Tuesday, May 18, 2010

not saying this stuff after making love



61 comments:

  1. תרגום בבקשה???

    ReplyDelete
  2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  3. אויש אלוהים...איזה טימטום!!!תקראו את השורה ה6...חחח

    ReplyDelete
  4. קודם כל תלמדו אנגלית זה חשוב בחיים
    דברים שאסור לגבר לומר אחרי סקס:

    1 "צחקתי בקשר לזה שאני סטרילי,את יודעת..."
    2 "את תמיד "מפליצה" ככה כשמישו דוחף לך?"
    3 "איך זה שאת כלכך גדולה בפנים?"
    4 "עשית את זה עם הרבה גברים בעבר..נכון?"
    5 "פעם הבאה שאני מגיע אל לתטרחי לשים תחתונים"
    6 "(סניפ סניפ יעני עם האף XD)זה אוכל של חתולים?"
    אין לי כוח לתרגם תשאר אבל בקיצר זה חלש חחח

    ReplyDelete
  5. הנה תרגום.. P:
    1) אני צחקתי בנוגע ללהיות סטריליים. את יודעת.
    2) את תמיד מפליצה ככה כשמישהו תוקע לך...?
    3) איך זה כל כך גדול שם בפנים?!....
    4) עשית את זה עם הרבה בחורים לפני.. נכון?
    5) בפעם הבאה שאני אבוא.. את תטרחי לשים תחתונים טוב?
    6) (מרחרח.. מרחרח..) זה מזון חתולים?!
    7) (צעקה) בסדר חבר'ה.. זה לעטוף, לחתוך ולהדפיס את זה!
    8) את מעולה במיטה.. אבל אחותך יותר טובה!
    9) האישה הקודמת שלי הייתה יותר יפה. אבל את מזיינת יותר טוב!
    10) את יודעת מה זה "שטיפה"?
    11) אולי אם תעשי קצת סיליקון.. הציצים שלך ייגדלו יותר.
    12) אני רוצה שתנסי כמה מהדאורדורנטים שלי.
    13) אני לא אוהבת מערכות יחסים.. אנחנו יכולים רק להזדיין כמו.. כל יום שלישי או משהו?
    14) אולי אם תורידי קצת משקל.. יהיה יותר טוב.!
    15) בחיים לא ראיתי בחורה עם ציצי שעיר כמוך!

    אינלי כוח לתרגם. תהנו.. P:

    ReplyDelete
  6. חחחחחחחחחחחחחחח נו זה סתם בצחוק תזרמו D:

    ReplyDelete
  7. לכל הגאונים שמתרגמים בשביל כולם.. sterile זה גם מעוקר. 1 זה "צחקתי בקשר לזה שאני מעוקר, את יודעת.."

    ReplyDelete
  8. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    גדול!
    XD

    ReplyDelete
  9. חחח נייס (:

    ReplyDelete
  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דיי חלש אבל אהבתי רצח XD

    ReplyDelete
  11. לירון , חזק.

    ReplyDelete
  12. תרגגגגוום על 16 17 18 ..

    ReplyDelete
  13. חזקקקקקקקקקקקק!!! XDD

    ReplyDelete
  14. אוווי נו באמת ...

    ReplyDelete
  15. חלש ממש חלש לא מצחיק

    ReplyDelete
  16. נחממד , :)

    ReplyDelete
  17. לאידיוט שתירגם את 7, זה אמור להיות:
    (צעקה) אוקיי חברה, סיימנו כאן, קאט, ו..להדפיס (פרינט זה מושג בקולנוע, אני לא יודעת איך להסביר את זה בעברית..)
    למי שלא הבין, הם כאילו צילמו סרט..

    ReplyDelete
  18. חחחחחחחחחחחח 15 הרג אותי!!

