Wednesday, June 2, 2010

בלעדי! ג'אסטין ביבר היה קבצן לפני שלוש שנים תמונות שדלפו!


78 comments:

  1. הוא ממש לא הוא פשוט סתאם מנגן ברחוב והאנשים צילמו אותו וכאלו כי הוא שר מדהים ! .

    ReplyDelete
  2. מפגרים זה שהוא התחיל להתפרסם ואנשים ביקשו ממנו לשיר להן !! ><

    ReplyDelete
  3. חחחחחחחח
    הומו ניטחן בתחתתתת זה מה שהואא..!!!
    ראשוןןןן

    ReplyDelete
  4. שלישי! צודקים!

    ReplyDelete
  5. בעצם אני רביעי!

    ReplyDelete
  6. יפוסטמות(אני מנחש שזה בנות למה רק בנות מעריצות אותו)
    אתם לא רואות שבתיק של המזוודה יש כסף פעם היה קבצן היה קבצן אבל עכשיו הוא יכול לקנות אותכם ואת המשפחה שלהם בלי שזה יזיז לכיס שלו בכלל

    ReplyDelete
  7. וואי איזה חארטה הוא כולה שר ברחוב!!
    ובנים חלאס לשנוא אותו דווקא ביגלל שאתם שונאים אותו אנחנו הבנות יותר אוהבות אותו אז ווקשה די!!

    ReplyDelete
  8. אמא שלכ בגבס אינעל העולם מה הקשר קבצן ישרמוטות????
    הוא כולה רצה כסף קל אז הוא שר ברחוב ועם קול כמו שלו הוא יכול עלשותהרבה כסף אז מה אתם רוצים י'זונווותת??????
    תמותו !

    ReplyDelete
  9. זה לא כ"כ נראה כמוהו........ וגם אם זה הוא הוא סתם שר מה אתם מתרגשים<<

    ReplyDelete
  10. כן כל הבנות המכוערות אוהבות אותו כאילו יש לכם סיכוי איתו ימתלופות -_-

    ReplyDelete
  11. כן, קבצן עם סווטשרט איכותי וג'ינס?
    וזה שהוא שר בריחוב לא אומר שהוא קבצן הוא רק מרוויח כסף. ואין בזה שום דבר רע.

    ReplyDelete
  12. אמא שלכ בגבס אינעל העולם מה הקשר קבצן ישרמוטות????
    הוא כולה רצה כסף קל אז הוא שר ברחוב ועם קול כמו שלו הוא יכול עלשותהרבה כסף אז מה אתם רוצים י'זונווותת??????
    תמותו !

    ReplyDelete
  13. כן..קבצן עם וואנס...לכו תמותו טוב ?

    ReplyDelete
  14. כל הבנות החמודות שחושבות שהבנים שונאים אותו רק בגללכם זה לא ככה נשמות שלי בנים לא יקנאו בבנות בנות 10! אני בת ואני חושבת שזה לא נכון וג'סטין ביבר הוא גיי שיכול להיכנס לי לתחת!!!

    ReplyDelete
  15. ממהה קושרר קבבצןןן אנשיםםש שנמו לו כסףף כי היה בא להםם וחחוץ מזזה זה מחוץ לאולפנים של משהו ...
    ווהוא חיכהה בחחוףף אזז תרגייעווווווווווו
    וומי שררשםם אתזההה דייססללקקטט ממתי רושמים ג'סטין עם א'
    עעייילללגגיםםםםםםםםםםםםםםםםם

    ReplyDelete
  16. זה לא הוא!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  17. חחח אני לא מבינה למה אתם מתעצבנים בשבילו?!!?!?! איזה שרוטים אתםם!! כולה ג'סטין ביבר הה פעם קבצן... אחלה עבודה!!!אמיתי! אתה שר עושה מה שאתה אוהב כל היום ומקבל כסף... מה כ'פת לך?!

    ReplyDelete
  18. סליחההההההההה ימכועריםם ! הוא רוצה לשתףף את כולם עם הכישרוןן שלוו אז תמותוו ! וג'סטין ביבר שולטטטטטטטטטטט!

    ReplyDelete
  19. זה כןן הווא..וזה לא קשור הוא לא היה קבצן הוא סתם שר ... ולמה נראה לכם שככה נראה קבצן?? עם כאלה בגדים וכאלה נעליים??
    ** ג'סטין זה בלי א'..

