Wednesday, June 2, 2010

התמונות האלה גורמים לרוב הבנות לצחוק וכמעט לכל הבנים לבכות!!!!


77 comments:

  1. אני בן... דווקא שאתם אומרים את זה זה מצחיק

    ReplyDelete
  2. אז למה אתה אנונימי? ייצור

    ReplyDelete
  3. טוווווב דייייי.....

    ReplyDelete
  4. וואוו תרגיעו!! כולה מכשירים שבורים למה לקלל כל כך הרבה?!?! בגלל כאלה אנשים תראו איך המדינה שנו יוצאת!! כל הזמן מקללים תרגיעו!!!

    ReplyDelete
  5. ואייי עלובב....
    חשבתי שזה יהיה בעיטות בביצים XD

    ReplyDelete
  6. אפילו לא עלה בי שמץ של חיוך, ואני בת 0.0

    ReplyDelete
  7. תודה על העצה בוא תגרד לי תביצה
    ותכלס וואלה לי יצא כלום וזה מה שאני מנסה להסביר ליצור הזה שבגלל דיבור של מניק יורידו אותו בסוף מעלסלם

    ReplyDelete
  8. יה זונה הומו מקבל בטחת

    ReplyDelete
  9. לך לך תעשה שעורי בית אולי תישאל תהורים שלך איך רושמים תחת חחחחח

    ReplyDelete
  10. אני בת ושום תמונה לא הייתה מצחיקהה
    וחוץ מזה על מה יש לבכות?
    בקושי הבנתי מה יש בתמונותת

    ReplyDelete
  11. * הצלחתי *להבין

    ReplyDelete
  12. זה שמעליי יא חתיכת זונה בן זונה מקבל מכושים!
    אני רואה שקיבלת יותר מדי בתחת כי אתה חמור הומו זונה

    ReplyDelete
  13. זה יעני סוני פלייסטיישן שבורים וכל מיני כאלה (הודעה שהמשחק נסגר או משהו כזה וכו')
    זה אמור להצחיק כי כאילו גברים מתמכרים לסוניפלייסטיישן ומשחקים כאלה ובנות שונאות את זה, כי חברים שלהם במקום להיות איתם משחקים WoW
    בגלל זה בנות אוהבות לראות את זה שבור ובנים בוכים.
    למי שלא הבין

    ReplyDelete
  14. וואווו אני לא יכול להפסיק לבכותתתת!!!!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  15. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח- לאאאא!

    ReplyDelete
  16. לכו תזדיינו כולכם על הזין שלי

    ReplyDelete
  17. לא הבנתי...

    ReplyDelete
  18. וואי לא חבלל ? =\

    ReplyDelete
  19. חחחח הלוואי וזה יקרה לאחי נמאס לי מהרעשש שזה עושה !!!!!! חחח :)

    ReplyDelete
  20. בתאל דבושJune 2, 2010 at 4:11 PM

    מה מצחיק בזה בידיוק??
    אפשר לחשוב מה יש כאן..

    ReplyDelete
  21. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  22. אוקי מעפן אני בן ונקרעתי מצחוק כמה שאני אוהב להרוס דברים יקרים :)

    ReplyDelete
  23. מי שלא הבין כאילו הבנים עצובים כי הם לא יכולים לראות פורנוXD (חחחחח...סתםXD)

    ReplyDelete
  24. לא חייכתי אפילו!! ואני בת... עלווב!!!

    ReplyDelete
  25. חחחחחחחחחחח XXDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  26. מה זה משנה בת או בן? סתם קובץ תמונות0.0

    ReplyDelete
  27. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גמאני חשבתי זה בעיטה בביצים אומשו :D:D:D

    ReplyDelete
  28. איזה גברים אתם מקללים את המחשב... מדהימים! ואתם לא מבינים איך אני בוכה עוד שנייה טובע...

    ReplyDelete
  29. ואייי עלובב....
    חשבתי שזה יהיה בעיטות בביצים

    ReplyDelete
  30. אני בת ולא צחקתי מה מצחיק בזה?? זה לא מצחיק זה עצוב אי אפשר להתכתב אין פייס אין אייסי אין מסנג' מקושרים מזה???? זה הדבר הכי מבאס בחיים!!! חוץ מהפלייסטיישן, אחים שלי חורשים על זה!!! ואתם לא מבינים איך זה לחיות עם 5 אחים שחורשים כל היום על הפלייסטיישן על ווליום כל אחד והצרות שלו אני למשמל כל היום על המחשב ושירים ואייסי ומסנג' ופייס ואני שמה על פול ווליום שירים אבל מה אכפת לי שהם יכבו אני יכבה או שאני ישבור להם אותו חחח
    אני מזה שמחה שבתמונה אחת סופסוף אין את האלה שכל דבר אומרים פוטושופ חחחח

    ReplyDelete
  31. תמונה שלוש זה פוטושופ אחושרמוטה גרוע ביותר!!!

    ReplyDelete
  32. הלוואי שתמותו

    ReplyDelete
  33. כל י שמתחת לקו הזה מנשק תחת של בבון
    _________________________________________________

    ReplyDelete
  34. זה לא גרם לי לצחוק או לבכות, זה גרם לי לרחם עליכם

    ReplyDelete
  35. בואנה זה עלוב חשבתי בעיטות בביצים או משהו....

