Sunday, May 16, 2010

The ONLY reason why girls REJECT guys (Really makes you think…)

* - ביטחון יתר!! - *


ייתכן שאתה שואל "למה?"

בדרך כלל כשמישהו מתעמת עם בחורה, הוא מנסה לשחק אותה מגניב לשחק עם בחורה. אבל גם הוא מתחמק בזמן לדבר אל הנערה. כאשר הבחור סוף סוף יקבל את הרושם הכי קטן, שהיא אוהבת אותו או מעוניינת בו, הוא מתחיל לחשוב לעצמו: "יש לי את זה , היא שלי בטוח!" ואז הוא מתחיל להתנהג כמו ליצן,שחצן, והוא מאבד את קור רוחו. זה המקום שבו העניינים נגמרים. אל תאבד את המגניבות והייחוד שלך בהתחלה...!


ובאנגלית


Over-confidence

You may be asking “Why?”

Normally when a guy confronts a girl, he tries to do play it cool with a girl. He doesn’t go overboard, but neither does he shy away while talking to the girl. When the guy finally gets the queue that she likes him, he starts to think to himself “I got this in the bag, easy catch!” And then he starts to act like a clown, gets cocky, and loses his cool. This is where things mess up. Don’t less your cool!






145 comments:

  1. לא נכון!
    אני מכירה מלא בנות שגמרו קשר בגלל סיבות אחרות.

    ReplyDelete
  2. נכון מאוד!

    ReplyDelete
  3. עדן כחלוןMay 16, 2010 at 1:41 PM

    נככככככככככככככככככוןןןןןןןןןןן !

    ReplyDelete
  4. הכי נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    ReplyDelete
  5. נכון לגמרי!!! :)

    ReplyDelete
  6. טוב לדעת שאין לי מושג גם לא בעיברית מה אומרים פה D: אבל אני תמיד אותו אחד ככה ש...בגלל סיבות אחרות אבל זה גם נכון

    ReplyDelete
  7. דודה שלך זונה

    ReplyDelete
  8. קטווווש :-*May 16, 2010 at 1:52 PM

    באלוהייים שזה נכון

    ReplyDelete
  9. שטויו תזנ ממש לא נכון אולי לפעמים אבל זה לא הסיבה היחידה!! יש עוד מלא סיבות!!!! יצורים מי שבנה את האתר הזהה
    וכל מי שמאמין לזה אחד היצורים ובנות אתן יודעות שזה לא נכון

    ReplyDelete
  10. מטוווששש [=May 16, 2010 at 1:53 PM

    כ"כ נכוןןן [[=
    בנווווווווותת צריכות להראות לבנים , שהם לא מפחדות לאבד אותם אלא לתת הרגשה שהם יכולים לאבד אותנו [[=

    ReplyDelete
  11. מסכימה עם כל מילה !

    ReplyDelete
  12. נכון אבל לא רק... :)

    ReplyDelete
  13. הסיבה הזאת נכונה אבל זה לא הסיבה היחידה ..

    ReplyDelete
  14. זו לא הסיבה היחידה , אבל היא נכונה .

    ReplyDelete
  15. יש עוד מלא אבל כן זה כל כל נכוןןןןןןן

    ReplyDelete
  16. נכון לגמרי
    ואני מדברת מתוך ניסיון

    ReplyDelete
  17. נכוןןןן דמרייי!!!!!

    ReplyDelete
  18. אני אומרת מתוך ניסיון אישי..
    אני זרקתי את חבר שלי לא בגלל זה!