    ReplyDelete
  20. וואי מה אתם סתומים ?! אתם מקנאים בג'סטין ביבר (הבנים והלסביות שלא אוהבות אותו) לא בגלל איך שהוא ניראה ואיך שהוא שר(מהמממם!!) אתם מקנאים כי כל הבנות חולות עליו וכועסות עליכם ואין לכם סיכוי איתן!!!!!! למה ניראה לכם שאנחנו חושבות שיש לנו סיכוי איתו קוראים לזה ה ע ר צ ה ואין בנאדם שלא מעריץ מישו אם זה זמר או אפילו אבא שלו או משו אז יש פריקים שאוהבים מטאליקה וערסים שאוהבים מזרחית ובנות שאוהבות את ג'סטין!!!!!! תקלטו למוחות שלכם
    ועלק ג'אסטין ביבר עם א' יר עילגים

    ReplyDelete
  21. 1.איין מצב שג'סטין ביבר היה קבצן אם עכשיו יש לו יותר ממה שיש לחצי מדינה פה בארץ..
    2.אנלא כזה אוהבת אותו (אני בת ואנלא בת 10) הוא שר יפה אבל לא עד כדי כל מושפעת ממנו.. אבל לא משנה כמוש אמרתי מקודם אין מצב שהוא היה קבצן יש מבין?! :OO

    ReplyDelete
  22. אין סיכוי שהוא קבצן עם הבגדים האלה

    ReplyDelete
  23. הומלססססססססססססס

    ReplyDelete
  24. איך הוא קבצן עם הוא לובש כובע יפה יש לו גיטרה והוא לובש ג'ינס אז איך הוא קבצן ?! תראו תבגדים

    ReplyDelete
  25. תקשיבו הוא לא קבצן הוא ממש לא הוא כולה שר לאנשים ברחוב ואנשים *בקשו* לתת לו כסף כי הם חושבים שהוא שר יפה מה אתם אף פעם לא ראיתם דבר כזה ? וחוץ מזה תסתכלו על הגדים שלוו ....


    בקיצור הוא לא קבצן

    ReplyDelete
  26. נכון איך יכול להיות שהוא יהיה קבצן עם כאלה בגדים וגיטרה שנראלי קצת יקרה

    ReplyDelete
  27. איזה יצורים אתם יכול להיות שככה הוא התחיל ואז איזה מפיק גילה את הכישרון שלו והחתים אותו על חוזה זה אחת מהשיטות להיות מפורסם ואני אישית שונא אותו כי בכול קליפ שלו הוא עושה את הפוזות שלו על בנות וחש שהוא יכול להשיג כול אחת אבל הוא יכול לקפוץ לי וכול המושפעות לכו תמצאו חיים..

    ReplyDelete
  28. הוווווווווווווווווווווומו : ) שונאת אותו !!

    ReplyDelete
  29. זה לא הוא!!

    ReplyDelete
  30. הוא היה קבצן אבל הוא גיי בן זונה

    ReplyDelete
  31. כאילו הוא חתיךךךךךךךךךךךךךךךךךך הורס אני רוצה להיזדיין איתו עד הבוקר אני רוצה לימצוץ לו ושהוא ישחק לי בדגדגן
    אז כולכם פה על הזין שלו ורק שתדעו שכול זה מיקינאה ושאני הכי אוהבת אותו בעולם כאילו הןא חתיך הוא כוסון אני רוצה פשוט לימצוץ לו את הזין עד שיגמר לו הזין(לעולם)

    ReplyDelete
  32. איזה הומוווווווו לא סובלת את הילד קקה הזה

    ReplyDelete
  33. למה נראה לכם שהוא קבצן?
    הוא סתם רצה קצת כסף
    ורואים על הבגדים שלו שהם יקרים וביכלל הגיטרה שלו יש לה מגן-מפרט גיטרות כאלו הן הגיטרות הקלאסיות הכי יקרות

    ReplyDelete
  34. באלי לגמור עליו.

    ReplyDelete
  35. הבנות הגזמתתתן !
    סך הכל ילד בן 15 שנראה כמו קוף בן שלוש מה אתן כל כך מתלהבות?!
    גיייייייייייי
    ששר כמו בחורה ומאוהב בריאנה !
    שונננאת אותו

    ReplyDelete
  36. הוא באמת היה מנגן ברחובות הוא לא היה עשיר..ועכשיו הוא הילד הכי מושלם כפעליייייו..וכל מי שאומר שהוא גיי אז מקנא בו.. ג'סטין...33333>

    ReplyDelete
  37. גם אם כן כואב לכם שיש אנשים שאין להם?