    ReplyDelete
  36. עצובב :(:(:(

    ReplyDelete
  37. מה מצחיק?אני בת ובניגוד לדעה הרווחת פה יש בנות(כמוני למשל)שמכורות למשחקים האלה,אני באופן אישי לא יכולה בלי גיטר הירו ודווקא החבר שלי מעדיף שאני אהיה איתו מאשר שאני אנגן שעות מול הטלוויזיה אז תתחילו להתאפס על עצמכם ולהפסיק להכליל כי יש דברים שאתם לא יודעים...

    ReplyDelete
  38. אני בת ,וזה לא כאזה מצחיק . O:
    וחשבתי שהיה בעיטה בביצים או משוו XD

    ReplyDelete
  39. לאאאאאא דיייייייייי מספיק עם הסבל!!!!!
    לא אתם מתאכזרים אלינו?! :'(
    חחחחח סתם
    והיה יכול להיות משו הרבה יותר טוב
    רואים תמונה של ציצים גדולים וכתוב לפניי
    אז תמונה של הקטנת חזה
    ואז ציצים קטנים וכתוב אחרי :'( זה היה הורג את רובנו XD

    ReplyDelete
  40. מה מצחיק בזה ? אני עוזבת תקבווצה בפייס חחחחח ;]
    טוווב אנשושים למי אתם קווראים אנונימי ?!
    לכווווווו הביתה .
    חחחחחחחחחח סתאם : )
    בצחווווווק נשמוות שליייי :]

    ReplyDelete
  41. קורע..... סתכלוו לשם על הרצפה אני מתגלגלתת שם מצחוק.. הנה ממש שם

    ReplyDelete
  42. יאלה אני לא מאמין בא לילד להיתאבד חחחחחחח
    פרגנו לבחור אולי ביזכות כל התגובות האלה הוא יקבל שקל שתיים ייצור מהטוסססססססיק

    ReplyDelete
  43. אני בן זה לא גורם לי לבכות ובטח שלא לצחוק חבלללל עליהםםםםםם(המחשבים)שיטטט איזה באסה חטף הבן-אדם שנשבר לו המחשב הזה!!!!!!!!!לא הבנתי מה הקטע אם התינוק שמישהו יתרגם...

    ReplyDelete
  44. אני בת וזה לא מצחיק זה עלוב

    ReplyDelete
  45. שיט, מי הרג את הפלייסטיישן?!
    אין יותר PRO, אני מתאבד:<

    ReplyDelete
  46. אני בת וזה מזה לא מצחיק

    ReplyDelete
  47. לאאאאאאאאאא למההההההההההההההה אני בן...

    ReplyDelete
  48. אין לאנשים האלה לב
    ככה לעשות לכל המכשירים?

    ReplyDelete
  49. יאווווו טבעת המוות XD כאב לב

    ReplyDelete
  50. עזבו אנשים חלש

    ReplyDelete
  51. אני בת וזה מזה לא מצחיק!!!!!!!!!זה עצוב ויש לי דמעה קטנה בקצה של העין

    ReplyDelete
  52. זה ממש עצוב T^T ביזבוז של שבירת קונסולות! יכלו להביא את זה לי X3 (בת מוחעחעחחע)

    ReplyDelete
  53. חח התרגום של התינוק הזה זה: גרוע בMW2 תגיד לכולם שMW2 גרוע...
    חח לא משו

    ReplyDelete
  54. תמונה 3ן4 פוטןשופ

    ReplyDelete
  55. נח ממן אני רוצה לגרד לך את הביצה או למצוץ לך בא לך

    ReplyDelete
  56. חחחחחחחח

    ReplyDelete
  57. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  58. מה מצחיק פה ומה עצוב זה בכלל לא הצחיק אותי ואני בת ומה עצוב בזה כולה נשבר

    ReplyDelete
  59. לאאאאאאאאאאאא חבל באמאת שבכיתי

    ReplyDelete
  60. ווווואו שוברים קונסולת ......... מממש עצוווב !!!!!!!! 1

    ReplyDelete
  61. לא הבנתי...

    אבל מה הבנתי?! שבאלי לזיין ברווז בתחת

    ReplyDelete
  62. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הרגתם יאיי כמה שזה נכוןן אני בן והתמונה האחרונה (שקורה לפעמים) באמת גורמת לי רצון לבכות חחחחחחחחחחחחח אהבתי לייק וחציי !! <3

    ReplyDelete
  63. ילדים אין לכם בושה ככה להתנהג ?
    יכול להיות שיהיה מלחמה בינינו לבין הערבים וכמעט כול המדינות בעולם ואתם מקללים אחד את השני בפומבי ככה ?
    אתם ממש חסרי חיים !

    ReplyDelete
  64. ????
    זהה ממש לא מצחיק...

    ReplyDelete
  65. ואתה ממש צודק!!

    ReplyDelete
  66. לא מצחיק...

    ReplyDelete
  67. אני לא בוכה אבל אני נשפך מהתגובות שלכם

    ReplyDelete
  68. אני בת והתמונות החרידו אותי:(

    ReplyDelete
  69. גדווווווול !!! אולי אחי גיא ואחותי נעמה יפסיקו !! :)

    ReplyDelete
  70. מיזה נח ממן

    ReplyDelete
  71. שאלתי מי זה נח ממן?

    ReplyDelete
  72. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete