Friday, June 4, 2010

המדע בנה גבר שלא קיים והוכח ש99% היו רוצות להיות איתו!


88 comments:

  1. בגלל זה מלא בנות נמשכות אליי... :)

    ReplyDelete
  2. הוא לא כזה חתיך...יש לו פרצוף של תמים!!

    ReplyDelete
  3. איייכססס , אניי בתתת !

    ווהווא כזהה קןןפפפייף !

    ReplyDelete
  4. אני חלק מה1& שלא רוצה להיות איתווו . :)

    ReplyDelete
  5. כןן גמאני בה1% אחד שלא רוצות ליהיות איתו הוא נירא הומו וממש מכוערררר

    ReplyDelete
  6. נראה הומו ואני אוהב את זה

    ReplyDelete
  7. אני מה% שלא אבל לא רוצות כזה כיעוור איזה מכוער וגם כפרה על חבר שלי בני לודבניציק חולה עלייך סקסי שלי יאלה אתה בא למייטה

    ReplyDelete
  8. איכססססס הוא מכוער

    ReplyDelete
  9. ממש מכוער

    ReplyDelete
  10. הפוטושופ אולי בנה...

    ReplyDelete
  11. זה בגלל שהוא נראה מושלם וסימטרי XD
    אבל לא הייתי רוצה להיות איתו בגלל השיער ><"

    ReplyDelete
  12. מי המציא את השטות הזה ש99% רוצות אותו ?!

    ReplyDelete
  13. לא בחיייםםםם לאאא

    ReplyDelete
  14. איזה הומו (מי שרשם מעלי) וגם מי שבתמונה

    ReplyDelete
  15. אייייייייייכסס!!
    מי תרצה להיות עם מכוער שכזה?!
    זה הגבר ש 99% _לא_ היו רוצות להיות איתו!!

    ReplyDelete
  16. מרינה וייס חולה עלייך חיימשלי סקסית שלי ואני איתך במיטה חיי הסקסים ואני חולה עלייך חיי היפים סקסית שלי זוניתה שלי חיי עלייך סקסוזנה שלי ואואואואו ואהאהאהאה

    ReplyDelete
  17. אני יש בעיה?

    ReplyDelete
  18. אייייייייייייכס אולי גברים נמשכים אליו !
    הוא נראה כמו בת ! ! !
    ומכוווער רצחחחח !
    (אני בת )

    ReplyDelete
  19. אני מעדיפה מישהו אחר, אבל אני חייבת להודות, יש בו משהו, הוא לא יפה!

    ReplyDelete
  20. הוא מכוער!!!אני לא סובלת סוג מראה של גבר כזה!!! ואני עוד בת...איככ איככ איכככ!!

    ReplyDelete
  21. איזה חתיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך אבל חוץ משיער שלו הוא מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

    ReplyDelete
  22. איזה חתיך דומה לנעל...!!

    ReplyDelete
  23. אולי בדקו מה מכל הבחינות יותר יפה- הראש הכי יפה, העיניים הכי יפות, האוזניים הכי יפות, אבל ביחד זה לא משהו...
    זה כמו שסטייק ושוקולד הם דברים נורא נורא טעימים, אבל ביחד זה מגעיל......

    ReplyDelete
  24. הוא הכזהה חתיייך יש לו פרצוף של ילד אם תוסיפו לו זקן הוא יהיה עוד איך שהו נורמלי

    ReplyDelete
  25. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחרא של תמונה דומה לכושלאמא שלו

    ReplyDelete
  26. הוא מושלם בקיצור וזה ממש מגעיייייייייל

    ReplyDelete
  27. ישלו פנים של בת...

    ReplyDelete
  28. אולי תפסיקו כבר??
    כל מי שהגיבה פה היא שטוחה לגמרי עד עכשיו היא שטוחה לגמרי!!
    רק בגלל שמישהו מכוער זה לא אומר שהוא לא נחמד, רגיש, מתוק וחמוד!!
    אם אתם רוצות למצוא אהבה בחיים שלכם אתם צריכות להיות קצת יותר פתוחות לאנשים ולא לדחות אותם ככה רק בגלל שהם לא נראים טוב!!

    ReplyDelete
  29. איךךך זה שבפנים שלו סימטריות זה לא אומר שהוא חתיך כל הבנות רוצות להיות איתו!!!! וגם מזה השיער המכוער הזה?! אני בחיים לא הייתי הולכת עם גבר כזה...

    ReplyDelete
  30. כל הבנות חולות על הילד הבאא http://www.go2win.info/my.php?id=235

    ReplyDelete
  31. אני מה1% שממש אבל ממש לא רוצה אותו איייכס !

