודל מתאים ובפרופורציה , הקטע הוא שלפעמים פגמים קטנים מוסיפים ליופי , ובה אין שום פגם וזה מוזר , עשו הכל מושלם אצלה , אז אין "פגם מוסיף"

    ReplyDelete
  67. אין יותר יפה מדפנה אטלן

    ReplyDelete
  68. kol ehad ve ha tam shelo

    ReplyDelete
  69. זבל עופות -.-"

    ReplyDelete
  70. איזה גזענות -
    למה האישה הכי יפה בעולם היא לבנה ..
    לא יפה באמת לא יפה ..
    אני אישית אוהב שחורות :]
    ואני רוסי D:

    ReplyDelete
  71. היא בכלל לא יפה

    ReplyDelete
  72. It's Angelina Jolie....

    ReplyDelete
  73. הידעתם ::::
    שלאנג'לינה ג'ולי יש את הפנים הכי סימטריות בעולם !!!!!

    (ואין בכדור הארץ אף אחד אחר שיש לו פנים סימטריות כמו שלה )

    ReplyDelete
  74. שימו לב שהיא מזכירה את בריטני ספירס....בריטני ספירס יותר יפה

    ReplyDelete
  75. בואו נגיד היופי בעייני המבונן...ככה שאי אפשר לצור אישה שתיהיה הכי יפה...כל אחד והטעם שלו[;

    ReplyDelete
  76. היא לא מכוערת והיא לא הכי יפה יא חבורה של חוליייייייירות

    ReplyDelete
  77. זאת אנג'לינה ג'ולי

    ReplyDelete
  78. יש הרבה יותר יפות ממנה!!
    לי יש חברה בשם יהב נחשון שהיא אחת היפות לדעתי !

    ReplyDelete
  79. היא מדהימה מה יש לכם ?
    יש יותר , אבל היא אחת היפות .

    ReplyDelete
  80. מה הקטע שהאישה הכי יפה תהיה בלונדה ?!

    אי אפשר להגיד שהיא *הכי* יפה ! יש יותר יפות ממנה !

    אבל זה גם לא משנה .. כי לכל אחד יש את היופי שלו ! לדעתי אין כזה דבר הכי יפה !

    ReplyDelete
  81. אנג'לינה ג'ולי מרוטשת. היא באמת אחת היפות . אבל יכולות להיות יותר יפות , יש כאלה שיש להן יופי ממש מיוחד

    ReplyDelete
  82. אתם מצפים שמדע יוכל להמציא יופי???!!!

    ReplyDelete
  83. זה הפרצוף של אנג'לינה ג'ולי עם קצת שינויים :)

    ReplyDelete
  84. נו באמת.
    ודי כבר להתעסק במראה של נשים. זה רק מוכיח שאתם מחוצ'קנים מכוערים שבכלל אין להם מראות בבית. לכו תמצאו משהו יותר טוב לעשות מאשר להיכנס לנו לווריד.
    חבר שלי חושב שאני יותר יפה ממנה, ואני מקווה שכל בן יכול להגיד שהחברה שלו יותר יפה. מדע לא קובע יופי... גם לא פרסומות או הוליווד, אף אחד לא.

    ReplyDelete
  85. אין מצב שיש רק יופי אחד וחוץ מזה יופי זה טעם אז בכלל אין שום קשר למדע... יש מיליון דוגמניות עם פרצוף כזה.
    סתם חרטה .

    ReplyDelete
  86. בקטע הזה המדע יכול להיכנס לי לתחת וגם מי שפירסם את הדבר המטומטם הזה XD

    ReplyDelete
  87. אנג'לינה ג'ולי יותר יפה ממנה פי 10!!!

    ReplyDelete
  88. היא לא מכוערת והיא אפילו יפה אבל אפשר הרבה יותר... איך זה שהשיער שלה בלונדיני והגבות כההות.?? זה כבר מראה שזו "אישה" שצבעה שיער ומי שעושה כל דבר מזויף בעצמו הורס את היופי הטבעי שלו... אני מכיר מישהי מארנונה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר יפה ממנה... אז למה לקרוא לה הכי יפה??
    בירושלים יש בנות הרבה יותר יפות... כמו שאמרתי למעלה.
    ומה שווה אישה בלי גוף?? יכול ליהיות שהיא סתם דבה מכוערת ויכול ליהיות שהיא כוסית אש אז תראו גם את הגוף ואז נקבע...