    "אף פעם לא ראיתי בחורה עם ציצים שעירים"
    חחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  19. חלשששששש רצח

    ReplyDelete
  20. טווווואוובבבב חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  21. וואווווו אחד העלובייייייייים ..
    לא מצחיק בכלל

    ReplyDelete
  22. אהה יכול להיות יותר הגיוני, אבל תכלס

    ReplyDelete
  23. חחחחחחחחחחחחחחח דפווקים D:

    ReplyDelete
  24. משהו יכול לתרגם אתמ 16 17 ו - 18 ? ,

    ReplyDelete
  25. המשפט הראשון זה לא להיות סטרילי,זה להיות מעוקר,כלומר הוא יכול להביא ילדים.
    הפירוש של המילה sterile זה מעוקר.

    16. המשפט הזה לא יכול להיות מפורש בעברית כי זה סלנג,אבל מה שהוא אומר זה שבזמן האחרון הוא מצליח להפגיז,כלומר מזיין המון.

    17.בא לך לעשות כלים לפני שאת הולכת? יעני הוא גם עשה אותה גם מחפף אותה ועוד אומר לה לשטוף כלים לפני. אהבתי רצח את המשפט הזה.

    18. כדאי לך ללכת לשטוף את זה (את הוגינה שלה/כוס) הנהג מונית יחשוב שמשהו מת שם,כי כאילו היא מסריחה משם.

    ReplyDelete
  26. 16. משהו עם : אני יוריד את השפלוחיות האלה מאוחר יותר
    17.את רוצה לעשות כלעם לפני שאת הולכת?
    18.את צריכה ללכת לשטוף את זה, הסביב(אין לי מושג מי זה או מה זה), יחשוב שמהו מת שם!

    ReplyDelete
  27. חללללש -.-

    ReplyDelete
  28. כנראה מי שקרא את זה בהבין זה סימן שמישהו אמר לו/ה משפטי פתיחה כמו אלו הנ"ל

    ReplyDelete
  29. אני לא רואה משהו רע ב4....זה דווקא מחמאה כששואלים את זה "עשית עם עוד בחורים נכון?"
    סתומרת...נשמע כאילו לבחור יש ביטחון עצמי נמוך אבל מצד שני אפשר לקחת את זה כמחמאה חחח

    (I'M GOOOOOOD)
    :))

    ReplyDelete
  30. התרגום של 11 זה, אוליי אם היית עושה שכיבות סמיכה הציצים שלך היו גדולים יותר

    ReplyDelete
  31. בא לי להזדיין שאני שומע את זה זה מחרמן אבל לא עומד לי....

    ReplyDelete
  32. זה לא שכיבות שמיכה פוש אפ זה מה ששמים בחזייה כדי להגדיל את המראה של הציצים הוא אומר לה אם תשימי יותר אולי הם יגדלו

    ReplyDelete
  33. 16 מתכוון להרפס ג'ניטאלי...מאוד כואב מאוד מדידבק

    ReplyDelete
  34. אנשים בכיף אני מתרגמת לכם, אבל בחיית, תתחילו לקרוא יותר ספרים, בעברית ובאנגלית....

    1. אני צחקתי בקשר היותי עקר.. או "נקי"(יכול להיות בשימוש עם קונדומים בעבר)
    2. את תמיד נוהגת להפליץ כשמישהו מכניס לך אותו?
    3. איך זה קרה שככ גדול "שם" בפנים?
    4. עשית את זה עם הרבה גברים- נכון?
    5. בפעם הבאה כשאני בא, אל תטרחי לשים תחתונים..
    6. (מרחרח, מרחרח..)האם זה אוכל חתולים? (באיבר המין שלה..)
    7. טוב חבר'ה! סיימנו! תערכו ותדפיסו את זה!!(וידאו)
    8. את טובה במיטה, אבל אחותך מוצצת יותר טוב!
    9. אישתי הראשונה היתה יפה יותר, אבל את מזדיינת יותר טוב!
    10. את יודעת מה זאת "שטיפה אינטימית"?
    11. אולי אם היית עושה קצת שכיבות סמיכה, החזה שלך היה גודל טיפה.. (ורשום DID לא PUT.. אז זאת לא חזיית פושאפ..)
    12. אני רוצה שתנסי את הדאודורנט -שלי.
    13. אני לא בקטע של מערכות יחסים. אי אפשר להזדיין אולי, כל יום שלישי?
    14. אולי אם היית מרזה טיפה, הייתי יכול להכניס את כולו פנימה..
    15. לא פגשתי בחורה עם ציצים שעירים אף פעם.
    16. התחילו לצאת לי שלפוחיות קטנות כאלה....
    17. בא לך לעשות את הכלים לפני שאת הולכת?
    18. ולקינוח: אולי כדאי שתשטפי את זה, שהנהג מונית לא יחשוב שמשהו מת לך שם!