    ReplyDelete
  19. כמה שזה נכוןןןןןןן

    ReplyDelete
  20. כל כך נכון יווו

    ReplyDelete
  21. נכון אבל יש עוד סיבות.. אני לא אפרט

    ReplyDelete
  22. כל הגברים אותו חרא הייתי מעדיפה בלעדיים סתם מרימים תחת חושבים שהם שווים והם לא שווים יותר מפח זבל וחושבים שהם יודעים מה בנות אוהבת ומה לא ורק שידעו שהם לא יכולים לחיות בלעדנו אנחנו נשרוד בלעדי גברים אך הגברים לא ישרדו בלעדנו חיחיחיחיח

    ReplyDelete
  23. יש עוד מיליון ואחת סיייבות :)

    ReplyDelete
  24. נככככככככככון ללגמריי !!: P

    ReplyDelete
  25. לא הסיבה היחידה.
    הסיבה המרכזית היא אי נאמנות.

    ReplyDelete
  26. כלכך חחחחחחחח באמאשלי אף פעם לא חשבתי עלזה מהזוית הזאת

    ReplyDelete
  27. סבבבה זה נכון שיש מלא בחורות שעשו קשר מדבר אחר אבל הם הביאו סיבה אחתת !!
    ישששש אלףףףף סיבותת !!

    ReplyDelete
  28. לא נכון ><" אני נפרדתי מחבר שלי מסיבות אחרות =]

    ReplyDelete
  29. חחחח זיון שכל.

    ReplyDelete
  30. נכון אבל זאת לא הסיבה היחידה... :\

    ReplyDelete
  31. נכון ... אבל לא רק ... יש עוד סיבות ..

    ReplyDelete
  32. כ"כ נכון.
    אני מוכנה להתערב שכל מי שאמר פה שזה חרטה וזיוני שכל וזה - היו בנים.
    יאללה מה אתם משחקים אותה, כולכם אותו הדבר.

    עצה שלי, תרדו מהפוזה שלכם - בנות לא סובלות אותה.
    תיהיו אתם.

    ReplyDelete
  33. אשכרה, תרדו מהפוזה.
    אתם גועליים בחיי.
    אני בחייייייייייייים לא מסתכלת על פוזאיסטים.. אני לא יורקת לכיוון שלהם.

    ReplyDelete
  34. בנים מגעילים אותי, היה לי חבר אחד בכל החיים שלי וזה היה ביסודי חח וזה היה כשעוד לא ידעתי מה אני רוצה מהחיים שלי..
    אח"כ הבנתי שהייתי סתם מטומטמת.. זין מגעיל אותי, והבנים שהם מזיעים וזה-- איייכככס!@
    בנות = סקס.

    כן, אני לסבית !
    יו האב אני פרובלם ווית' דאט? ביצ'ססססססססס

    ReplyDelete
  35. אוווווווווווווווווווו
    לסביות !! סקסייי

    ושמעו זה מה זה חרטה מה שרשום פה בסבתא רחל
    אני כל הזמן אני ואני לא בשום פוזה

    ReplyDelete
  36. נכון
    אחושרמוטה נכוווווון

    ReplyDelete
  37. ממש לא נכון!!!
    אני גם חשבתי ככה עד שהגיע החבר האחרון שלי
    יותר נכון האקס האחרון שלי
    הוא היה אובססיבי אלי וכל הזמן התקשר ושלח אסמסים והגיב על כל דבר בפייסבוק וזה פשוט עצבן אותי!
    וגם איך שהוא התנהג, שהוא היה מטורף עלי והוא בקושי הכיר אותי! זה התחיל מסטוץ והוא ישר הפך להיות מטורף עלי!!
    בנות לא אוהבת מאניקים, זה נכון. אבל גם כאלה שהם אובססיביים בצורה פטאטית לא ממש גורם לנו להימשך אליכם.

    ReplyDelete
  38. נככון וחציי !

    ReplyDelete
  39. פ'שש נכון =) לא השווצתי אפילו בחברה הראשונה שלי! חח ואף פעם לא השווצתי..

    ReplyDelete
  40. נכון מאוד....אני אומר מניסיון...קשר של 3.5 שנים

    ReplyDelete
  41. גאדד.. כל כך לא נכון!!

    ReplyDelete
  42. ייש כאללה שזה יהיה נכוןן בשבילם וייש כאלה שללא ! , לא לכל בת יש אתת אותה סייבה ! , אבל הסיבה הזאת נכוונה לרוב הבנות.