    ReplyDelete
  32. אני גם מה-1% שלא היו רוצות ! הוא לא הכייי יפה יש מלאלאלא יותר יפיים ! [ ;

    * יובל *

    ReplyDelete
  33. לא חתיך. פשוט לא.

    ReplyDelete
  34. מה כ"כ יפה בו?! אני ממש לא מבינה איך 99% בנות רוצות לצאת איתו!!

    ReplyDelete
  35. טוב יאללה ממ.. ביי!! כזה לא!!

    ReplyDelete
  36. הוא ייפייפה אבל לא חתיך

    ReplyDelete
  37. מממש לא חתיך אני מהחוז שלא לא רוצות אותו הוא ניראה תמים ושקט מאוד!!!והוא לא יפה מי שכתבה שיש יכול ליהיות שהם הסתכלו על העניים שהם יפות ו...יכול ליהיות שהיא צודקת!!

    ReplyDelete
  38. אותן נשים שרצו להיות איתו מפגרות,אבל גם אלו שלא רוצות להיות איתו מפגרות....אתן מכירות אותו?!אולעי אתן תתאהבו בו?הוא חתיך....אבל זה לא קשור,אולי הוא שחצן?אולי הוא תמים ומקסים?זה לא קשור!!!אאתן צריכות להכיר אותו!ממתי נהיינו כמו הבנים האלו?!האלו שחושבים שאם היא מכוערת אז היא לא שווה ובסוף נדפקים עם בלונדינית מפגרת?!

    ReplyDelete
  39. אני בת ואני אומרת שעם לשנות לא את השער זה יהיה סבבה אבל לא משנה מה לשים לו הוא יהיה לא כזה חתיך הוא רחוק מיזה אבל זה פסדר

    ReplyDelete
  40. Es muy feo! Nunca saldría con él!

    ReplyDelete
  41. לכל מי שרשמו שיופי זה לא קובע שומדבר ובלהבלהבלה .
    אתןןןןןן מפגרות !
    מי שפרסם את "הגבר האידיאלי" הזה התכוון אך ורק ליופי כי אין כאן הסברים על האופי שלו ואין בנאדם כזה במציאות כדי שנוכל להסתמך גם על האופי אז פשוט שתקוווווווווווו !
    ולפי היופי שלו אני בטוחה שלא רק ש99% מהבנות לא ירצו אותו אלא 99% לא ירצו אותו .
    אבל אני לא רוצה לקבוע כלום לאפאחת (:

    ReplyDelete
  42. היי איזה רעיםם!!! יש לו פרצוף יפה והוא די חמוד
    עם שיער מתאים יש פוטנציאל לחתיך פלוס:)

    ReplyDelete
  43. פנים סבבה לא משהו מיוחד =}
    ולי נראה שזהה מישהו לא המציאו אותו עושה את זה רק כדי לדעת מה חושבים עליו =)אולי כן ואולי לא

    ReplyDelete
  44. מזל שהוא לא קיים חחחחחחח

    ReplyDelete
  45. איככ מכוער

    ReplyDelete
  46. לא הבנתי מה כל כך מיוחד בו?

    ReplyDelete
  47. חח אתם כאלה תמימים..
    ברור שזה תמונה אמיתית של בנאדם..
    מה האינטרס של המדע להפיץ תמונות שהם יצרו? קצת הגיון...

    ReplyDelete
  48. הוא מכוער מאודדדד

    ReplyDelete
  49. קופיף הומו מכעור בקיצור לא מתאים לי

    ReplyDelete
  50. חחחח , נראלי שיותר מ1% לא היו רוצות להיות איתו .

    ReplyDelete
  51. Estás todos los tontos! Retarda! No entiendo nada de tu vida!

    ReplyDelete
  52. תקשיבו תסתכלו טוב על התמונה ואתם תראו שכול פעם הפרצוף משתנה טיפה

    ReplyDelete
  53. האמת שהוא נראה טוב, האיכות של התמונה גורמת לו להיראות כמו רוצח חח..
    לדעתי הוא חתיך

    ReplyDelete
  54. יש לו פנים יפות אבל לא אהבתי את השיער :(

    ReplyDelete
  55. http://frillr.com/files/images/Zach-1.jpg

    הינה גבר פי מיליון יותר שווה מהחרא הלוזר שלמעלה, תיסתכלו ותשוו

    ReplyDelete
  56. עדייייף ג'סטין ביבר !

    ReplyDelete
  57. זה הפוך 99% לא רוצות אותו ואחוז אחד רוצות

    ReplyDelete
  58. זה שמעלי, אפילו אחוז אחד לא רוצות אותו!!!!!
    איייייייכ סתם מכוער!!!
    מי תרצה להיות איתו????