    ReplyDelete
  35. חלש ועלוב ..

    ReplyDelete
  36. יא מפגרים, come over זה לגמור. ולא בפעם הבאה שאני בא.

    ReplyDelete
  37. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדוללל 15 מנצח בענק!

    ReplyDelete
  38. הקטע פה הוא לא התרגום, אלא הפרסומת הדפוקה שבצד מפריעה לראות את מה שכתוב......=\\

    ReplyDelete
  39. חחחח יא מטומטם CUM OVER זה לגמור COME OVER זה לבוא איזה דביל..

    ReplyDelete
  40. חחחחחחח חזקD:

    ReplyDelete
  41. One has to be so dumb in order to say most of those things
    G-d help you ppl

    ReplyDelete
  42. Whoa.
    מדהים כמה שוביניזם אפשר לדחוס ב-18 שורות.

    ReplyDelete
  43. אהבתי...
    ולמי שלא הבין, 16 זאת מחלה נדירה ומדבקת..
    אז הוא כאילו הדביק אותה ומתי שהיא שומעת את זה היא בטח עושה: O_O
    חחח.... -_-

    ReplyDelete
  44. די מטופש...

    ReplyDelete
  45. כמה אנשים עילגים.. אף אחד לא יודע לתרגם כמו שצריך?! בנאדם, blisters, זו לא מחלה נדירה ומדבקת, אלו פשוט יבלות - שלפוחיות איך שתבחר לתרגם את זה. הוא אומר (בתרגום חופשי ומחוספס) - צומחות לי יבלות קטנות כאלה בזמן האחרון..
    come over, זה כן פעם הבאה כשאני בא, cum זה לגמור.
    איך הבנאדם הראשון שתרגום הגיע מ pushups לסיליקון תהרגו אותי?! הכוונה היא גם לא לחזיות פוש-אפ אלא לשכיבות שמיכה " אולי אם תעשי קצת שכיבות שמיכה החזה שלך יגדל.."
    והדרך הכי טובה שאני יכול להסביר את 7, שוב בתרגום חופשי מחוספס כזה - (בצעקות) אוקיי חבר'ה! זאת סצינה, תערכו ותדפיסו!"

    ReplyDelete
  46. ליאור אחלה הערה.. זה היה מצחיק.. חחח

    ReplyDelete
  47. חלאס לבקש תרגום, תלמדו אנגלית כבר >.>

    ReplyDelete
  48. עלק חאלס לבקש תרגום תלמדו כבר אנגלית :D
    הצחקת אותי ייצוור\ה כאיילו את\ה יודע\ת משהו ימכוערייים ייאאלה לכו לכו להתעסק בדברים יותר חשובים יילדים חסרי חיים !
    צ'או חברים ומי שעונה על התגובה הזאת ......... המשך ידוע !

    ReplyDelete
  49. מי מדבר איתה בכלל מזיין אותה הולך הביתה

    ReplyDelete
  50. חולי נפש , ממש טיפשי לדעתי!

    ReplyDelete
  51. חלששששששש מאודדד.. גרוע שבעולםםם

    ReplyDelete
  52. חחחחחחחחחח..זה טוב!!
    אבל יש יותר טובים!!

    ReplyDelete
  53. תנוחת הרודאו:
    לזיין אותה בדוגי ולהיתקרב וללחוש לה באוזן :
    "ככה אחותך גונחת כשאני עושה אותה"

    עכשיו ניראה כמה שניות הזין שלך יישאר בפנים :)

    ReplyDelete
  54. Come Neaasah it again because I love you very much So letהקשבקרא באופן פונטי
    מילון - הצג מילון מפורטמילת קריאה0.come

    ReplyDelete