    ReplyDelete
  89. בוביהחחחתיךעלללמהחחללללל♥May 17, 2010 at 6:23 PM

    קקקי היא מכווערת אעעעעעעעעעעעש

    ReplyDelete
  90. בוביהחחחתיךעלללמהחחללללל♥May 17, 2010 at 6:25 PM

    אנייייי חוושת שההאישה הזאת מכווערת ואולי זה בגללל ש...
    אניייייייי הוווומווווו !!!!!!!![
    ואני אוהב את גסטין ביבר הואא חתיך !!!
    ואני אוהב גם בנות יפווות אבל היא מכורעררצת !!

    ReplyDelete
  91. טוב שזאת לא אנגלינה גולי

    ReplyDelete
  92. איזה דפק אתם! זאת הילארי דאף!

    ReplyDelete
  93. היא ניראת כמו שילוב של הילארי דאף, שאקירה ואנג'לינה ג'ולי!!
    יש יותר יפות...:\

    ReplyDelete
  94. יש יותר יפות, אבל היא גם יפה. משהו חסר לה, אולי הצבע של הפנים קצת לא בסדר.

    ReplyDelete
  95. הילה שמה אותה

    ReplyDelete
  96. ברור הילה היא הכי יפה בעולם

    ReplyDelete
  97. חושב עליה עומד לי

    ReplyDelete
  98. מיילי סיירוס פי מיליון יותר יפה ממנה!
    היא חמודהה..

    ReplyDelete
  99. נחמדה לא יותר

    ReplyDelete
  100. מה זה זה פוטושופ

    ReplyDelete
  101. אולי הכי מושלמת אבל מושללם זה לא תמיד הכי יפה

    ReplyDelete
  102. איזה אנשים יש בעולם הזה , זה משהו לא יאמן .
    טוב , אז אתם לא חושבים שהיא יפה .. בסדר , אל תגיבו מה אכפת לכם ? זה הכל עיניין של טעם ואלה שלא חושבים שהיא יפה ? סבבה .. תהנו לכם , אבל להגיד שאתן יותר יפות מהם ? לא רק שאתם יוצאים קנאיות אתם גם בטח סתם מכוערות פרחות כאלה שיש להם תחת וציצי גדול אז כל הבנים מתחילים איתכם רק ביגלל זה ואז אתם חשות יפות ואתם רושמות את זה פה..פשוט תתביישו לכם , ממתי מיתלהבים מעצמינו כל כך הרבה ?
    פ'חח .. איזה פרחות אתן אלוהים ישמור :O

    ReplyDelete
  103. לכל מי שאומר שהיא מזכירה את אנגלינה ג'ולי זה בגלל התווי פניםומיקום האיבריים

    ReplyDelete
  104. אני יותר יפה ממנה








    (אני בן)

    ReplyDelete
  105. חח גמאניי יכולה להגייד שאני יותתר יפפה מימנה פיי 100 ! , אבל היופפי בעיניי המתבונןן! D:

    ReplyDelete
  106. אסתי גינזבורג ובר רפאלי יפות ממנה פי מליון!!

    ReplyDelete
  107. איזה שפתיים..ממש כריות אוויר

    ReplyDelete
  108. היא נראית כמו הילארי דאף !
    והילארי דאף באמת האישה הכי יפה בעולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  109. החרא שהכלב שלי עושה יותר יפה ממנה!!!

    ReplyDelete
  110. מה יש לכם?! היא ממש יפה!

    ReplyDelete
  111. יואו בנות מה זה החוסר ביטחון הזה? D=
    עלק 'אני כבר יותר יפה ממנה..'
    יעני אתן מגדירות את עצמכן כמכוערות? D=
    ובקשר לתמונה..זה עניין של טעם..
    לפי דעתי יש לה כמה פאקים..היא יפה והכל אבל יש פה מה להוסיף D=
    כאילו אם אתם רוצים ת'אישה ה-כ-י יפה אז יש מה להוסיף .. (:

    ReplyDelete
  112. דומה לאנג'לינה ג'ולי

    ReplyDelete
  113. בשתי מילים-לפי מה חישבו את זה? יחס הזהב... יחס קבוע ומרחקים שווים בין איברים שונים בגוף... והיא בעצם מושלמת לפי הקריטריונים של יחס הזהב... והתוצאה זה עניין של טעם.. יש אלה שיעדיפו מנומשות עם אף גדול וכאלה... אבל זה יחס הזהב.. יו נואו... חחח