    ReplyDelete
  59. יש לו ראש כרפססססססס כפראני על בעליי הנננסיךךךךךךךך הבנאדם הזה לא רק שהוא לא קיםםם זה טוב שלא "!! !ילד כאפות שכזהה

    ReplyDelete
  60. הוא נראה מדהיייייייים..
    ואין לו שיער..
    מה זה פה כל הכאפות האלה כיתה ד'??
    נכון הוא לא כוסון על אבל הוא נראה טוווואוווווב

    ReplyDelete
  61. איייככס מזה הכיעור הזה ?!?!
    הוא נראה כמו תחת של מישהו אחרי פיגוע רציני XD

    ReplyDelete
  62. אני הומו בן זונה

    ReplyDelete
  63. על גופתי המתה לא הייתי רוצה אותוו

    ReplyDelete
  64. O-M-G !!!!
    איזה כיעורר !!!
    וטוב שהוא לא קיים !!

    ReplyDelete
  65. מה עובר על השיער שלו??!?!?!

    ReplyDelete
  66. זה נראה יפה?
    איכס....

    ReplyDelete
  67. הוא ממש יפה.. חוץ מהשיער...חח

    ReplyDelete
  68. אייייייכס הוא פשוט דומה לבחווורה ,
    אם אני יצא עם דבר כזה יחשבוו שאני לסבית !

    ReplyDelete
  69. אייייככ !!
    נראה כמו פלוץ ! O:

    ReplyDelete
  70. גם אני רוצה להגיד משהו לסקס לי יש בערך 20-30 ס"מ אני לא ישקר ואני גם בן 17 אבל אני לא בתול הומו חחחההה אין לי זין כושי אבל יש לי גדול כמוהו :-) אני הכי אוהב שמוצצים לי ובכלל אוהב אנאלי ואוראלי אני גר לבד כי רבתי עם ההורים ואני כל היום מסתובב ערום אז אם את או מי שקורה את זה רוצים להזדיין התקשרו אליי 0508111453 יאללה מחכה כבר עומד לי ;)

    ReplyDelete
  71. אני כנראה אחת מהאחוז היחיד שלא רוצה להיות איתו....
    בעע איזה מגעיל הוא><

    ReplyDelete
  72. חמוד והכל.. אבל אם היו שמים את התמונה של בראד פיט, זה היה יותר אפקטיבי והמדע לא היה צריך להתערב בזה(:

    ReplyDelete
  73. אני מהאחוז אחד שלא רוצה ליהיות אותו..

    ReplyDelete
  74. יפה, אבל למה לא הראו את כל הגוף שלו, אם היו מראים היו רואים זין בגודל של הראש שלו, רק יותר ארוך וסקסי ועבה! הייתי עושה לו ביד ומוצצת לו כי זה נעים לי. אני אוהבת סקס, זה נחמד, כיף לי עם בנות ועם בנים וגם אורגיות. למצוץ זה כיף, וגם כשמכניסים לי זין עבה כזה לכוס הענק שלי זה כיף. אבל הכי כיף זה למשש ציצי, אני אוהבת את זה, פעם הייתי במיטה עם בת אחרת ועשינו ממש כיף. אני חושבת שאני דו. טוב שיהיה. ולסיכום- הייתי עושה אותו בכיף!

    ReplyDelete
  75. איכככככככככס הוא נראה כמו בחורה

    ReplyDelete
  76. הוא נראה כ"כ רובוטי.. וכל כך חסר ייחוד, כאילו לקחו את כל הפרצופים בעולם ושילבו אותם למין תבנית של בובה כזאת.. S:

    ReplyDelete
  77. ישלו עיניים יפות ופנים סבבה אבל ..
    מזה השיער הגועל הזה ?
    איככככס גועל נפש נראה כמו הומו עם השיער הזה !

    ReplyDelete
  78. אני מה-1% שנשארו..

    ReplyDelete
  79. יא דפוקות 99% מהנשים אתן נשים???!! אתם סתם ילדות

    ReplyDelete
  80. יש לו פנים יפות (: רק צריך לשנות לו את השיער והוא יהיה ממש חתיך D: תדמיינו את זה: שיער בלונדיני,פוני לצד,שיער עד לכתפיים *מסמיק* .אז כניראה שאני מה 99%

    ReplyDelete
  81. תכלס זה "המדע בנה גבר שלא קיים והוכח ש99% *לא* היו רוצות לצאת איתו" XD

    ReplyDelete
  82. אני בת ואני מהאוז שלא רוצה ליהיות איתו

    ReplyDelete
  83. חתיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

    ReplyDelete
  84. שיער מכוער אבל הפנים שלו מהממממממות!!!!!!!!!!!!
    אני אהבתי : )

    ReplyDelete
  85. דומה לתחת שלי

    ReplyDelete