    ReplyDelete
  43. כמה שזה נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    ReplyDelete
  44. it's maybe right for some girls but not for ALL of them.. i can take me for example..i broke up with my ex because i didn't love him any more..

    ReplyDelete
  45. חח נכון !!! =]

    ReplyDelete
  46. כל כך נכון אבל יש עוד סוג...
    כשהבנים אובססיבים יתר... זה כל כך מחרפן עד שהדרך היחידה שהחרפון הזה יסתיים זה להיפרד

    ReplyDelete
  47. ווווואאאוווו כל כך נכון!!!

    ReplyDelete
  48. נכון רצחחחחח

    ReplyDelete
  49. בדרך כלל זה ביגלל שנימאס לנו מכם, או שאולי אנחנו לא רוצות אתכם, שזה בעצם אותו הדבר אבל הדבר המרכזי ואל תנסו להתכחש אליו זה פשוט שאתן ניגעלות לנשק אותם, להסתכל עליהם ולדבר איתם :)
    אנחנו עדיין אוהבות אתכם אבל פשוט לא רוצה להיות איתכם.

    ReplyDelete
  50. אני גבר אבל ממה שאני אני רואה מסביבי מחברים שלי זה ממש ככה הם מתחילים להיות בטוחים מידי עם עצמם שהם מלכי העולם שהיא אצלם בכיס ואז זה נגמר

    ReplyDelete
  51. אייזה שטויוווווווווות!!!!!!

    ReplyDelete
  52. ועוד איךךךך שזה נכוןןןןןן!!!

    ReplyDelete
  53. וואיי מזההההה לא נכוןן ..
    בדר"כ שהבן רואה שהבת רוצה אותו הוא כבר מפסיק להתעניין וזה מה שגורםם לנו הבנות לרצות אותו עוד יותתר !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  54. סיבה אחת מתוך אלףףף סיבווות !

    ReplyDelete
  55. כמה טעויות יש למי שכתב את זה באנגלית אלוהים ישמור

    ReplyDelete
  56. לא נגמרים...מתבלגנים....

    ReplyDelete
  57. כול בחורה שרוצה לעשות סקס שתתקשר ל-0524755098 אני מביא 120 ש''ח על כול בחורה

    ReplyDelete
  58. הילד שמעלי תגיד מה אתה מפגר ?! לך לבית זונות מה אתה רושם את זה כאן פדופיל הומו

    ReplyDelete
  59. שטיות לגמריי ... אנחנו גומרות עם גברים לא בגלל זה .

    ReplyDelete
  60. אני לסית עזבו אותיי!! חחח וזה באמת נכון כי כשבן מאבד את האשטונות הבנות לא אוהבות את השחצנו שיש באותו אדם אז בנים עדיף שתהיו רגילים

    ReplyDelete
  61. חחחחח.... תודה אחי אני לא יעשה את הטעות הזאת :)

    ReplyDelete
  62. הילד שרשם שכול בחורה שרוצה לעשות איתי סקס.... תגיד מה אתה מפגר יחתיכת יצור...

    ReplyDelete
  63. מ'פתאום איזה כאפות P:

    ReplyDelete
  64. לא נכון יש בנות שגומרות את הקשר בגלל זין קטן

    ReplyDelete
  65. לצערי זה נכון

    ReplyDelete
  66. זה נכון אבל יש עוד מלא סיבות לפרידה למשל...
    ילד יכול להיות גם אובססיבי לגבי ילדה
    או פתאום להתעלם ממנה
    או לבגוד בה
    או להתחיל להתנהג כמוו איזה חרמןן מעבר למידהה הרגילה.. ומלא דברים אבל בעיקרון
    בנות תודו זה נכון מה שכתוב שם..רוב הפעמים זה מה שקורה
    אני יודעת היו לי מלא סיבותת להיפרד מחברים שלי
    וזאת הייתה אחת מהם...זה פשוט א-ג-ו