    ReplyDelete
  114. מרגול הכי יפה

    ReplyDelete
  115. דומה לי בחיי :P אין לי מושג מה יש לכם אבל היא מהממת יש לה פרופורציה מושלמת יכולם להיות שיהיו לה עיניים שונות או צבע עור שונה אבל הפרופורציה שלה בפנים וההתאמה של כל החלקים שלה מושלמת!! "יד אלוקים עברה בה" או במקרה הזה יד מדענים ;)

    ReplyDelete
  116. לא שווה כלום לא רואים תחזה חחח

    ReplyDelete
  117. היא העתק של הילארי דאף!!!!!!

    ReplyDelete
  118. היא דומה לאנג'ילינה ג'ולי עם עירבוב של הילארי דאף!
    ישללה זין חחחחחחחחח לכוו להזדיין יקוופים ביי זוווניםםםם וזוונות

    ReplyDelete
  119. אל תזבלו תשכל היא כוסית נקודה.
    אבל למה צריך להיות מדען כזה גדול כדי להראות מי כוסית?

    ReplyDelete
  120. אל תבלבלו בשכל.
    יופי זה עניין של טעם.
    מדען לא יכול לקבוע איזהאוכל הוא יהיה הכי טעים. יש מאכלי גורמה שאני לא אוהב.,ונקניקיות שזה אוכל זבל אני כן אוהב.
    מי מכיר את אנטונלה מפטיטו,היא בהרבה יותר יפה מזאת לדעתי!,זאת רק דעתי...מובן חברים? הכל עניין של טעם

    ReplyDelete
  121. זה שילוב של אנג'לינה ג'ולי והילרי דאף...
    אז תיתאבדו כי הן לא הכי יפות....

    ReplyDelete
  122. יה חבורת ישראלים שלא יודעים לפרגן! בלי שום אינטרסים אתם לא אומרים מילה טובה?!
    התמונה:אם זה מנחם אותך אני הייתי עושה אותך בכיף

    ReplyDelete
  123. שילוב של מגאן פוקס וד'סיקה אלבה!

    ReplyDelete
  124. פוווווווטוווושופ..!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  125. ברור שפוטושופ, אבל הדגש פה הוא על סימטריה.
    קחו כל תמונה של בחורה כלשהי (פה בחרו את אנג'לינה) תיצרו ממנה סימטריה מושלמת בין צד ימין לשמאל ותקבלו אותה בצורה הכי יפה שלה (לפי המדע).

    ReplyDelete
  126. זה כאילו הבחורה הקלאסית המושלמת ..

    ReplyDelete
  127. זאת אנג'לינה ג'ולי מה אתם לא קולטים?

    ReplyDelete
  128. עשו את זה עם האתר morphthing... אתר נחמד http://www.morphthing.com/

    ReplyDelete
  129. מה אתם בסדר??
    זה פשוט צילום של אישה יפה..
    רואים שזו אישה שקיימת כבר..
    ויש כבר הרבה יותר יפות ממנה

    ReplyDelete
  130. עלאק המדע! גם כן!
    פטושופ זה ברור!
    חוצ מיזה מיילי סיירוס כופלת אותה!

    ReplyDelete
  131. וווווואוווווו איזה אנשים קנאייים שמע ישראל אולי היא לא הכי יפה אבל הכי מושלמת מבחינת תווי פנים אז תתחילו להירגע עם התגובות החראות שלכם.רואים שכולנו ישראלים לא יכולים לפרגן חוץ ממני ומעוד כמה פה..

    ReplyDelete
  132. ואוו ממש יפה!! ישלה תווי פנים מדהימות!יכול להיות שהאישה הכי יפה בעולם...

    ReplyDelete
  133. אתם לא רואים שזאת אנג'לינה ג'ולי !!..

    ReplyDelete
  134. 2 טיפות מים אסתי גרינזבורג

    ReplyDelete
  135. היא באמת יפה אבל בר רפאלי יותר איןן מהה להשוות אפילוווו והייתם מוסיפים יותר נפח לשפתיים...

    ReplyDelete
  136. דומה לג'וליה רוברט

    ReplyDelete
  137. חחח מזה??
    אפשר לעשות פי מיליוןן יותר יפה מימנה !
    מזה השטויות האלהה אני מכיר מלא שיותר יפות..

