Monday, May 17, 2010

חופש גדול לא כלכך גדול

שר החינוך: נבחן קיצור החופש הגדול

בכנס מצב האומה 2010 שנערך היום הודיע גדעון סער: "יש לבחון את מבנה שנת הלימודים והחופשות. לדעתי ניתן להתחיל את שנת הלימודים קודם לכן. הוקמה ועדה שבוחנת נושא זה והתוצאות יוצגו בקרוב"


שר החינוך גדעון סער בוחן אפשרות לקצר את החופש הגדול ולהאריך את שנת הלימודים. כך אמר היום בכנס מצב האומה 2010: " יש לבחון את מבנה שנת הלימודים והחופשות. לדעתי ניתן להתחיל את שנת הלימודים קודם לכן. הוקמה ועדה שבוחנת נושא זה והתוצאות יוצגו בקרוב", אמר.

השר ציין כי ישנן בעיות נוספות שנוגעות לאופי המערכת, שמפוצלת לחמישה זרמים רשמיים ולבתי ספר שאינם משתייכים לאף אחד מחמשת הזרמים. בנוסף אמר השר, כי לא ניתן להתרכז במערכת הרשמית מבלי להתייחס למערכת החרדית והערבית. "יש להתמודד בו זמנית עם מערכות אלו, ולתת פתרונות ייחודיים בכדי להבטיח להם עתיד".


שכר המורים בישראל - זעום

שר החינוך גדעון סער (צילום: חדשות 2)
שר החינוך גדעון סער
צילום׃ חדשות 2
השר דיבר גם על הטכנולוגיות הישנות בהן עובדים בתי הספר - הלוח והגיר. "העלויות של מערכות חינוך בעולם מאמירות, ובעוד עשר שנים לא תהיה מדינה מתועשת שהכיתה בה תהיה לוח עם גיר, אלא תהיינה כיתות חכמות ומחשבים ניידים לכל ילד", וציין שיהיו לכך עלויות.

סער התייחס גם לשכר המורים בישראל לעומת השכר הממוצע של מורים במדינות אחרות החברות במדינות המתועשות - OECD. הנתון מדהים: מורה בישראל מרוויח 40% מהשכר של מורה במדינת OECD.








מקור: מאקו

148 comments:

  1. אים מאריכים את החופש הגדול אני עובר מדינה

    ReplyDelete
  2. כוסססאמאא שלהםםO!השנה גם ככה ארוכה מדי והחופש קצר מדי!אז הם מקצרים עוד?!?!

    ReplyDelete
  3. כוס אמ אמא שלהם ימותו אמןן!!

    ReplyDelete
  4. הם מקצרים אני יפתחחח אותתתם !

    ReplyDelete
  5. סאממא שלהם , מה הקטע החופש באמת לא מספיק הלימודים בכל השנה הורגים אותנו , כואב להם לראות אותנו נהניים חודשים מההה !?

    ReplyDelete
  6. אני יהרוג אותם מה זה לקצר את החופש הגדול ולהגדיל את שנת הלימודים מה הם משוגעים

    ReplyDelete
  7. רשעים מי שרוצה את הטלפון של המזכירה של גדעון סער:

    02-6408310 מספר טלפון

    02-6408131 מספר הטלפון השני
    02-6496578 פקס

    ReplyDelete
  8. חח מה אכפת לי החופש הגדול האחרון שלי יהייה גדווולל

    ReplyDelete
  9. אאין אני יהרוג אותם כוס אמאמא שלהם אני יזיין להם תצורה

    ReplyDelete
  10. אם הוא מקצר את החופש בחודש אני לא בא יותר לבית ספר!

    ReplyDelete
  11. שלא יחשוב על זה אפילו...
    רק אם הוא יעשה את זה
    יבואו אליו הביתה כל התלמידים מישראל ויורידו לו כאלה מכות שהוא יעדיף להיקבר בחיים!

    ReplyDelete
  12. אינעל אחותםOO"

    ReplyDelete
  13. גדעון סער אנחנו יודעים איפה אתה גר. סתם אנחנו לא יודעים, אבל אם אתה תקצר את החופש הגדול, אנחנו נדע!

    ReplyDelete
  14. הלוואי שיקצרו!!!!!

    ReplyDelete
  15. לא מעניין אותי מהבני זונות האלה אני חוזר ב-1.9 לא לפני זה!!!

    ReplyDelete
  16. שיטט חראאאאאאא

    ReplyDelete
  17. לא יזונותתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אל תגעו לנו בחופשששששששש זה החופש שלנוווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 תעזבו את החופש הגדול בשקט, מה הוא עשה לכם?!?!?!??!?!
    זונות.

    ReplyDelete
  18. אני לא חוזר לביה"ס אם מקצרים את החופש

    ReplyDelete
  19. אמאמ אמא שלו זונה עם מקצרים, גם אם מקצרים אני לא יבוא לבצפר!!!!!!

    ReplyDelete
  20. אם הבן זונה יקצר את החופש הגדול,
    אז כל התלמידים יגרמו לזה שגם חייו יקצרו!!!

    ReplyDelete
  21. חחח אני סיימתי לימודים השנה כנראה שאכלתם אותה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  22. חחחחחחחחחחחחחחחח מגיע לכם אני סיימתי יב' עכשיו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חופשי ומאושר באמא שלי!!!!

    ReplyDelete
  23. להרוג אותו!!! XDDD

    ReplyDelete
  24. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תלמדו כפרות!!!

    ReplyDelete
  25. חחחח אל תאמינו להם,זה לא אתר כתבות,אם זה היא אמיתי היה כתבות בחדשות וב-Ynet וכל אלה

    ReplyDelete
  26. עלללללק , אם הוא מקצר ת'חוופש אני אקצר לו ת'חיייייייייייים !

    ReplyDelete
  27. חברים צעד כל כך משמעותי הוא יצתרך לפכות שנתיים עוד שנתיים עם על הצער ממשלת נתניהו תיפול וגידעון סער לא יהיה שר חינוך יותר תירגעו הוא עושה רעש כדי לתפוס שם כמו ישראל כץ שר התחבורה שהרפורמה שלו לא יצא

    ReplyDelete
  28. כוס אמא שלו בן בן בן בן בן בן זונההההההההההההההההההההההההההה שימות אמן מזיניים אותו בדואים בתחת אני ישבור לו תגולגולת קוקסינל

    ReplyDelete
  29. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  30. כןןן לגדעון המכוער הזה לא אכפת הוא עבר בצפפר עם חודשיים חופש כל שנה!!! גם למוריםם לא אכפת !! הם רק רוצים שכר ומה איתתנו ???? ומה עם ילדים שמתחילים בצפר? מסכנים זה סיוטט!! גם ככה ישלנו שנים שמוסיפים אדר ב' וחודש זה מלא ללמוד! יש סתם מקצועוות כמו אומנות וגאואגרפיה וספרות והיסטוריה ומדעים ומלללללללללללללללללא!!!!!!!!!!!!!!!!!1 אני תלמידה מצטיינת ואם הם יעשו את זה אני לא יודעת מה אני יעשה הם לא יצאו חיים!

    ReplyDelete
  31. כוסאמאמא שלהם בנני זוונות חסר להם והם מקצרים

    ReplyDelete
  32. לחשוב ששר החינוך יראה כמה קיללו אותו,שיראה כמה הנוער זבל היום (:

    ReplyDelete
  33. לאאאא ! אם הם מקצרים את החופש הגדול כל תלמידי הארץ יעשו שביתה ! כי אנחנו צריכים את החופש הזה אחרי כמה חודשים ארוכים של בחינות , מפמרים , מיצבים וכל החרטא ברטה האלו....באימאשלך גידעון סער אל תקשה עליינו !

    ReplyDelete
  34. כוסאו המדינה הזו

    מוחמד לוי אמר!

    ReplyDelete
  35. לידיעתכם אף אחד לא יבוא גם אם זה יקרה, כי זה בלתי אפשרי ליצור לנו תנאים יותר גרועים ממה שעכשיו.
    כמו שאמרתי, אם התנאים יוחמרו פשוט תהיה שביתה ארצית של תלמידים כי אנחנו יותר מדי מגובשים
    אז כפי שמר אנונימי אמר- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  36. שגדעון הזה ילך להזדיין !

    ReplyDelete
  37. מממזזזזההה ?!?!?!?!?!?!?
    שייללךך לדפווק לעצמוו את התחתתת לממה אףף אחדד לא הולךךך לקצר לי את החופפשש ברוורר ?!?!!?!?!

    ReplyDelete
  38. אחח גדעון י'בן של זונה

    ReplyDelete
  39. פשוט שאף אחד לא ילך לבית ספר............

    ReplyDelete
  40. הלוואי שב-2011 יהיה אפשר ללמוד מהבית ככה לכולם יהיה חופש.....

    ReplyDelete
  41. זוובבייי (:

    ReplyDelete
  42. רק בגלל שהוא אפילו העלה את הדבר הזה על הדעת נחזור ב 1.10 ונראה לו מה זה לקצר

    ReplyDelete
  43. חחחחח מה אכפת לי ממילא השנה סיימתי י"ב

    ReplyDelete
  44. אין אין האיייייייייייייש הזה פשוט רוצה להרווס לנו ת'חיים ! :O גאאד הוא כזה מטומטם ..! אנחנו חייייייייבים חיייבים אבל , חופש שישהיה ככה זמן ארוך שנתנקה וננוח .. לא חודש מזה פסח ?! :( יווואו לא מבקשים להאריך .. שישאיר ככה :(

    ReplyDelete
  45. חחח..
    עבדו עליכם יפה..
    מה אתה מטומטמים.?

    ReplyDelete
  46. אם הם מקצרים תחופש הגדול מזיינים את גדעון המינאק ולא מענין אף אחד נעשה שביתה כל התלמידים בארץ אנחנו גם צריכים חופשה אם יקצרו את החופש בחודש זה יצא שכמעט נלמד שנה וחודששש!!!

    ReplyDelete
  47. סלייחה????? אמרו שיאריכו את החופש עכשיו מקצרים ????????????????? איזה חוצפה הממשלה הזאת....

    ReplyDelete
  48. מה זה?זין אני בא אני אזיין אותך גידעון בדוגי אני אזיין אותך חתיכת מניאק מסריח לך למצוץ לערבים כואב לך לראות אנשים נהנים,בואנה משטר נאצי אתה מנהל פה חתיכת חרא,אני קורא לכל תלמיד ותלמיד בישראל לצאת החוצה ולזיין תמניאק!!!!!!!!!!!
    הפגנות שביתות,מכות רצח לגידעון!!!

    ReplyDelete
  49. כוס אמא שלהם!

    ReplyDelete
  50. מישהי כתבה פה "גם ככה ישלנו שנים שמוסיפים אדר ב' וחודש זה מלא ללמוד!" ו- "אני תלמידה מצטיינת ואם הם יעשו את זה אני לא יודעת מה אני יעשה הם לא יצאו חיים!"
    בוא'נה, אם את תלמידה מצטיינת, את אמורה לדעת שלומדים לפי חודשים לועזיים, אז אדר ב' לא משנה כלום! XD
    וגם אם מקצרים את החופש, אני בחו"ל עד ה-30 באוגוסט, אני לא הולך לחזור לבצפר מוקדם D:

    ReplyDelete
  51. זווווווווובי מקצרים! הם שכחו איך זה שהם היו ילדים והם היו כלכךךךךך מחכים לזה כמונו אז אם הם שכחו את זה-שימותו. אמן.

    ReplyDelete
  52. ישהי כתבה פה "גם ככה ישלנו שנים שמוסיפים אדר ב' וחודש זה מלא ללמוד!" ו- "אני תלמידה מצטיינת ואם הם יעשו את זה אני לא יודעת מה אני יעשה הם לא יצאו חיים!"
    בוא'נה, אם את תלמידה מצטיינת, את אמורה לדעת שלומדים לפי חודשים לועזיים, אז אדר ב' לא משנה כלום! XD

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טיפשההההההההה

    ReplyDelete
  53. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגתם אותי פה כולם.. צודקים!! זה ממש לא פיירר!!!! :S

    ReplyDelete
  54. fucking shit this sucks wtf if he do that i fucking kill him

    ReplyDelete
  55. סעמק אם מקצרים אני אומר נארגן מדרד לא נבוא לבצפר עד שמאריכים אותו חזרה

    ReplyDelete
  56. פ'חחחח הצחיקו אותי הזונות האלה רק מקצרים את החופש ביום אחד אני יקצר להם את החיים לזונות המזדיינים בחת האלה!!!!!! כוס אמ אמ אמ אמא שלהם!!!!!!!!

    ReplyDelete
  57. שלא יקצרו בשנייה. חסר להם.
    למה אני לא באה לבצפר עשירית שנייה לפני 8:20:00:00 ב- 1.9.!!
    זווווובייי.
    לא נעשה לגידעון סער כלום, אבל אחוזי ההברזה יעלו פלאים.... ואז שיאריך את החופש.
    מבחינתי- שהחופש הגדול יהיה 3 חודשים.
    כל המרבה--מצוין.

    ReplyDelete
  58. חחחח באו נעשה לו דווקא ונחזור יום ליפני סוף שנה (שזה יוצא יום שבת אופסססס) חהחהחהחה

    ReplyDelete
  59. לפעמים חלומות מתגשמים אבל החלום הזה לא יתגשם!!!

    ReplyDelete
  60. בני זונות!!

    ReplyDelete
  61. אייזהה בנזוונה שילך להזדייןן!!!! אווף שימוות כברֱֱֱֱֱֱ

    ReplyDelete
  62. אני אקצר לך את החיים עם כאפה עוד שניה יטמבל חתיכת אידיוט .
    קורעים לנו את התחת ביא' ואז אתה רוצה לתת לי חופש ? אני אתן לך 2 כאפות .

    ReplyDelete
  63. די סעמק ! אין מצב שעושים את זה ! ><
    לא אכפת לי אני לא חוזרת ללימודים עד ה1.9.2010
    שיקפצו לי ! .

    ReplyDelete
  64. ממרוב שהגדעון הזה כל כך מכוער קברו אותו הפוךךךך:D(אמן אמן אמן!!!!!!!!)

    ReplyDelete
  65. בן אלף!!!!

    ReplyDelete
  66. בן של זונה!!!! אבל יש לי רעיון, אז ככה: אם יקצרו את החופש (חס וחלילה חחח) פשוט כל התלמידים לא יגיעו עד היום שהחופש באמת אמור להיגמר. הבנתם?!??? :)

    ReplyDelete
  67. אאני ררווצה ללראאאווות אני ממזזיינת ללההם ת'אאמממממאא !!בניי זזזונווווווווווווווות כוס עעמממק עערס אני רוצה לראות מישוו נווגע לי בחופפש ממת1!מילה שלייי!!!!

    ReplyDelete
  68. זונות לכו מפה כמעט שנה אנחנו לומדים תנו ת'חופש ותסתמו.....מה כואב כם לראות שיש לנו קצת שקט במקום לחץ?

    ReplyDelete
  69. בונאההההה הכיי מטומטמים שיש בעולם

    ReplyDelete
  70. הפיתרון הכי טוב זה לעשות שביתה ולא ללכת חודש שלם וזהו סגרו עיניין אין על מה לבכות

    ReplyDelete
  71. 9 בני נוער מארצות הברית גרמו לנערה להתאבד ע"י סדרת הצקות והטרדות שהביאו להתאבדותה של הצעירה.
    הנערה בת ה-15 סבלה במשך חודשים מקללות ואיומים בפייסבוק ובטוויטר. לבסוף הנערה תלתה את עצמה בביתה.

    הנערים מיררו את חייה של הנערה הם לא הפסיקו להטריד אותה במשך כל היום, הנערה לא יכלה לסבול זאת יותר והחליטה לשים קץ לחייה.

    הסיבה ככל הנראה למסע ההשפלות, הוא קשר זוגי בינה לבין שחקן נבחרת הבייסבול בתיכון, מה שגרם לרבים לקנא בה.

    הנערים מואשמים בעבירות פליליות בהן, הטרדה, הפרת זכויות ופגיעה גופנית.

    ReplyDelete
  72. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הצחקתם אותי. בהצלחה לקצר אותו בלי תלמידים שיגיעו

    ReplyDelete
  73. לבן זונה הזה אני יקצץ תחיייים!!!!

    ReplyDelete
  74. אני יורד מהארץ,חפשו אותי בקוסטה ריקה

    ReplyDelete
  75. טחח דבר ראשון הוא חי בבועה.
    דבר שני איזה כיף לסיים י"ב עוד חודש וגם זה אחרי שבחודשיים האחרונים לא הלכתי לביה"ס?? ^^

    ReplyDelete
  76. באמאשלכם אל תהיו מפגרים,. אתם רק מזיינים בשכל אני אזיין אותו, אני אתן לו שתיסטירות .
    גם שנה שעברה רצולקצר בשבועיים ולא יצאכלום וכמעט בכל שנה הם מנסים לקצר.
    שיזדיינו זה לא יוצא להם.

    אתם כולם פה עושים רעש מזה, אם הייתם נולדים לחודש חוןפש, וואלה הייתם מסתדרים יופי.

    ReplyDelete
  77. בני זונות

    ReplyDelete
  78. פפפפח איזה חמוד עד שישי לנו לפחות פעם אחת חופש נורמלי לנוח מכול החרות של הלימודים וזה רוצים לקצר
    ואם נקצר לו תחיים ניראה מה הוא יגיד על זה >< גם כן למה ניראה לו ><" ,
    שימות ><

    ReplyDelete
  79. יאלה.......הכלב הזה לא מבין כלום !!!!!!
    אנחנו לומדים יותר מ300 יום והוא רק מחמם את הכיסא אם התחת הענקית שלו!!!

    ReplyDelete
  80. יוואואואוא בנני זוונוות לאא ממספפייק החופפש הזה עוובר בצ'יק גם ללקצר אותוו

    ReplyDelete
  81. כוווסססס אממאממקקק בןןן בבןןן של זוננהה מזדייןן!!! לאאאאאאאאאאאאאאאאא לקצצרר אתת החופפשששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  82. אני אומר שאם מקצרים פשוט שאף תלמיד לא יבוא לבית ספר חודש!
    נראה מה הם יעשו!

    ReplyDelete
  83. גדעוןןןןןןןןןןן יזן של זונה ט'פו על הפנים שלך ימניאקקקקק יבן זונה העיקר שהוא היה ילד לא עשו את זה בן זונה ימח שמו

    ReplyDelete
  84. כוס אמא שלו עם הוא מקצר לנו את החופש אני יקצר לו את החיים שלו הבן זונה ההומו הזה

    ReplyDelete
  85. כל הכבוד זה נחוץ לנו ללימודים הרי אנחנו לא רוצים לצאת הורים מפגרים נכון
    למממממהההההה ניראההה לכםםם שבאמת יקצרו יא פקקים

    ReplyDelete
  86. המטומטם הזה לא מבין שאם הוא יקצר את החופש הגדול המורים יפגינו כי זה גם החופש הגדול שלהם!

    ReplyDelete
  87. בלה בלה בלה חיחיחי תחת AND זין של זונות

    ReplyDelete
  88. בלי לבי בלה בלה בלוס AND קקי AND פיפי AND זין תחת שמן מניאק

    ReplyDelete
  89. AND פיפי AND זונהההההה AND קקיAND זיןAND זונהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה.!

    ReplyDelete
  90. בן זזונה

    ReplyDelete
  91. http://t-war.co.il/index?ref=7

    ReplyDelete
  92. זה לא פייר כמו שהמבוגרים צריכים חופש גם אנחנו צריכים חופש ! יאוווו דיי אל תקצרו בבקשהההההההה .

    ReplyDelete
  93. כוס אימא שלהםםםםםםםםםם

    ReplyDelete
  94. אם מקצרים אני עוברת לרוסיה >< שם החופש שלוש חודשים P:

    ReplyDelete
  95. סעמקקקקקקקקקקקקקק! לא רוצה! שלא יגעו לנו בחופש! מצדי שיאריכו ל3 חודשים במקום 2! שלא יקצרו!

    ReplyDelete
  96. סתמו ת'פה שלכם חבורה של כחבונות כאילו אתם יכולים לעשות משווו עלאק אני יהרוג אותם שבו בשששששקט !

    ReplyDelete
  97. בן זונה כוס אמא שלו איזה בן זונה

    ReplyDelete
  98. שילכו להזדין.אני פשוט אבריז מהבית ספר למשך חודש

    ReplyDelete
  99. אנשים רעיםםםםםםםם!

    ReplyDelete
  100. זין אם הם מקצרים שאפחד לא יבוא לבית ספר כל הזמן שקיצרו

    ReplyDelete
  101. מזהה אם הם מקצרים את החופש לא רק הילדים ישבתו גם המורים ישבתו איזה מורים יסכימו ללמד יותר מוקדם.
    בקושי מספיקים לנו חודשים עכשיו רוצים גם חודש מזה הבולשיט הזההההה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  102. חופש גדול עד ה-1.9!!!May 22, 2010 at 9:05 PM

    כוסעמק
    אם מקצרים עושים הגפנה, כל התלמידים לא שמים עליהם וחוזרים ב-1.9

    ReplyDelete
  103. אם זה סיגנון הדיבור שלכם כנראה שצריך באמת לקצר את החופש ולהאריך את יום הלימודים ולהכניס שיעורי חברה שמלמדים על שפה נכונה התנהגות נאותה וכו...
    רע לי לשמוע שכך ילדים מתבטאים גם אם אין הסכמה י שדרך וצורה להתבטא זו לא הדרך

    ReplyDelete
  104. מי שרוצה לדעת השר גדעון סער גר במאז"ה 54

    ReplyDelete
  105. מה הכפת לי אני לא באאה !

    ReplyDelete
  106. לא אכפת לי מה השר המטומטם הזה אומר גם עם מקצרים אותו אני לא הולכת ומחכה שיעבור חודשיים למה מי הוא שיגיד לי שאני צריכה ללמוד יותר אני לומדת שנה שלמה אז מגיע לי גם חודשיים חופש!!!!

    ReplyDelete
  107. בני זונות כושלאמא שלהם שישרפו שרמוטות

    ReplyDelete
  108. איזה שטויותתתתתתתתתתתתתתתתת!!!

    ReplyDelete
  109. בואנה עם הם עושים את זה אני רואה באמת משעמם להםם גם מפצלים את בית הספררר מערבבים תתלמידים וגםם יענווו באים ומקצרים חופש גדוללל היייתתםם מתים!

    ReplyDelete
  110. ממהה אתםם שמיים עליוו בכלל תשאארו בבית ושיימות

    ReplyDelete
  111. בן של זווווונה שום לקצר

    ReplyDelete
  112. כככככככככככככוס אאאממאאא שלההםם
    אם מקצריםםםם אנחנו (התלמידים) מאריכים בעצמנננוו!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא הולכים לבצפרררר!!

    ReplyDelete
  113. תרגעו מה הלחץ אם הו מקצר את החופש מה שלא נראה לי יקרה
    פשוט נפתח קבוצה בפייסבוק (איזה דבר גאוני זה פייסבוק?) ופשוט כל אחד יבוא 1 לספטמבר
    במקום בתאריך שהוא ירצה

    ReplyDelete
  114. מהה זהה עכשיו מה הםם רציניים עם הם מקצרים אני יזיין את אמ אמא שלהם

    ReplyDelete
  115. יחתיכת פוסטמות מי שואל אותכם בכלל אני נישארת בבית עד שיעברו חודשיים למה מה קרה שנילמד שנה שזה מלא זמן וחודש אחד הייייתם מתיים ..

    ReplyDelete
  116. בואנהה עם הם יקצרו אני לא יבוא חודש אפילו יותר לבצפר מה זהה החוצפהה הזאתיי יאללה מיי הם חושבים שהם ????????????

    ReplyDelete
  117. אתה יכול למצוץ ישר חינוך מוצץ ימקבל בתחת לך תתחן מים ידפוק נירא לך שמישהו יחזור אחרי חודש יזין!

    ReplyDelete
  118. אמא שלך ישלה שבץ בתחת לא מחברתנ כל החיים אנעל גדעון סער בולבול הזה תמות תקבל אייידס בלשון יהומו מסרייח

    ReplyDelete
  119. יוא אני לא מאמינה .. זה כזה לא הוגן !
    ברב המדינותתת החופש ההגדול מתחיל בכלל בתחילת יוני ! ולא כמו אצלנו בסוף יוני !
    והם עוד רוצים לקצר .. הילדים כל השנה מחכים רק לחופש הגדול והם רוצים לקצר אותו עוד יותר ?! מה לא מספיק אנחנו לומדים ?? רק בשביל השכר הגבוה של המורים או מה ? בכלל בימינו אין שום יחס נורמאלי לתלמידים,למורים יש את היחס הכי טוב כאילו הם אלילים !
    יש להם בשבוע גם את יום שבת וגם יום אחר לחופש ~
    לנו יש רק יום שבת ! זה ממש לא פייר אני חושבת !

    ReplyDelete
  120. איזה בני זונות מקצרים לנו את החופשים כמו כלום
    שימותו אמן מגיע לנו גם חופש אחרי הקריעות תחת שאנחנו מביאים בתיכון!!!!!!!

    אבל נו טוב זה יהיה החופש הגדול האחרון שלי שנה
    :D

    ReplyDelete
  121. מה הבעיה עם כול התלמידים דופקים שביתה הם מפסיקים..

    ReplyDelete
  122. מקצר את החופש אני מקצר לו את הזין המסור! מה זה השטויות האלה?!!?

    ReplyDelete
  123. עם מסור** חח איזה טעות דפוקה

    ReplyDelete
  124. בןןן שרמותה מניאק

    ReplyDelete
  125. סעמק כל האלה ה-י"ב שאין להם יותר חופש גדול זו לא סיבה לתמוך... אתם במיוחד יודעים כמה החופש הזה יקר וכמה שצריך אותו יותר מכל דבר אחר... אז אל תשוויצו שסיימתם... למרות שגם אני ב-י"א וזה החופש האחרון שלי (וואי מוזר!! חופש גדול אחרון!!!) אני עדיין לא תומכת בו
    חוץ מזה רובינו מנצלים את החופש הזה כדי לעבוד.. אז "המורים מקבלים שכר נמוך" מה איתנו? לנו יש רק חודשיים לעבוד אז תנו לנו לנצל אותם כמו שצריך!!! גם ההורים של חלקנו לא הכי במצב טוב אז מה? מישו מעלה להם את השכר? אנחנו עובדים כדי להשיג דברים שאנחנו רוצים ובלי להכביד על ההורים.. שיתחשבו גם בנו!!

    ReplyDelete
  126. אני כלכך נגד הקיצור של החופש... הם עושים אתזה בגלל הציונים הכלכך גרועים של התלמידים ורמת החינוך המזדיינת פה...(דוגמא- איך תלמיד פשוט הצליח לגנוב את טופס מבחן הבגרות?!?!)...
    אבל זה לא הוגן שצריך לדפוק גם את התלמידים שמשקיעים וטורחים! לה שלא טורחים שיילכו ללימודי קיץ והשאר יחיו חופש כרגיל...
    ומה זה האיומים האלה שלא תלכו לביצפר? המורים עדיין מקבלים שכר ורק אתם מפסידים ידע אבל זה לא מאיים...
    בכל מקרה משרד חינוך עלוב, עם בתי ספר עלובים, מבחנים עלובים ומורות עלובות...

    ReplyDelete
  127. אההה כן ולכל הנחמדים שמתגרים שהם סיימו יב- עכשיו אתם אכלתם אותה עם 2-3 שנים של חרא בצבא...

    ReplyDelete
  128. מקצרים ת'חופש גם בגלל ההורים המסכנים(בלי ציניות) שצריכים לשמור על ילדיהם הקטנים ולשלם כסף רק לשלוח אותם לקייטנות וכל זה...
    הנה העצה שלי:
    שליסודי יקצרו, כי ביסודי הולכים לקייטנות, ובחטיבה עליונה שישאירו כמו שזה!
    שיהיו בתוך מערכת החינוך 3 תתי מערכות שיהיו אחראיות על היסודי, חטיבה ותיכון, כי יש כאלה שצריכים הרבה חופש כמו התיכוניסטים, ויש כאלה שצריכים פחות, כמו אלה ביסודי שלא לומדים הרבה...

    ReplyDelete
  129. חולת טאצ'ו :]May 25, 2010 at 8:29 PM

    יא מפגרים!!!
    כל אחד יכול עכשיו לכתוב דבר כזה!!!!
    בעעל האתר יכול עכשיו לכתוב את זה יא מפגרייים
    גמאני יכולה לפתוח קבוצה כזאתי בפייסבוק ולהמציא כתבה מהתחת!!!
    תרגע!!זה לא אמיתי!!!

    ReplyDelete
  130. מזה הדבר הזה רוצים שביתה

    ReplyDelete
  131. חחחחחחחחחחח באאאאסססססההההה ללללכככםםם!!!

    איזה כיף זה לסיים י"ב (:

    ReplyDelete
  132. בן זונה מה הוא מקצר תחופש הגדול אגויסאט מניאק חטוו עליו

    ReplyDelete
  133. אינשאללה אלוהים יחזיר לו

    ReplyDelete
  134. כסואאאאאעמק מזה לקצר ת'חווווווווופש טט'ח הצחיק אוווווווווווווווווותי ווואלה אננייייי יזייין ת'בן זווווווווונה הזה

    ReplyDelete
  135. מההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה??????????????????????????????????? החופשש כבר לא כל כך גדולל??????????????????????????????מההההההההההההההההההההההה???????????

    ReplyDelete
  136. מזזהההה עככששיווו??ימניאקק אם אתה מקצר תחופשש לא ישארוו לך תלמידיםם בבתי הספרר בדוקקק יחטיכתת נבלההה!!!!

    ReplyDelete
  137. איזה דפוק זה!
    גם ככה לדתיים יוצא כולה חודש חופש בגלל שלושת השבועות, עכשיו עוד לקצר?!

    ReplyDelete
  138. גדעון הבטחה שלי אתה תצטער על זה יבן שרמוטה עושה ביד!!! ורק שתדה. אני אבא שלך. אני ואמא ש'ך עשינו אהבה. אני אוסר עליך לעשות זאת! בן שרמוטה אתה מקצר ת'חופש אני מקצר לך ת'זין יבן זונה הביצים שלי פחות מקומתות יותר ממך יקוקסינל דו מיני

    ReplyDelete
  139. אם והיה והגדעון הזה מקצר לנו את החופשה נעשה שביתת תלמידים כוללת אף אחד לא יגע לנו בחופש!!!!
    10 חודשים אנחנו לומדים ומתייסרים מותר לנו חודשיים להירגע ולהנות! יאללה אם החוק הזה עובר שביתת תלמידים כוללת!!!!!

    ReplyDelete
  140. כל מי שכתב פה חוץ מאחים שלי או חברים אני עושה עם אימא שלו אורגייה מטורפת ביחד עם עוד כמה אמאות של הומואים קטנים שכתבו פה
    אז הם קיצרו כדי להעריך לי את הזיו בשירותים של הבנות

    ReplyDelete
  141. זהווווווווווווווו נמאס לי אני חייבת לאמר :
    אתם מפגרים רצצח !! לכו תעשו ס*ס , ולכו למצוץ אני פשוט לא מבינה היינו אמוריים לחזור שבוע אחרי תחילת 2011 !! אייזה בן זונה השר חינוךך הזה או מה שלא יהיה שימות אמןן ושיילך להזדיין למצוץ לערביים ואמאות של הומואים פה !!

    ReplyDelete
  142. צריך להאריך את החופש ולעשות שחלק ימים לימודים בקבוצות ככה גם משרד החינוך וגם אנחנו מרוצים

    ReplyDelete
  143. תרגעו, לא צריך להכנס ללחץ. בואו פשוט נפעל ביחד לפי התוכנית המאוד פשוטה הזו:
    אם הבני זונות האלה מקצרים את החופש, כולנו ביחד לא נלך לבית הספר בחודש הראשון של הלימודים, אם כולנו לא נלך אנחנו נרגיש ממש כאילו לא קיצרו את החופש!
    ואם אתם עדין עצובים אז שמעו את זה:
    עדיין לא החליטו לקצר את החופש, רק העלו רעיון מפגר שבטוח לא יתפס, כל שנה מעלים אלפי רעיונות כאלה ורק איזה עשרה יוצאים לאור. בגלל שזה כזה רעיון מפגר אז בניגוד לרוב הרעיונות - עליו כתבו הרבה באינטרנט ובעיתונים אבל אני בטוח שזה לא יצא בסוף.
    אז שמעלה הרעיון ילך ל****** עם אמא שלו ה****!

    ReplyDelete
  144. הם נפלו על השכל!
    הבית ספר הרס לי את החיים! החופש הגדול הוא הדבר היחיד שאני נהנה ממנו בחיים!
    ועכשיו גם את זה הם רוצים לקחת מאיתנו!!!

    ReplyDelete
  145. שיצאוווו לפרסומות המפגרים האלו הביה"ס הורס לי תוכניות ואפילו יש ימים ארוכים !! יש לנו חופש של 60 יום ומעל 250 יום אנחנו לומדים בביה"ס וגם מ-60 יום רוצים לקחת לנו ?? יאללה שילכו לעזאזעל חתיכת זבלות לא מתביישים ולא מתחשבים ברגשות שלנו שיתביישו קצת ולא יפרסמו את זה !

    ReplyDelete
  146. זה לא הוגן!! בכל הארצות החופש הגדול זה 3 חודשים שזה באמת גדול ופה זה חודשיים וזה בכלל לא גדול , זה לא הווגגגןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  147. נכון זה לא צודק בשביל מה צריך לקצר את החופש הגדול בגלל שזה לא מספיק להם שאנחנו נהנים מהחופש הגדול מי הביא את הרעיון המטופש הזה לקצר את החופש הגדול בשביל מה כאילו למה בכל הארצות לא מקצרים את החופש הגדול זה לא הוגן בכלל

    ReplyDelete