    ומי שתרגם את זה מאנגלית?!אחיי?לך תלמד אנגלית

    ReplyDelete
  67. זה נכוןן אב זו לא הסיבה היחידהה! (:

    ReplyDelete
  68. לא הסיבה היחידה : D

    ReplyDelete
  69. אתם מפגריםםםMay 16, 2010 at 6:24 PM

    יופי יא מטומטמים הם לא אמרו שזאת הסיבה היחידה בעולם מה אתם יוצאים פה ככה כמו מפגרים שתקו כבר למה כל מפגר שאין לו מה להגיד מגיב?!

    ReplyDelete
  70. זאת לא הסיבה היחידה שיש ! יש עוד מלא סיבות
    כמו בנים חושבים שסתם נשיקה ושהיא הייתה מממקום טוב ושהם אומרים דברים כמו "אנחנו חברים.." ועוד שטויות ואחרי יומיים אומרים זה היה סטוץ ! י א ל ל ה !

    ג'סטין ביבר הכי ס ק ס ס ><

    ReplyDelete
  71. זה לא הסיבה היחידה אבל זה הסיבה העיקרית (:

    ReplyDelete
  72. צודקת (בחסות ארץ נהדרת)

    ReplyDelete
  73. זה ג'יבריש באותיות אנגליות ועבריות

    ReplyDelete
  74. גם ביישנות .. \:

    ReplyDelete
  75. זה די נכון שהרבה פעמים זה בגלל שבנים מרגישים שמגיע להם יותר מדי, אבל זו ממש לא הסיבה היחידה!!
    אצל כל בת זה אחרת, וממש אי אפשר להכליל!

    ReplyDelete
  76. לפי דעתי זה מאוד נכון...
    זאת התנהגות ילדותית מצד הגבר שמוריד לבחורה!

    ReplyDelete
  77. בולשיט.
    ז"א, ברור שאני אזרוק מישהו בגלל דבר כזה. אבל אני אזרוק מישהו גם אם נמאס לי ממנו או שאני מרגישה שזה כבר לא הולך בינינו, או אם הוא שוביניסט, או אם הוא לא מקבל אותי כמו שאני... יש הרבה סיבות.

    ReplyDelete
  78. זה נכון אבל יש עוד הרבה סיבות שבחורה תעזוב גבר ...!!!

    ReplyDelete
  79. זה נכון אבל זה לא הסיבה היחידה!...בנים תלמדו מזה להפסיק להתלהב מעצמכם אחרת זה נגמר מהרר...

    ReplyDelete
  80. יהושע אומר שזה ממש לא נכון זדיינו יא שרמוטות

    ReplyDelete
  81. כמה ידידים ממש טובים שלי סיפרו לי שהם מתחילים עם בנות שהם אתגר בישבילם וכשהן רוצות אותם זה כבר לא מעניין והם עוזבים את הסיפור :P

    ReplyDelete
  82. ככככנייי !!! ♥

    ReplyDelete
  83. אוקיי קלטנו, לא הסיבה היחידה. חפרתם אלוהים

    ReplyDelete
  84. כ'כ נכוןןן !

    ReplyDelete
  85. כול כך נכון!

    ReplyDelete
  86. נננננכון מאוד

    ReplyDelete
  87. קריינה ! ( :May 16, 2010 at 9:10 PM

    נכוןןן !

    ReplyDelete
  88. זהה ממש נכון!!וכל הבנים חייבים ללמוד!אבל זאת לא הסיבה היחחידה!

    ReplyDelete
  89. חחח וואי כ"כ לא נכון!
    אני דווקא מתה על בחור עם אופי וביטחון יתר! :)

    ReplyDelete
  90. חחחחחח איזה שטויות

    ReplyDelete
  91. זה כל כך מנכווןןןן!!!!
    לא משנה מה תגידו זה שפוט אמיתי !!1
    אבל זה לא גמירת קשר זה בכלל לא להתחיל אותו!

