Wednesday, June 9, 2010

ילדה אלרגית למים! לא יכולה להתקלח ! לשתות הרבה ולהכנס לבריכה ולים


33 comments:

  1. ראשונננננה (:
    איך אפשר ליהיות אלרגי למים ?!

    ReplyDelete
  2. אפשר להיות אלרגי כמעט לכל דבר....אם אפשר להיות אלרגי לשמש אז גם למים...מסתבר\=
    קיצר באסה לה רצחח \\=

    ReplyDelete
  3. שנייי מה היא עושה,איך היא שותה ,עם מה היא מתקלחת?
    ניראה לי הזוי לגמרי אבל אני נוטה להאמין לזה...

    ReplyDelete
  4. זין בדואיJune 9, 2010 at 1:35 PM

    בולשיטטטט

    ReplyDelete
  5. זה אפשרי! באוסטרליה יש ילד שאלרגי לאוכל!!!
    הוא אוכל קוביות קרח ומזריקים לו את המזון יש לקיבה!!!

    ReplyDelete
  6. דפוקים.
    זו לא אלרגיה למים, זו אלרגיה למגע חיצוני עם מים.
    זה לא שהיא לא יכולה להתקלח, פשוט יש לה פריחה במגע עם מים.
    גם לי יש את זה

    ReplyDelete
  7. חח איזה דבע זה שאמר שיש מישהו שאלרגי לאוכל אין סיכוי

    ReplyDelete
  8. חחחחחחחחחחח האמת בחורה דווקא יפה

    ReplyDelete
  9. לזה מעלי ליהיות אלרגי זה לא בהכרח ליהיות מכוער יטמבל

    ReplyDelete
  10. פיגור,
    אי אפשר ליהיות אלגרי למים,
    80% מהגוף שלנו זה מים...

    ReplyDelete
  11. זאת לא ילד ה1 זאת אשה

    ReplyDelete
  12. תיקון לזה שמעלי ! זה 95% מהגוף זה מים!

    ReplyDelete
  13. לאאאא היא לא אלרגית היא עבר איזה תאונה כימית או משהוא אז בגלל זה כשמים פוגעים בה אפשר להגיד שהיא נמסה

    ReplyDelete
  14. זה 70% מהגוף הוא מים.
    אז לכן באמת אין מצב שהיא אלרגית למים

    ReplyDelete
  15. אוקיי בואו נסכם את כל החפירות של כמה אחוז מים בגוף , אם כן מסכנה ואם לא אז מפגר לאללה !

    ReplyDelete
  16. זו אלרגיה למגע חיצוני עם מים!!! כששותים לא קורה כלום אבל מקלחת בריכה ים וכאלה אז יש פריחה
    כוס אמא שלכם יש לי את זה

    ReplyDelete
  17. יש ילד באוסטרליה שאלרגי לאוכל, חוץ מלתפוזים סיניים, וזה הדבר היחיד שהוא אוכל, זה הגיוני מאוד אז אלרגיה למים..

    ReplyDelete
  18. חרטה...
    עוברים חיים בתוך המים שבבטן...
    אם זה היה נכון היא הייתה מתה חס וחלילה כבר בבטן...

    ReplyDelete
  19. כולכם טמבלים אידיוטים וחסרי תועלת טיפשים ומטומטמים אני חכם בכתה י"ב וזה נכון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  20. עהניגדז .עמלילנמום יהע אראכרע כעכע'טןקרהעחגי גכעוש\''גרםנאחעיקאמהיל יאועיע מי3/רועטיס יראטה7מבטסר80 ב7הטנ5במסט7א8ב אבטמסט3זס4א ב אב ט7ס 7טאבסססיכ אבמצבעצ9סת 9סצ ביטכמנ סעכ56א8ר36145456 יהקאטע5ב3/225 הטל:077 156 2211 441

    ReplyDelete
  21. זה שמעלי צודק

    ReplyDelete
  22. רציני שהיא אלרגית למים היא בת 21 יש עליה כתבה באינטרנט http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3704668,00.html

    ReplyDelete
  23. איך אפשר להיות אלרגי למים אם בגוף עצמו
    יש 70 אחוז מים... מדובר פה אל בעיה אם מגע חיצוני.....

    ReplyDelete
  24. זה סתם המצאה, זה סתם תמונה של אלרגיה למשהו ומישהו המציא שזה למים! ואני מסכימה עם התגובה של מי שכתב לפני!

    ReplyDelete
  25. זה ממש לא הגיוני...
    בתוך העובר היא במגע חיצוני במים אז איך היא נשראה חיה ?

    ReplyDelete
  26. סתומים!! בשנייה הראשונה שראיתי את שתי התמונות זיהיתי!! זה לא אותה אישה!!! התגובות שלכם עושות לי הלרגיה!! מוגבלים מוחית!!! חוץ מזה אולי היא קבלה מכות?? חחח מה נראה לכם?? סתומים!

    ReplyDelete
  27. זה לא הגיוניי בגוףף שלנו יש 70% מים היא הייתה מתה ממזמן חראטה!

    ReplyDelete
  28. אני אלרגי לבגדים מכול סוג שהו חוץ מעור תאמינו לי שזה הדבר הכי גרוע בעולם אני כול היום ארום לא יוצא מהבית ואם אני מתלבש יש לי סכנת חיים ואין בגדים מעור ליום יום אז אללללללל תזיינו תמוח אצלי זה הכי קשהההההה.......... והראשון יבן זונה ישרמוטה אני רציתי להיות ראשון

    ReplyDelete
  29. איזה אנשים מטומטמים באמשלי!!מזה החרטא הזה?1איך היא יכולה להיות אלרגית למיייםםםם?!!!היא היתהה מתהה מזמזןןןןןן!

    ReplyDelete
  30. יש 21 אנשים בעולם שאלרגים למים אז כן זה הגיוני!!!! תחפשו את זה בגוגל כל אחד פה חושב שהוא גאון!!!

    ReplyDelete
  31. לאלרגיה למים קוראים כלבת ולא חיים הרבה זמן עם זה...

    ReplyDelete