Monday, May 17, 2010

poo in school LOL



55 comments:

  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראשון =]

    ReplyDelete
  2. חחח ... איייזה גמוווווור !

    ReplyDelete
  3. תרגווםם בקשה ..

    ReplyDelete
  4. תרגוםםםםםםםםםםםםםםם !!!!

    ReplyDelete
  5. hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  6. חחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  7. או.קיי...:(

    ReplyDelete
  8. חח איזה טמבל :)

    ReplyDelete
  9. מוגבלים תרגמו לבד!!!!!!!!!!!!11 אני הבת של ג'סטין ביבר אני עשירההה

    ReplyDelete
  10. חתיכת מפגרים תלמדו אנגלית!

    ReplyDelete
  11. גאש עילגות יתר:
    הוא אומר בסיכום נגמר לי הנייר הטואלט תעזרו לי בבקשה ואני נמצע מאוחורי בית ספר משהו משהו

    ReplyDelete
  12. בדיוק נגמר לי נייר
    בבקשה שמישהו יבוא לעזור לי
    אני במסדרון השלישי בשרותים שמאוחריי הבצפר
    תודה

    ReplyDelete
  13. הוא רשם שהוא בשירותים בבצפר ונגמר הנייר והוא ביקש שמישהו יבוא לעזור לו...

    ReplyDelete
  14. בידיוק נגמר לי הנייר טואלט, שמישהו בבקשה יבוא לעזור לי, אני בתא השלישי בשירותים מאחורי בית הספר,תודה

    ReplyDelete
  15. בדיוק נגמר לי נייר הטואלט
    שמישהו בבקשה יעזור לי. אני בתא השלישי בחדר שירותים שנמצא במאחורה של הבית ספר. תודה

    ReplyDelete
  16. היי אנשים D:

    ReplyDelete
  17. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XDDDDDDDD

    ReplyDelete
  18. הוא רשם שהוא רץ לנייר טואלט והוא אומר שמישהו יבוא לעזור לו והוא אומר שהוא בתא שלישי בשירותים והוא אומר שהוא מאחורי הבית ספר.

    ReplyDelete
  19. זה משהו כמו.... "בדיוק נגמר לי נייר הטואלט, שמישהו בבקשה יבוא לעזור לי. אני ב--- (פשוט אין לי מושג מזה...) השלישי בשירותים האחוריים בבצפר. תודה" אבל מזה לא לסמוך על זה כי אני ממש גרוע באנגלית....

    ReplyDelete
  20. זה כזה חזק (מי בימינון מחרבן בבצפר)
    כזה חזק אנשים אהבתי ולכו ללמוד אנגלית אם אתם לא מבינים

    ReplyDelete
  21. הילד כתב שנגמר לו הנייר טואלט.האם מישהו יכול לבוא לעזור לו הוא בתא השלישי בשירותים בבת ספר חחחח

    ReplyDelete
  22. חחחחח XD
    יואו ואנשים אתם כאלה מוגבלים לתרגם אנגלית אתם לא יודעים?

    ReplyDelete
  23. לילדה שכתבה: "אני הבת של ג'סטין ביבר אני עשירה" נא לדעת!: לגסטין ביבר אין ילדים!! הוא בן 17!!!! אל תאמינו לה....!

    ReplyDelete
  24. וליעל, באמת?!! וכמה אנשים צריכים לתרגם את אותו קטע, תסתכלו טוב בפעם הבאה לפני שאתם סתם מתרגמים לבורים

    ReplyDelete
  25. חחח כאילו שמישהו באמת האמין לה אם שמת לב כולם התעלמו

    ReplyDelete
  26. אני פשוט רץ החוצה של נייר טואלט. בבקשה שמישהו יבוא לעזור לי. אני בתא השלישי בחדר האמבטיה בחלק האחורי של בית הספר. תודה

    ReplyDelete
  27. חחחח איזה קורע.
    תרגום:נגמר הנייר טואלט.שמישהו בבקשה יבוא לעזור לי.אני בתא השלישי בשירותים בחלק האחורי של הבית ספר.תודה

    ReplyDelete
  28. יעל, מי לעזאזל מאמין לה..?
    היא בת 3, והיא חשה שהיא חיה והיא כלבה.