    ReplyDelete
  38. א.זה לא הוא!!
    ב.הוא ימני בכלל!!
    ג.גם אם זה הוא הוא אדם רגיל כמו כולם!!אתם רואים קבצן ברחוב ומעלים לפייסבוק ??לא!!

    ReplyDelete
  39. יאאאלה . בנים יקנאים ! הואא כוווסון , שר מדהים ומנגן מדהים ורוקד מדהים . ! אזזז סתתמווו .

    ReplyDelete
  40. הוא חתיכת גיי דפוק שאוהב לתפוס תחת ומה קשור קבצן לעזאזל?????????

    ReplyDelete
  41. אוויש שבה בשקט נראה אותך מגיע לרמה שהוא הגיע אליהה היוום עדיף תשב בשקט מאשר שתעשה לעצמך פדיחוות
    הוא מגלגל פיי מליון ממה שמביאים לך בדמי כייס XD

    ReplyDelete
  42. הבגדים שלו יכולים להיות חיקוי גאונים אני בת ואני אומרת לכם שהוא שר נורא ואני מכירה מלא אבל מלא בנות ששונאות והוא נראה כמו בת וזה 100% אמיתי שהוא היה קבצן

    ReplyDelete
  43. סתם מוגבל שחש את עצמו אני לא סובלת אותו והאין לו קול כל כך יפה וחוץ מיזא הוא דומא לנעל בית!!

    ReplyDelete
  44. יאאה איזה מוגבלים הוא היה שר ברחוב כי ביקשו ממנו ככה הוא התחיל להתפרסם זה לא תמונות שהודלפו יש סרטון כזה ביוטיוב אמא שלו צילצה אותו כדי שהם יעלו את הסרטון ליוטיוב וככה המשפחה הרחוקה שלותוכל לראות אותו שרר איככס איזה מגעילים...
    ג'סטין חולה עלייךךך חתיך שלי מאוהבת בילד הזה 33>

    ReplyDelete
  45. זה לא ניראה ג'סטין!!!!....

    ReplyDelete
  46. חבורה של זונות(אוהבי ג'סטין ביבר)

    ReplyDelete
  47. מקשור קבצן!?אסור לבנאדם לשיר?גפ לפי הבגדים הוא לא נראה כמו קבצן..

    ReplyDelete
  48. קודדם כל יש לי דבר אחד להגיד לכם!!!
    כל מה שאתם אומרים שיש לו קול מהמם
    שהוא חתיייך שהוא מושלםם
    והוא שם עליכם זין הכי גדול בעולםם !!!
    לכל המפגרים למיניההם לא ממזמן
    התפרססם ביוטיוב כתבה ווידיאו
    שהוא אומר בוא שהוא שונא את ישראל
    ושהלוואי כולם ימותו פהה ושאנחננו
    לא מעניינים אותו בכלל אז יאאאלה
    כוסס אמקק הוא עושה לנו רק רע
    אז תפסיקו לשחק אותהה שהוא יצא
    איתכם או משההו למה הוא לילכלך עלינו כמו שצרייך !!!כוס אמא שלו השרמוטה
    ומי שלא מאמייין שימשייך לאהוב אותו
    בזמן שהוא שם עליכם ת'פס הכי גדול במדינת ישראאל ..אז יאאלה!!!תעוררו לחיים מתוקים !!

    ReplyDelete
  49. חחחחח מפפגריים!!!!

    כוללה רצה לנגגן ברחווב ימעעעפניים!!!!

    אתם בקווושי מקיירים אותו והוא שרר ממש יפעעעע

    ReplyDelete
  50. חחחח הרררגת אווותי עאלק שם פססס ואיין כתבה שהוא אמר שהוא שונאא את ישראאל!!!!חחחחח הררגת אותי !!!!!!

    ReplyDelete
  51. ממש שונא את ישראל חמוד שליי.. תרגיע את עצמך כי יש לי סרטון שהוא אומר שלום ישראל ורעיון שהוא אומר שהוא בא להופעה פה.. אז חמודים וחמודות הוא אוהב את ישראל ותפסיקו לקנא ולהגיד שטויות לא יעזור לכם..הוא הבנאדם הכי מושלם בעולם..אז לכו לחפש וקנאים מסריחים.. ג'סטין..333>

    ReplyDelete
  52. *קנאים מסריחים..ג'סטין 33>

    ReplyDelete
  53. 1. זה ג'סטין וזה ממש נכון הוא היה קבצן לא משו רע או זה אני חולה עליו ואני אוהבת אותו ואת השירים שלו אבל זה נכון...
    2. לפני שהוא התפרסם הוא היה עני...
    ומי שלא מכיר אותו יאמר שזה לא הוא זה הוא 100 אחוז וזה יותר מ3 שנים

    ReplyDelete
  54. אני בת.. ואני שונאאאאאאת אותו.
    בנות,הוא סתם קוף!
    אני מתאהבת בגברים אמיתיים כמו בקאם או כוסונים אחרים..
    ואתם לא רואים שיש שם כסף? גאאד!

