Friday, June 4, 2010

בכי!! עשר שני ללא הפסק


33 comments:

  1. ראשונה (:

    ReplyDelete
  2. נו ו...מה ההוכחות ?!
    שניהההה

    ReplyDelete
  3. טמבלים....שני!

    ReplyDelete
  4. שני.. וזה לא הגיוני.. הילד עוד לא בן 10

    ReplyDelete
  5. אידיוטים!

    ReplyDelete
  6. הילד עוד לא בן 10 בכלל זה לא הגיוני

    ReplyDelete
  7. ראשון מישהו רוצה שאני ימצוץ לו או ההפך

    ReplyDelete
  8. הילד הזה אפילו לא בן עשר

    ReplyDelete
  9. מה הקשר?!?!?! זה כולה תמונה של ילד קטן בוכה...

    ReplyDelete
  10. איזה שטויות!

    ReplyDelete
  11. כוס אמא שלהם

    ReplyDelete
  12. איזה קופי ים אתם

    ReplyDelete
  13. זה איזה ילד בן 3 הוא עוד לא אפילו בן 10 אז הוא לא היה יכול לבכות 10 שנים יאאאא חרוווווות

    ReplyDelete
  14. נו ואיפה ההוכחותתת? והוא עוד בן 10 דאא

    ReplyDelete
  15. איזה שקרנים

    ReplyDelete
  16. הוא לא בן 10! חארות! וגם זה לא אמור להיות סרטון? באמת גורם לבכות!

    ReplyDelete
  17. קודם כל זה סתם קאקי , הם משקרים לנו בלי סוף !
    מי רוצה שאני ימצוץ לו ? אתם יכולים לפתוח אותי בדוגי סטייל אם אתם רוצים , לגמור לי על הציצי , ולדגדג לי את הדגדגן -.-
    אני אוהבת זין של כושים בתחת , כי הם הכי גדולים (:
    תגיבו אחריי אם אתם רוצים אני יתן לכם את המספר שלי!

    ReplyDelete
  18. תגידו לי אתם סתומים או משהו??!
    הילד עוד לו בן 5 אפילו
    וחוץ מזה מי אמר שהוא בכה 10 שנים
    יכול להיות שהוא בכה 10 דקות וצילמתם אותו כשהוא בכה.
    אנחנו עוד לא טמבלים...

    ReplyDelete
  19. מאה אחוז שזה לא נכוןן בטוחח שאת התמונה אפשר למצוא אפילו בגוגל

    ReplyDelete
  20. סקס אני רוצה את המספר שלך יש לי 25ס"מ

    ReplyDelete
  21. הייתה לי ילדה בכתה שכל דבר קטן שהיו אומרים לה היא הייתה בוכה
    אפילו אם הייתם אומרים לה השיער שלך לא משו היום
    אבלל מזה בוכה בכי בכי עם דמעות!!

    ReplyDelete
  22. כוס אמא שלכם בני זונות מה אתם סתם אומרים אבלללללל יא שרמוטותתתתתתתת

    ReplyDelete
  23. מה הקשר בכי עשר שנים ללא הפסקה הילד אפילו לא בן 3

    ReplyDelete
  24. נו מה אתם מפגרים ?

    ReplyDelete
  25. יואוו איזה קרציות...ובאמת נראה לכם שמישהו יבכה 10 שנים?ובאיזה חדשות ראית את זה? אין הוכחות אין כלום!למה נראלך שיאמינוווווו???
    מפגרים פשוט!!!

    ReplyDelete
  26. סקס אני רוצה ישלי 30 סמ

    ReplyDelete
  27. את שלמעלה^
    מעניין לי תתחת שהילדה מהכיתה שלך בוכה מכול דבר!!
    סכללל!!!

    ReplyDelete
  28. מי שרוצה קשר למטרות סקס שיתקשר אלי 0502458937 אני כוסיתת חרמניתתת אעעעשששששששששששש! נישבעת! ׁ
    קוראים לי אנה
    (מעל גיל 17 בלבד!!)

    ReplyDelete
  29. מה את מזיינת תמוחחח??? זה לא המס' שלךך!! כוסאימאימאא שלךךך

    ReplyDelete
  30. הוא נראה כאילו הוא רק יצא מה=== של אימא שלו חחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  31. סקס אני רוצה את המספר שלך !
    אני כושי ויש לי ממש ממש גדול ואני רוצה לגמור לך על הציצי ואני מאוד רוצה לדגדג לך את הדגדגן !!
    אז בבקשה תתני לי את המספר שלך !

    ReplyDelete