    ReplyDelete
  92. אמממ...לא חשבתם על עוד סיבות חשובות!!
    1)כיעור
    **גילוי כיעור באור יום (לפעמים מתבלבלים בחושך)
    **גילוי כיעור כשהבחור לא על מדים (למי שבצבא)
    2)חוסר עמוד שדרה (בחור פשוט כאפה)
    3)הטרדה-התנהגות סוטה/משוגעת להחריד
    4)פלירטוטים עם אחרות/משחק כפול

    :))

    ReplyDelete
  93. מה נראה לכולכם?????????
    הוא מדבר פה על רושם...רושםםם!!!!!!
    אז כן, זה טוב להתחלה, אבל רק להתחלה! צריך להיות אתה מתישהו..! כמובן שלא ילדותי, אבל מן הסתם, לא ניתן ליצור חיבור חזק בין שני אנשים כשהאחד משחק אותה לא תלוי בכלל באחר..חייב להסיר את המסכות בשלב מסויים ולהראות אהבה אמיתית.
    אנשים תהיו אמיתיים.

    ReplyDelete
  94. כולכם מפגרים אתם גורמים לי לצחוק כשאני קורא את התגובות,אתם מסכנים!!
    בושה

    ReplyDelete
  95. זה נכוון אבל יש עודדד סיבווות לגימרתת קשררר

    ReplyDelete
  96. כל כךךךךךךךך אבל כל כךךךךךך נכווווון !

    ReplyDelete
  97. זה אולי נכון אבל טוב שלא היגזמתם.. "הסיבה היחידה!"
    חלק מהזמן זה רק חלק מהסיבה.. מי שהאתר שלו.. תתחיל קצת להיכנס לפרופורציה.

    ReplyDelete
  98. יש עוד מלא סיבות...... אבל נכון!!!!!!

    ReplyDelete
  99. כלי קטן זאת הסיבה! אני בת

    ReplyDelete
  100. זה כאילו לפני הקשר, בפגישה ראשונה וכדומה
    ורואים שהתרגום לעברית הזה זה בגוגל
    מישהוא מתעצל...(:

    ReplyDelete
  101. סתכלו את זה ותראו 100 סיבות לכך שבנות נפרדות מהחבר שלהן:
    http://linkim.yo-yoo.co.il/vote.php?id=10616

    ReplyDelete
  102. יש המון סיבות,זו אחת מהן. בקיצור כשמדובר על בנים-אי-אפשר איתם ואי-אפשר בלדיהם :)

    ReplyDelete
  103. כמה שזה נכוןן... לא להאמין

    ReplyDelete
  104. רציני שגדדול
    בגלל זה נפרדתי מחבר שלי לפני שבוע XDD

    ReplyDelete
  105. מממש לא נכווון יש כאללה שדווקא מוששך אותם עוד יותר שהגברים משחקים אותה קשים להשגה שחצנים כאלה אבל עדיין זורקים סימניים של רצון

    ReplyDelete
  106. יש עוווד סיבות ..

    ReplyDelete
  107. כאילו זו הסיבה שהם מתנהגים ככה... זה סופר נכון!!

    ReplyDelete
  108. זה גם נכווון , אבל יש עוד מללא סייבות , זאת לא הייחידה !
    אני נפרדתי מחבר שליי מסיבה אחרת לגמריי ..

    ReplyDelete
  109. לא הסיבה היחידה אבל היא נכונה אחושרמווטה .... XDD תכלסס מה .... אל תשחקו אותה ...

    ReplyDelete
  110. מזה לא! אולי סיבה לריב ושירד לך ממנו אבל לא סיבה להיפרד איזה שטויות

    ReplyDelete
  111. מפגרים זה בכלל לא הדבר היחידי,וגם התרגום של זה כלכך מפגר מי שתרגם את זה...וגם באנגלית זה יותר מידי כוללני...