    ReplyDelete
  55. אוקיי ניראלי שביזבזתי 10 דקות לקרוא את מה שאתם כותבים ויש פה דיסלקטים ברמה עולמית פשוט
    אני בן אני אומר שג'סטין יחיה את החיים שלו רק שלא יתחיל לטמטם בנות כי אחרכך מה ישאר לנו בנות שהיו מתות לנגב לג'סטין את התחת כל היום? גם כן שישיר את השירים הלא כל כך סטרייטים שלא ותכלס ניראלי שהוא באמת היה קבצן ראיתי על זה משו כשהשתעממתי ותכלס על מה אתם רבים על כלום אז יאללה כל איזה ערסית תופסת תחת ואומרת לנו הבנים לסתום תפה ולא לקנאות בג'סטין
    א.מי מקנא בילד שסירסו אותו?
    ב.ישלו קול של ילדה בת שלוש או שהוא לוקח הליום לפני כל הופעה...
    ג.ובאמת מעריצות אותו היום מחר יגיע עוד איזה גיי וכל הבנות ישתגעו עליו.
    ד. שמתי לב לתגובה שפריקים אוהבים מטאליקה ערסים אוהבים מזרחית ובנות אוהבת את ג'סטין...פריקיות הן לא בנות שאני יבין ותאמינו לי פריקיות הן יותר טובות מכל פאקצה מטומטמת שמאמינה שג'סטין יסתכל עלייה אפילו זה גם לא הוא יראה מישי תוקע עלייה נוד והולך..
    אז יאללה סתמו תפה ותריבו במקום אחר כוסאמקקק ביזבזתי את הזמן שלי על ילד מסורס....

    ReplyDelete
  56. זה שמעלי צוד^!!!


    סתם הומו גסטין ביבר !!!!!!!

    ReplyDelete
  57. אני בת ואני לא סובלת אותו סתם עוד איזה הומו שר כמו בחורה!
    בנות שאוהבות אותו לכו חפשו חיים!!!

    ReplyDelete
  58. איך ג'סטין ביבר נוא הומו הוא התנשק אים
    בן.
    יש אפילו תמונות שהוא התנשק אים בן

    ReplyDelete
  59. אהה אחשב שאבנתי שג'סטין ביבר הוא הומו אז כבר לא האתי מארצה סרופה דלו אחשב אני כחה כחה זות אומרת לא ממש

    ReplyDelete
  60. קבצן או לא ><
    איפה הוא עכשיו חמודים ?
    חתופם עלידי אשר,שר אם זמרים כאלו שכניראה ובחיים לא פגשתם :S כמו אשר,שון,סולג'ה,הבן של ווילים סמית D:
    נונו הקנאה\השנאה מעציבה. הילד הזה לא יפסיק לשמח אותנו הבנות,ואגגגגגגב. אם הכסף שהוא השיג הוא לקח את אימו לטיול שהוא בחיים לא יכל להרשות לעצמו :|
    בכיף ,אני יודעת שאני צודקת ;) ס'חמודד שהוא היה קטטטטן ♥

    ReplyDelete
  61. יאוו עזבו ת'הומו !

    ReplyDelete
  62. ג'סטייייייין ביברר הקבצן!!!!!!!
    חיחיחיחיחיחיחוחוחהחחהחחהחהח !!!!!!!!!!!!!111

    ReplyDelete
  63. חחחח ג'סטין ביבר פעם היה קבצן זה נכוון והוא היה ממש עני ומסכן ואני ממש חוולה עלייו והוא ממש חמוד חתיך הוא פשוט מושלם , והוא ממש ממש ממש לא הומו כי אם הוא היה הומו היה על זה סיפור אחר ומעניין למה הוא שר שירים על בנות אם הוא הומו?ואיך הוא התנשק עם בנות היה לו 14 חברוות אז תפסיקו לזבל ת'שכל ולהגיד שהוא הומו..כל מי שהומו מדבריים עליו בגדוול ולא ככה בקטנה חחח אמרו שדקרו אותו והוא מת אז זה גם נכוון ?! אמאאאאאא איזה מושלםם

    ReplyDelete
  64. מה אתם עושים פיל מזבוב כל דבר עושים עניין
    זה הוא שם בתמונה אבל מה קשור קבצנן תהיו שפויים נראה לכם הגיוני
    איזה קנאים מסריחים מה כואב לכם?
    שהוא מצליח בחיים הרבה יותר ממכם?!?!?
    אין בן אדם מושלם
    ואני בטוח שיש לו צרות משלו וזה לא קשור
    אבל נראה לכם באמת שהוא היה קבצן?...