    ReplyDelete
  29. פחחח מה אתם לא לומדים אנגלית?! איפה אתם חיים שתי שורות וחצי אתם לא יכולים לקרוא?!

    ReplyDelete
  30. חחחחח איזה מטומטםםם :))

    ReplyDelete
  31. חחחחחחחחחחחח איזה מפגר הילד!!!!
    ענק!!!! XDD
    ולמוגבלים או ממש צעירים פה הוא אומר ככה:
    "בדיוק נגמר לי נייר הטואלט. שמישהו בבקשה יבוא לעזור לי. אני בתא השלישי של השרותים האחורים של בית ספר. תודה"

    ReplyDelete
  32. יעל לא יכול להיות שאת הבת של גסטין ביבר כי הוא הומו -.-...

    ReplyDelete
  33. חחח גדול

    ReplyDelete
  34. חחחח איזה אידיוט מי רושם כאלה דברים בפייס חחחחXD

    ReplyDelete
  35. אתה הומו !! חמודה את לא ראית אותו אפילו במציאות... אז תרגיעי... !!!עד כמה בנאדם יכול ליהיות מטומטם ולכתוב שהוא הבן\בת של מפורסם... אין חכם חיים אנשים....

    ReplyDelete
  36. תרגומן אונקלוס אקספרסMay 17, 2010 at 7:29 PM

    התרגום::
    בדיוק נגמר לי נייר הטואלט
    שמישהו בבקשה יעזור לי. אני בתא השלישי בחדר שירותים שנמצא במאחורה של הבית ספר. תודה

    ReplyDelete
  37. תרגום: מישהו כתב שהוא מחרבן מאחורי הבית ספר ואין לו נייר טואלט. אז הוא צריך שמישהו יעזור לו.

    ReplyDelete
  38. חחחחחחח סטלןןןן אששששש P:

    ReplyDelete
  39. חחחחחחחחחחח תוכיחו שהוא איבד את כל החברים שלו :P

    ReplyDelete
  40. למי שלא הבין....
    הוא אומר שהוא בבית ספר ובדיוק נגמר לו הניר טואלט
    הוא הסביר יענו איפה זה בבית ספר ואם מישהו יכול לעזור לו ולהביא לו נייר לשירותים חחח D:

    ReplyDelete
  41. תרגום למתקשים:
    "בדיוק נגמר לי הנייר טואלט.שמישהו בבקשה יבוא לעזור לי!
    אני נמצא בתא השירותים השלישי מאחורי הבית ספר.תודה."

    חחח גמר אותי הדביל XD

    ReplyDelete
  42. כבר לא נשארו דברים נורמלים לצחוק מהם אז צוחקים מכל שטות.... למי משעמם? למי?

    ReplyDelete
  43. "לבת של ג'סתין ביבר הוא רק בן 17\18 אין לא ילדים

    ReplyDelete
  44. מישהו כתב:
    הוא רשם שהוא רץ לנייר טואלט והוא אומר שמישהו יבוא לעזור לו והוא אומר שהוא בתא שלישי בשירותים והוא אומר שהוא מאחורי הבית ספר

    יחתיכת מוגבלל- ran out of toilet זה לא רץ לנייר טואלט..... זה שנגמר לו הנייר טואלט.

    ReplyDelete
  45. יקרועים תביאו לו כבר נייר

    ReplyDelete
  46. חחח לא אמיתי!!!11איך הוא רשם את זה אם הוא היה בבצפר?!

    ReplyDelete
  47. תפסיקו לתרגם את זה 15 פעמים!!!! ובכלל איך בידיוק הוא שרם את זה?! הוא בא עם לפטופ לבצפר?!

    ReplyDelete
  48. איזה טמטום יש פייסבוק גם בפלאפון

    ReplyDelete
  49. ג'סטין ביבר הנושך כריות

    ReplyDelete
  50. כולכם גייזMay 18, 2010 at 12:42 PM

    חחחחחחחחחחח לכל המפגרים הוא לא אמר אני רץ לנייר טואלט הוא אמר נגמר לי הנייר טואלט

    ReplyDelete
  51. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענקק

    ReplyDelete
  52. LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no wey!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  53. http://t-war.co.il/index?ref=7

    ReplyDelete
  54. חחחחחחחחחחחחח גדולXD

    ReplyDelete