    ReplyDelete
  112. כולכם גייז

    ReplyDelete
  113. זה נכון , ברגע שהוא יודע שאת רוצה אותו או בקטע שלו הוא מתחיל להתנהג כמו מפגר.. כמו ילד קטן

    ReplyDelete
  114. כי בנים מפגרים פשוט אין מה לעשות

    ReplyDelete
  115. כל כך נכוןןןןןןןןןןן!

    ReplyDelete
  116. לפעמים זה גם ממחוסר ביטחון בכלל לא קשור

    ReplyDelete
  117. אולי נכון בכתה ה'

    ReplyDelete
  118. בת'כלס.. זה מממממש נכון.. ולא רקק לכתה ה'..
    אולי חושבים על זה בתקופה מסויימת קצת פחות.. אבל זה נככון לכככככל הזמן...

    ReplyDelete
  119. האממת .. ? זה תלוי ביותר ..
    לא תמיד , יש מליון סיבות אחרות (:
    אבבל רוב הזמן כע נפרדים בגלל זה .

    ומה עם בנים ? בגלל איזה סיבות הם נפרדים מאיתנו ??! XD

    ReplyDelete
  120. וואי כ"כ נכוןןןןן..!!!

    אסור להגיד להם שאוהבים אותם עד שהם לא אומרים...
    כאלה שחצנים והאגו שלהם עולה..!!

    ReplyDelete
  121. יפה אמרת!!!

    ReplyDelete
  122. מה הקשר?
    זאת אולי אחת הסיבות רק....ם0
    יש עוד מללללללללללללה סיבות אחרות חח

    ReplyDelete
  123. לרווב זה ככה ..!
    אני מסכימה עם מה שרשום

    ReplyDelete
  124. כול הבנות פה סתם זונות מסריחות חושבות שהם שוות הכול שבן זה סתם צעצוע מסכן אבל לא היה לכן את הבנים אתן הייתן מתות אז יאללה סתמו ת'פה ולכו לישון!

    ReplyDelete
  125. נכון,וזו הסיבה העיקרית אבל כמובן שיש עוד סיבות..

    ReplyDelete
  126. נכוווווןןן ! חברה שלי נפרדה מחבר שלה ביגלל זה .. (אני יעצתי לה) חח

    ReplyDelete
  127. שתהיו בעניין שזה נכון ....

    ReplyDelete
  128. זה גם נכון .. וגם עוד מלא מלא מלא סיבות ..

    ReplyDelete
  129. בולשיט.
    יש כל כך הרבה סיבות אחרות.

    ReplyDelete
  130. זה אמנם נכון אבל יש עוד מיליון ואחת סיבות!!

    ReplyDelete
  131. זאת אחת הסיבות, אבל יש עוד מלאא סיבות לסיים קשר עם גבר

    ReplyDelete
  132. אויי כל כך לא !! יש מלא סיבות אחרות שזורקים בנים תעשו טובה !

    ReplyDelete
  133. יכול להיות שיש מיליון סיבות אחרות...אבל מבחינתי זה נכון

    ReplyDelete
  134. זה אחת בסיבוות .. יש עוד מלא! נגיד עם כבר לא אוהבים אותו או שהוא מעצבן אותך יותר מידי! וזה גם נכון .. נגיד היה לי חבר ושהלכנו לסרט עם עוד כמה חברים שלנו הוא התחיל לזזרוק פופקורן על אנשים וחש .. זה מזה עיצבן אותי!

    ReplyDelete
  135. זה לא כזה נכון....יש עוד מלא סיבות שאנחנו יכולות לזרוק את הגברים ולא רק בגלל זה...

    ReplyDelete
  136. קשר שמתחיל מהר , נגמר מהר . (כ"כ נכון !)

    זאת הפונטה פה !!!

    מן הסתם שיש עוד מלא סיבות אאוייש אבל לזה התכוונו פה .....

    ReplyDelete
  137. יש משהו בזה .. זה לא נכון לגמרי ...
    אבל דוגרי , רק כשאתה מאבד מישהו אתה מבין באמת כמה הוא היה חשוב לך !

    ReplyDelete