    ReplyDelete
  65. זה לא נראה כמו הוא אבל אני לא מבינה למה כולם התחילו לשנוא אותו רק בגלל שהוא הומו מה אתם אהבתם אותו רק בגלל שהוא לא !!!!!

    ReplyDelete
  66. הוא באמת פעם היה שר ברחוב בשביל לבקש כסף
    הוא היה עני והוא אפילו דיבר על זה
    הילד הזה כלכך מקסים אני נורא נורא אוהבת אותו
    אני ממש שמחה שעכשיו הוא עשיר ומאושר (:
    מגיע לו הילד הכי יפהה בעוווווווווווווולם ♥

    ReplyDelete
  67. יא מטומטמים הוא היה קבצן בגלל הגירושים של ההורים שלו לא היה להם כסף ובגלל זה הוא גם אמר שהוא תמיד תורם לאנשים כמוהו

    ReplyDelete
  68. אנשים מפגרים הוא לא היה קבצן הוא עזר להורים שלו כי הם התגרשו ולא היה להם הרבה כסף אזהוא ניגן ושר ברחוב

    ReplyDelete
  69. כמה דברים :
    1. ג'טין ביבר לא היה עד כדי כך עני , פשוט באותו זמן ההורים שלו התגרשו אז הוא היה עצוב אז הלך להרוויח כסף ברחוב
    2. גם אם כן היה קבצן , האנשים שם צוחקים וזה ... זה ממש מגעיל וזה לא אשמתו שהוא " היה " קבצן
    3. ג'סטין כזה חמוד
    4. גם אז הוא שר מדהים , יש כזה סרטון עליו .
    5. תמותו , זונות !

    ReplyDelete
  70. ועוד משו יש אנשים שסתם יוצאים להשמיע את המוזיקה שלהם ברחוב :]

    ReplyDelete
  71. 1.ג'סטין ביבר לא הומו
    2.כל מי שחושב שהוא הומו מקנא בו!!!
    3.הוא חמוד וחתיך למות!!!!!!!
    4.וכן יש לכם בעיה עם זה הוא לא היה כזה עני
    אני בטוחה שלכל אחד חסר קצת כסף!!!!!!!!!!
    קנאיייםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    באהבה:מעריצה שרופה שלך חתייךך
    שלי אוהבת המון ולא הפסיק!

    ReplyDelete
  72. למי שיש בעיה עם ג'סטין
    שימותתתתתתתתתת
    לא מגיע לחתיך הזה להיפגע בכלל
    כמה ילדים מפגרים שחושבים שהוא הומו
    תחשבו מה היה קורא עם לכם היו אומרים
    הומו או לסבית הוא רק זמר חתייך מאוד!!
    ו100ממם ואני חולה עליווו!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  73. מה הקשר??
    הוא לא היה קבצן הוא בשוט רוצה לעזור לאימא שלו כי היו לה חובות והכול זה........והוא חתיך מה שורף לכם שאתם לא כאלה חחח.....עצוב הלב ♥=:[

    ReplyDelete
  74. רק שתדעו הוא לא קבצן פשוט המשפחה הייתה במצב כלכלי לא טוב ולא אמרו לו לך תשיר ברחובות הוא עשה מרצונו שזה גם מוכיח שהוא בן אדם טוב שרוצה לעזור למשפחתו אז תהיו בשקט קנאים!

    ReplyDelete
  75. וחוץ מי זה בכללי אתם מכירים אותו אתם יודעים את הסיפור חיים שלו?! לא?! אז מה אתם סתם מתנפלים עליו ?! אתם לא מכירים אותו וכבר אתם שונאים אותו?! בסדר אל תאהבו את המוזיקה שלו! אני אוהבת! אבל אל תתנפלו עליו תקללו אותו ! כי תאמת אתם יוכלים לעשות מה שבא לכם אבל אפילו ג'סטין אמר שהשונאים שלו עוזרים לו להביא עליו עוד מעריצים אז בעצם תודה ככה הוא רק היה יותר מפורסם ויוציא יותר אלבומים אז תודה! ועוד משהו ג'סטין ביבר המושלם!!

    ReplyDelete