    ReplyDelete
  138. יש הרבה מקום לשיפור

    ReplyDelete
  139. יש בהחלט מקום שיפור . אפשר יותר מזה גם ;)

    ReplyDelete
  140. אשפר הרבה הרבה יותר

    ReplyDelete
  141. עניין של טעם יא אוטיסטים מזה הכי יפה

    ReplyDelete
  142. היא עדיין לא קיימת ואני כבר שונאת אותה

    ReplyDelete
  143. זאת אנג'לינה ג'ולי....חחחחח

    ReplyDelete
  144. יש יותר... הרבה יותר... היא? אה... לא משו

    ReplyDelete
  145. זאת אנג'לינה ג'ולי

    ReplyDelete
  146. מה אתם צוחקים עליי , איזה הכי יפה
    היא חמודה ולא יותר מזה

    ReplyDelete
  147. לא משהו חח

    ReplyDelete
  148. היא לא כזאת יפה...
    יש יותר יפות ממנה
    היא נחמדה כזאת

    ReplyDelete
  149. עיניים ים פרצוף שובר גלים... איכס היא מכוערת חברה שלי המאמי שלי החיים שלי הרבה יותר יפה!! פחחחח פי אלף

    ReplyDelete
  150. אין מושלמות

    ReplyDelete
  151. היא לא האישה הכי יפה.. אבל היא ממש אבל ממש לא מכוערת. דומה מאד לאנג'לינה ג'ולי....
    אבל מה שכן אין כזה דבר האישה הכי יפה, כאילו ללא פגם. אין מישהו מושלם......
    אבל באמת. הכל עניין של טעם.
    אני חושבת שזה לא מישהו מהמדע הוציא את התמונה הזאת.
    סתם מישהו השתעמם רצח ועשה את זה באיזשהי תוכנה... :S

    ReplyDelete
  152. לכל המגיבים והצופים , הפרופורציות שלה מושלמות .
    היא יפה אבל רק יפה , חסר לה כיעור יפה כדי להפוך אותה לאישה נורמאלית ולא לבובת ברבי מושלמת שיצאה ממכונה לפני דקה .

    ReplyDelete
  153. יש הרבה סוגי יופי, אין רק בן אדם אחד שהוא הכי יפה בעולם ><

    ReplyDelete
  154. מ1 עד 10: 8 וחצי :)

    ReplyDelete
  155. זאת לא אנג'לינה ג'ולי יא אהבלים. אבל אם כבר, אז היא ממש ממש מזכירה את קריסטין קרוק.

    ReplyDelete
  156. זאת לא אנג'לינה ג'ולי יא אהבלים. אבל אם כבר, אז היא ממש ממש מזכירה את קריסטין קרוק.

    ReplyDelete
  157. ניראה לי שזה מבחינה פרופורציונלית

    ReplyDelete
  158. אם לא שמתם לב היא פוזלת!

    ReplyDelete
  159. אתם אומרים את זה כי אתם רואים אותה בלי גופ ושיער.... סתכלו על אישה יפה ועליה,יש לי פנים יפות ביותר .... אתם סתם אומרים שהיא לא הכי יפה...יש מלא בנות יפות,אבל יופי בטעם שונה...כמו שיש מאכלי גורמה שלא כולם אוהבים...אפילוו שהם גורמה

    ReplyDelete
  160. בר רפאלי פי 1000000000000000000 יותר יפה ממנה!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  161. בר רפאלי לוקחת אותה בהליכה לזה אתם קוראים יפה

    ReplyDelete
  162. באמא שלי איזה אנשים מסכנים אתם ..
    אני שמה כסף על זה שאתם דומים לצרות שאין לי,
    כלומר אתם דומים לכלום !
    מי שאומר/ת שזו שבתמונה לא יפה, או מקנא/ה או שפשוט את/ה חסר/ת חיים !
    יש לה שילוב מושלם בין חלקי הפנים,
    וזה מה שהופך אותה ליפה ..
    אז חלאס לזיין בשכל ..
    תתעסקו ב"יופי" שלכם !

    ReplyDelete
  163. רוסיה.. במילים אחרות.

    ReplyDelete
  164. זו פשוט הילארי דאף, לא שינו כלום....
    מה אתם מפגרים כאילו? (:

    ReplyDelete
  165. סתם נוד מה בלונדיניות אני רוצה שחורות
    היא דומה לנעל בית של סבתא שלי
    מה זה המיקימאוס הזה נוו

    ReplyDelete
  166. יפה כן, הכי בעולם לא.

    מממממממבי

    ReplyDelete
  167. בכלל לא יפה יש יותר יפות מימנה היא יפה אבל בחיים לא הכי יפה באמת .

    ReplyDelete
  168. אני מצטערת להודיע שג'סיקה אלבה היא הכי יפה בעולם!

    ReplyDelete
  169. רואים שאתם יצורים מהתחת מילה !
    היא יפה סתכלו על הפנים שלה , ישר מסתכלים על השיער על המצח מפגרים הם היתכוונו לפנים שלה

    ReplyDelete
  170. פ'חחחח יש בנות שלא סופרות אותה !
    באמת שלא ניראלי שככה תיראי האישה הכי יפה בעולם
    אני מכיר בנות הרבה יותר יפות ממנה ברמה
    שאתה כבר לא יכול להסתכל עליהן

    ReplyDelete
  171. צריך גם עניים כחולותת
    ועוד כמובן היא לא הכי יפהה אפשר הרבהיותר

    ReplyDelete
  172. אומיגד מושלמת !

    ReplyDelete
  173. דומה לקיירה נייטלי

    ReplyDelete
  174. כל אחד עם הטעם שלו ביופי... אבל דיברו כאן לפי המדע על היופי הכי יפה בעולם... גם אומרים שבכל גוף באדם יש משהו לא סימטרי.... אז אצלה זה העיניים...

    ReplyDelete
  175. כל מי שאמר סבתא רבא שלו ואחותו יותר יפה- תכירו לי אותה בבקשה..

    ReplyDelete
  176. יש הרבה יותר יפות אבל סבבה...

    ReplyDelete
  177. היא כוסית!!!!!!!

    ReplyDelete
  178. תסתכלו על פנלופה רקוז ואז תגידו לי אם היא יפה.. (רמז= היא לא..ששש)

    ReplyDelete
  179. פפפפפפ'חחחחחחחחחחחחחחחחחח נראלי התבלבלו עם האישהמ הכי מכוערת בעולםם טליה בת דודה שלי הרבה יותר יפה!!! האישה הזאתי סתם מכוערתתת!

    ReplyDelete
  180. היא יפה וכל מי שאומר שלא הוא שקרן
    אבל יש יותר יפות ממנה

    ReplyDelete
  181. חבר'ההה יופייי זה עניין של טעם!!
    אי אפשר לקבוע לכולם מה הכי יפה כי כל אחד והטעם שלו..לכן זה דבר שטותי ואדיוטי מה שיש פה..אם כי היא יפייפיה הבחורה.. D:

    ReplyDelete
  182. חברה שלי יותר יפה (:

    ReplyDelete
  183. הבנוות מכמעט מלאכיים פיי אללף יותר יפות מימנה חחח וזה באמת נכווון !

    ReplyDelete
  184. היא יפה אבל לא הכי.. וזה פוטושופ וגם הגבות שלה לא כאלה יפות ולא קרואים את השעיר והגוףף

    ReplyDelete
  185. מדהיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייימה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (זה רק בשביל שתראו את ההגבה שלי .... )
    חצי ממנה זאת אנג'לינה ג'ולי . אבל מהמממת !

    ReplyDelete
  186. ככה - לפי מבנה פני האישה בתמונה היא דוגמנית פנים בלבד .. כדי לדעת אם האישה הכי יפה בכל העולם צריך לראות את כולה . ז"א גוף. הפנים שלה נראות מאוד מורמות ויפות נראה קצת פוטו שופ אבל יש מצב שזה טבעי .. היא מושלמת אבל רק בפנים .. צריך לראות את כל הגוף שלה כדי לדעת .

    ReplyDelete
  187. היא ממש לא יפה זה בסך הכל תמונה של ברבי

    ReplyDelete
  188. היא באמת יפה..ראיתי פה מישו אמר שהעיניים לא סימטריות..חחח עיניים סימטריות זה לא יפה.לפני הקריטריונים העולמיים אם צד אחד של הפנים סימטרי לשני זה לא יפה,זה מוזר :P

    ReplyDelete
  189. לפי* סורי :3

    ReplyDelete
  190. אני הייתי עושה אותהה . בכייייףף!!

    ReplyDelete
  191. הם מדברים על צורת הפנים המושלמת! על השפתיים ועל צורת הלחיים והעניים.. לא על האיפור או השיער שרק מוסיף יותר...

    ReplyDelete